0
zpět
 

diskuze k tématu: České silnice mají brázdit čínská auta

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 09:19, Do p*dele s tema autama
Měli by to zakázat. Nesplňuje to normy a hotovo. Stačí více ostudných uat jako logan či thalia.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 12:54, cinske auta
No nevim myslim ze logan neni az zas tak spatne auto je koncipovan na nekvalitni silnice a jiste vydrzi na nich vic nez passat B5 z hlinikovyma ramenama ze? ale jinak si myslim ze je otazka 10 let nez cinske auta dozenou evropu jako to udelali korejci takovy dnesni ceed se golfa bat nemusi... a kdyby neco 7 let zaruky a kdo to auto bude mit dele??? Naopak souhlasim s tim ze pokud by cinsti vyrobci jen kopirovali a kradli jako u nas loupili napady p Blaty tak jsem pro jednotny postupEU a zakaz prodeje a tecka jelikoz kradete napady bez toho abyste je zaplatili a vse co s tim souvisi. To je proste fakt ale pokud pujdou vlastni cestou nebo cestou nakupu licenci neni v tom problem...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 13:58, RE: cinske auta
anonym napsal:
No nevim myslim ze logan neni az zas tak spatne auto je koncipovan na nekvalitni silnice a jiste vydrzi na nich vic nez passat B5 z hlinikovyma ramenama ze? ale jinak si myslim ze je otazka 10 let nez cinske auta dozenou evropu jako to udelali korejci takovy dnesni ceed se golfa bat nemusi... a kdyby neco 7 let zaruky a kdo to auto bude mit dele??? Naopak souhlasim s tim ze pokud by cinsti vyrobci jen kopirovali a kradli jako u nas loupili napady p Blaty tak jsem pro jednotny postupEU a zak...
Ta čínská auta jsou fakt hnusná, ale vedle Roomsteru a febie jsou docela v poho. Škodovka si kope hrob svým debilním designem. hawk
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 17:20, Mosler 900S nebo MTX Tatra V8?
Proč mám takovej pocit že se ten Mosler 900S podobá autu z roku 1991 MTX Tatra V8? Zě by i Amíci kradly?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 22:06, RE: Do p*dele s tema autama
anonym napsal:
Měli by to zakázat. Nesplňuje to normy a hotovo. Stačí více ostudných uat jako logan či thalia.
Kdyby to nesplňovalo normy, tak by to asi u nás nejezdilo, ne ? Z optimismu pana Charouze vyvozuji, že to normy splňuje ...
Ale jinak je mi to jedno, protože v nejbližší době auto kupovat nebudu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 20.10.2007 01:26, RE: Do p*dele s tema autama
Riccardo napsal:
Kdyby to nesplňovalo normy, tak by to asi u nás nejezdilo, ne ? Z optimismu pana Charouze vyvozuji, že to normy splňuje ...
Ale jinak je mi to jedno, protože v nejbližší době auto kupovat nebudu.
Tak Charouz je starý mafiján, tomu o normy nejde. Čínská auta můžou být dobrá, ale až tak za 20 let. Na obrázích to může vypadat hezky, ale ty součásky to jak něco rozebereš, tak už to nepůjde složit. Prostě auta na 2 (max 3) sezony. Vím jak ty čínské motorky 125 ccm (značku si nepamatuju). I s doupravou v kontejnerech jeden ks vyjde na 9000 Kč, ale prodává se to něco přes 40.000Kč. Vzhledově je to elegantní, ale po sezoně je to třeba vyhodit protože se rozsype všecko, dokonce měli chyby i v dokumentaci, tak pár stojů na zkušebně v praze kvůli tomu oddělali než se na to přišlo že ty převody jsou drobet jinak než psali. Ale atest to u nás náhodou pak dostalo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 20.10.2007 10:14, RE: Do p*dele s tema autama
Ráďa napsal:
Tak Charouz je starý mafiján, tomu o normy nejde. Čínská auta můžou být dobrá, ale až tak za 20 let. Na obrázích to může vypadat hezky, ale ty součásky to jak něco rozebereš, tak už to nepůjde složit. Prostě auta na 2 (max 3) sezony. Vím jak ty čínské motorky 125 ccm (značku si nepamatuju). I s doupravou v kontejnerech jeden ks vyjde na 9000 Kč, ale prodává se to něco přes 40.000Kč. Vzhledově je to elegantní, ale po sezoně je to třeba vyhodit protože se rozsype všecko, dokonce měli chyby i v dok...
Jenže u nás dostane atest úplně všechno. Záleží jen na tom, kolik se přiloží k žádosti bankovek. Poznal jsem, že jsme taky země neomezených možností, za prachy jde udělat úplně všechno a když je v tom Charouz, tak se toho nebojím. Podmázlý bude všechno a dokonale
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 20.10.2007 10:40, RE: Do p*dele s tema autama
Šakal napsal:
Jenže u nás dostane atest úplně všechno. Záleží jen na tom, kolik se přiloží k žádosti bankovek. Poznal jsem, že jsme taky země neomezených možností, za prachy jde udělat úplně všechno a když je v tom Charouz, tak se toho nebojím. Podmázlý bude všechno a dokonale
To más tak, v téhlete zemiče za spropitné projde nepozorovaně a CCCP. Ten náš vysraný narod na to jednou docvaká.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 20.10.2007 16:08, Šakal
Vždyt to znám protože také mažu. Mazat se musí umět. Závidím panu Charouzovi, to já už nejsem tak poctivý, umým jenom mazat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 20.10.2007 20:38, RE: Do p*dele s tema autama
Šakal napsal:
Jenže u nás dostane atest úplně všechno. Záleží jen na tom, kolik se přiloží k žádosti bankovek. Poznal jsem, že jsme taky země neomezených možností, za prachy jde udělat úplně všechno a když je v tom Charouz, tak se toho nebojím. Podmázlý bude všechno a dokonale
Mylite se. K tomu, aby se daly na uzemi CR (a tim padem cele EU) legalne prodavat osobni vozy ve lelkych seriich (pro os. vozy je to zpravidla nad 500 kusu) je treba splneni vsech pozadavku pro udeleni certifikatu Globalni homologace, po jejimz udeleni schvali MD vozy do provozu. Ziskat Globalni homologaci, kterou u nas udeluje pouze TUV, neni vubec jednoduche a urcite ji nelze podplatit, uznava se totiz v cele EU a noikdo v TUV si nevezme na triko spatne nebo nekorektne udelane testy. Certifikace podle pozadavku GH obsahuje mimo jine crashtesty (neplest s EURO NCAP - to je soukroma firma a jeji "hvezdicky" nemaji zadnou hodnotu, jedna se o komercni crashtesty vyvolane bud automobilkami, nebo konkurenci), plneni emisnich limitu EURO IV, homologace kazde komponenty vozu, osvetleni, ochranu chodcu (sleduji se biomechanicke zmeny pri srazce s figurinou), proskleni, zrcatka, horlavost atd, atd, atd.... Je to velmi narocny soubor testu a rozhodne se neda podplatit ani upravit, auta proste musi plnit.
Jinak v Cine jsem byl v jedne z automobilek, probihala vstupni jednani o eventuelnim importu uzitkovych vozidel do EU, zasekli jsme se prave na emisich. Kvalita jejich vozu neni zdaleka tak spatne, jak se nam snazi vemluvit ostatni automobilky - uprimne je prumerna, rekneme srovnatelna s Dacii. Ale pro dvoulete zaruce a servisu do 100 tis. km by mohly stat o mnoho mene i nez Dacia Logan .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 20.10.2007 21:43, Šakal
Vždyt já to beru podle sebe jak to dělám, a jsem tak hloupý, že s toho očernuji ostatní. Ale ve škole nás to tak učily.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.