0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW: v létě přijde nový diesel

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Úterý 20.05.2014 13:49, Motory BMW
Dobrá náhoda. Fanouškům BMW a zejména jejich motorům doporučuji navštívit blog D-FENS a přečíst si o nich opravdu poutavý článek.
reagovat
ctverak
počet příspěvků255
datum registrace01.08.2007
Úterý 20.05.2014 14:27, RE: Motory BMW
David V napsal:
Dobrá náhoda. Fanouškům BMW a zejména jejich motorům doporučuji navštívit blog D-FENS a přečíst si o nich opravdu poutavý článek.


To že hliníkové diesly od BMW odcházejí je všeobecně "známá" věc, spíš mě překvapuje proč má BMW jakousi auru nedotknutelnosti a to i mezi novináři, když se u nic motory sypou ať už diesly nebo i přímovstřikové benzíny.
Snad se tentokrát soudruzi u BMW poučili stejně jako u VW kde vyměnily řetěz za spolehlivější řemen.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 20.05.2014 18:45, RE: Motory BMW
článek na D-fens jsem přečetl.
Osobní zkušenost mám s poslední generací N55/35i a ten šel z domu dřív, než se stačily projevit nějaké problémy. S N52 / 25i jezdí manželka, má najeto 70 tisíc, ale tam to asi nemá moc velkou vypovídací hodnotu, protože to nijak nehoní. Ten motor podle informací ještě nemá ani přímovstřik,
proto na volnoběh nemá "dieselový" zvuk. Ale problémy s nímnebyly a nejsou.
Ale s N62/48i jsem najel 106 tisíc a byla to čistá radost bez obtíží, i když to byl přímovstřik.
Těžko říct, co z toho článku vyplývá pro první majitele těchto automobilů. Snad jen to, že nikoho z nich
pravděpodobně zmiňované problémy nepotkají. Ovšem doporučení BMW měnit např. u posledního 35i
olej po 25 tis. km je čiré šílenství, které jsem sabotoval tím, že jsem olej měnil téměř při polovině tohoto intervalu.
A o dieselech už se píšou taky hororové historky. Jsem z toho dost smutný. BMW motory vždycky umělo a tohle je fakt děs, tohle by se opravdu stávat nemělo...
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Úterý 20.05.2014 19:42, RE: Motory BMW
Reno napsal:
článek na D-fens jsem přečetl. Osobní zkušenost mám s poslední generací N55/35i a ten šel z domu dřív, než se stačily projevit nějaké problémy. S N52 / 25i jezdí manželka, má najeto 70 tisíc, ale tam to asi nemá moc velkou vypovídací hodnotu, protože to nijak nehoní. Ten motor podle informací ještě nemá ani přímovstřik,proto na volnoběh nemá "dieselový" zvuk. Ale problémy s nímnebyly a nejsou.Ale s N62/48i jsem najel 106 tisíc a byla to čistá radost bez obtíží, i když to byl přímovstřik.Těžko říct, co z toho článku vyplývá pro první majitele těchto automobilů. Snad jen to, že nikoho z nichpravděpodobně zmiňované problémy nepotkají. Ovšem doporučení BMW měnit např. u posledního 35iolej po 25 tis. km je čiré šílenství, které jsem sabotoval tím, že jsem olej měnil téměř při polovině tohoto intervalu.A o dieselech už se píšou taky hororové historky. Jsem z toho dost smutný. BMW motory vždycky umělo a tohle je fakt děs, tohle by se opravdu stávat nemělo...


Možná technici z BMW pochytili nějaká šikovná "moudra" když spolupracovali s PSA na motorech VTi a THP - také jsou problémové víc než zdrávo....
reagovat
finding
počet příspěvků114
datum registrace09.12.2012
Úterý 20.05.2014 23:34, jde to k šípku
jakožto velký fanoušek bmw a bývalý majitel 4 bmw musím bohužel uznat že kvalita šla krutě dolů a bmw dnes už jen zneužívá image kvalitních aut. měl jsem jen 5ky od e 28, přes e34 e39 i e60. kde jsou časy kdy jsem každému z nich 6 let nakládal,bavil se adrenalinem a potil hrůzou a celá ta léta jen lil benzín a měnil olej... s bavoráky jsem dohromady najel cca 700000km - vše ojetiny. bohužel už e60 je auto na kterém se šetřilo, je ostuda že si bmw dovolí, že se jim sypou motory což bylo dřív absolutně nemyslitelné, s bmw už nejezdím ačkoliv dřív pro mě nebyla jiná volba, holt časy nesmrtelně kvalitních bmw jsou pryč a dnes už jsou to jen drahé hračky
reagovat
eTeflon
počet příspěvků173
datum registrace04.11.2008
Úterý 20.05.2014 23:37, Výměna oleje
Reaguji na článek výše. Kamarád dělá v BMW technika a když mi sem tam vypráví, jak nové motory kolabují často při nájezdech 50tkm, tak jsem z toho byl dost smutný. BMW mám a mám je opravdu rád, ale bohužel tutu smutnou realitu si musím připustit. A výměna oleje po 25-30tkm? Ti vývojáři se zbláznili, nebo ten, kdo toto navrhnul. Mám motor M57N (3,0d R6 150kW) a ikdyž je interval nastaven na 15000km servis se počítá ze spálené nafty a vycházelo by to na 22-28tkm. Olej vždy a u každého auta jsem měnil mezi 10-15tkm (z 90% většinou kolem 12tkm) a nikdy jsem neměl problémy s motorem. Můj motor má najeto cca 350tkm, spotřeba oleje cca 0,5l / 15000km.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1249
datum registrace28.11.2008
Středa 21.05.2014 01:14, RE: Motory BMW
ctverak napsal:
David V napsal:
Dobrá náhoda. Fanouškům BMW a zejména jejich motorům doporučuji navštívit blog D-FENS a přečíst si o nich opravdu poutavý článek.
To že hliníkové diesly od BMW odcházejí je všeobecně "známá" věc, spíš mě překvapuje proč má BMW jakousi auru nedotknutelnosti a to i mezi novináři, když se u nic motory sypou ať už diesly nebo i přímovstřikové benzíny. Snad se tentokrát soudruzi u BMW poučili stejně jako u VW kde vyměnily řetěz za spolehlivější řemen.


Řemen spolehlivější než řetěz? U koncernových TSi asi jo...
reagovat
karelgr
počet příspěvků26
datum registrace20.05.2014
Středa 21.05.2014 20:13, RE: Motory BMW
Petr S napsal:
ctverak napsal:
David V napsal:
Dobrá náhoda. Fanouškům BMW a zejména jejich motorům doporučuji navštívit blog D-FENS a přečíst si o nich opravdu poutavý článek.
To že hliníkové diesly od BMW odcházejí je všeobecně "známá" věc, spíš mě překvapuje proč má BMW jakousi auru nedotknutelnosti a to i mezi novináři, když se u nic motory sypou ať už diesly nebo i přímovstřikové benzíny. Snad se tentokrát soudruzi u BMW poučili stejně jako u VW kde vyměnily řetěz za spolehlivější řemen.
Řemen spolehlivější než řetěz? U koncernových TSi asi jo...


Bohužel... když neumí napínáky...hanba.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.