0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW e90: nafta, či benzin?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké palivo vybrat, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.04.2015 15:03, BMW e90: nafta, či benzin?
Dobrý den, v průběhu tohoto roku bych si rád pořídil nový vůz, a jelikož je BMW mou srdcovkou a už od počátku řidičáku jsem \"odkojen\" na e46 320i a e39 540i, rozhodl jsem se právě pro tuto značku, konkrétně model e90 (koukal jsem také na e60, ovšem od majitelů na ten vůz moc chvály neslýchám). Můj roční nájezd činí zhruba 20-30 tis. km. A tady přichází kámen úrazu - jít do 325i či 330i (v životě jsem naftu neměl ), nebo jít spíše do úspornějšího, leč servisově nákladnějšího 330d?
Nad xDrive ani automatem nepřemýšlím.

Děkuji za odpověď
reagovat
Falco
počet příspěvků55
datum registrace09.05.2007
Pondělí 13.04.2015 20:36, E90
Zdravím, E90 330D mám rok a půl, za tu dobu najeto cca. 40 tis. km bez závažnějšá poruchy (pouze váměna IBS), kamarád má o něco delší dobu E90 330i a také je spokojen.

Na Vašem místě bych se rozhodl podle toho, jak často jezdíte svižněji na dálnici, protože tam je největší rozdíl ve spotřebě a pro vznětový 6válet je provoz na dálnici nejvhodnější. Já jezdím na dálnici ze 70%.

U 330D je třeba počítat při vyšším nájezdu s možnou výměnou vstřikovačů, turbem a DPF.
U 330i se vyskytuje častěji vyšší spotřeba oleje.
reagovat
Ne321
počet příspěvků192
datum registrace02.07.2013
Pondělí 13.04.2015 21:03, RE: BMW e90: nafta, či benzin?
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobrý den, v průběhu tohoto roku bych si rád pořídil nový vůz, a jelikož je BMW mou srdcovkou a už od počátku řidičáku jsem \"odkojen\" na e46 320i a e39 540i, rozhodl jsem se právě pro tuto značku, konkrétně model e90 (koukal jsem také na e60, ovšem od majitelů na ten vůz moc chvály neslýchám). Můj roční nájezd činí zhruba 20-30 tis. km. A tady přichází kámen úrazu - jít do 325i či 330i (v životě jsem naftu neměl ), nebo jít spíše do úspornějšího, leč servisově nákladnějšího 330d?Nad xDrive ani automatem nepřemýšlím.Děkuji za odpověď


Servisni naklady budou priblizne stejne a u toho dieselu je vyhoda, ze je vyrazne vice z ceho vybirat. Tech 330tek je strasne malo (325tek vice, ale ty nejedou) proti dieselum. Vice je benzinovych 335tek, ale to neni moc doporucovana motorace.

reagovat
Reno
počet příspěvků1345
datum registrace30.03.2010
Úterý 14.04.2015 09:01, RE: BMW e90: nafta, či benzin?
Ne321 napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobrý den, v průběhu tohoto roku bych si rád pořídil nový vůz, a jelikož je BMW mou srdcovkou a už od počátku řidičáku jsem \"odkojen\" na e46 320i a e39 540i, rozhodl jsem se právě pro tuto značku, konkrétně model e90 (koukal jsem také na e60, ovšem od majitelů na ten vůz moc chvály neslýchám). Můj roční nájezd činí zhruba 20-30 tis. km. A tady přichází kámen úrazu - jít do 325i či 330i (v životě jsem naftu neměl ), nebo jít spíše do úspornějšího, leč servisově nákladnějšího 330d?Nad xDrive ani automatem nepřemýšlím.Děkuji za odpověď
Servisni naklady budou priblizne stejne a u toho dieselu je vyhoda, ze je vyrazne vice z ceho vybirat. Tech 330tek je strasne malo (325tek vice, ale ty nejedou) proti dieselum. Vice je benzinovych 335tek, ale to neni moc doporucovana motorace.


Z posledního autobildu tuším?: recenze E90 - z benzínových motorizací brát nepřímovstřikové třílitry s obojím výkonem, nebrat čtyřválce, nebrat 335i, nebrat 330i přímovstřikové, z dieselů nebrat nic krom 35d:) nejlepší motorizace V8 4.0
celkově to auto dost "sepsuli"
325ka je prý docela rozumná volba /2,5litr - ne třílitr se sníženým výkonem

reagovat
cobo
počet příspěvků43
datum registrace05.03.2015
Úterý 14.04.2015 09:55, teď v AutoTipu
Asi převzatý článek je v autotipu. Diesly tam ale zase tak nehaněj...alespoň ne ty litinové, ale ty hliníkový jsou prej dobrá past. U těch benzínových třílitrů prej není žádnej problém akorát u toho nejnovějšího s přímým vstřikem mohou bejt problém právě ty vstřiky (nevím jaký je to riziko co do nákladů).
reagovat
Reno
počet příspěvků1345
datum registrace30.03.2010
Úterý 14.04.2015 10:35, RE: teď v AutoTipu
cobo napsal:
Asi převzatý článek je v autotipu. Diesly tam ale zase tak nehaněj...alespoň ne ty litinové, ale ty hliníkový jsou prej dobrá past. U těch benzínových třílitrů prej není žádnej problém akorát u toho nejnovějšího s přímým vstřikem mohou bejt problém právě ty vstřiky (nevím jaký je to riziko co do nákladů).


dám si tu práci a oscanuju to,teda jen ty motorizace...

reagovat
Reno
počet příspěvků1345
datum registrace30.03.2010
Úterý 14.04.2015 11:22, RE: teď v AutoTipu
cobo napsal:
Asi převzatý článek je v autotipu. Diesly tam ale zase tak nehaněj...alespoň ne ty litinové, ale ty hliníkový jsou prej dobrá past. U těch benzínových třílitrů prej není žádnej problém akorát u toho nejnovějšího s přímým vstřikem mohou bejt problém právě ty vstřiky (nevím jaký je to riziko co do nákladů).


Litinové se dělají už snad od 2009, tak nevím. a do staršího díeselu než 5 roků bych nešel ani omylem...

reagovat
wimmer_day
počet příspěvků43
datum registrace29.01.2009
Úterý 14.04.2015 12:37, .
Brát před faceliftem - 325i/330i nepřímý vstřik a 330d litina.
reagovat
Karel - TipCars.com
počet příspěvků1089
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 16.04.2015 23:38, RE:
Dobrý den. Jelikož koupě dieselové ojetiny je rizikovější, než v případě vozu s benzínovým motorem, doporučuji Vám spíš zážehový šestiválec. Celkově řada e90 nedosahuje kvalit svého předchůdce, s benzínovým šestiválcem je ale stále velmi spolehlivé auto s výbornými jízdními vlastnosti. Při správné údržbě a zacházení nebývají s motory prakticky žádné problémy, spotřebu udržíte do 10 litrů na 100 km i při dynamičtější jízdě.
reagovat
adis002
počet příspěvků14
datum registrace17.04.2015
Pátek 17.04.2015 15:34, e39
Díky všem za příspěvky

nakonec šáhnu, i díky "nátlakům" lidí z klubu, po klasické e39 530i. Je to srdcová záležitost a i vzhledově se mi líbí víc... Pro mě nesmrtelný vůz
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2019, všechna práva vyhrazena.