0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW E46 318i vs 320i

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla
Pave23cz
počet příspěvků6
datum registrace24.02.2016
Středa 27.04.2016 20:31, BMW E46 318i vs 320i
Zdar, budu kupovat konečně vysněnou E46. Jezdím hlavně krátké trasy po Praze cca 10km denně. Tak jednou za dva měsíce Jižní Čechy kde se to dá pořádně protáhnout a občasné výlety mimo Prahu. Nejlépe se mi na toto hodí 318i (105kw), ale spolehlivější a lepší mi samozřejmě přijde 320i(125kw) už jen proto že je to r6 :D . Jaký motor lépe snese krátké jízdy Prahou a jak si povedou se spotřebou pří krátkých trasách. Opravdu nejsem typ co jezdí na hladový oko, ale zas nechci tankovat 3 nádrže za měsíc :D. Děkuji za odpovědi.
reagovat
eftik
počet příspěvků17
datum registrace26.02.2009
Čtvrtek 28.04.2016 08:27, d
Zdarec, mě by než spotřeba zajímala právě ta údržba, případně stav kupovaného vozu. Konkrétně dvouhmota+spojka (25-30tis.Kč?), čidla např. NOx (12-15tis.kč?), vstřikovače+vysokotlaké čerpadlo (20tis.Kč?)....ceny ber zhruba.
reagovat
Citroenak
počet příspěvků546
datum registrace13.04.2012
Čtvrtek 28.04.2016 09:13, Stare benzinove auto
Nie je nahodou rec o benzinovych autach? Tie ale asi dvojhmotu a vysokotlake cerpadlo nemaju, ci? Neviem, nie som si isty.
Osobne zelam vela stastia pri vybere. Tieto auta uz budu mat vsetky 10+ rokov, a najst take, ktore nebude zrat olej 1:1 bude velky problem. Tie, co ten olej zrat nebudu, sa budu drzat na hornej hranici ceny, ale vacsinou sa na predaj cez inzerat ani nedostanu.. Takto stare benzinove auto uz bude ziadat svoj servis, a pri BMW to asi nebude malo. Su to vyborne auta, len treba vediet velmi dobre hladat. Ale mozno sa Vam postasti, bola by skoda zanevriet na tuto znacku len preto, ze si vyberiete vybehany pekac zvareny z dvoch kusov co aj po rovinke chodi dveramy dopredu. Osobne by som skor veril starsiemu japoncovy s benzinom, napr. honda accord ma dostatocny vykon aj ako 2.0i, ale 2.4 uz dokaze pekne potiahnut.
reagovat
AnderN
počet příspěvků53
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 28.04.2016 11:02, Setrvačník ...
Dvouhmotové setrvačníky se samozřejmě vyskytují i u benzinových motorů již delší dobu. Zejména u těch větších / víceválcových a u lepších značek, kam se BMW bezesporu řadí. Konkrétně BMW E46 318i dvouhmotovým setrvačníkem vybaveno není, ale 320i ano.

K té radě o starém japonci asi není co dodat ... dost mimo, brachu ze slovenska. Skús si prečítať ten prvý príspevok / otázku ešte raz.
reagovat
Citroenak
počet příspěvků546
datum registrace13.04.2012
Čtvrtek 28.04.2016 15:30, Dotaz a odpoved
Precital som si dotaz, a za svojou radou si stojim. Moja konkretna skusenost je s bmw e46 3.0i, legendarnym motorom, o ktory bolo spickovo postarane (druhe auto v rodine). Aj tak pri najazde 247000 km zral asi 3 litre oleja medzi vymenami. Inak s tymto autom nemam skusenosti.
PS: Viem, ze benzinove auta maju dvojhmotu, u tychto dvoch motorizacii som o tom ale nevedel.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků981
datum registrace08.09.2009
Čtvrtek 28.04.2016 19:05, RE: Setrvačník ...
AnderN napsal:
Dvouhmotové setrvačníky se samozřejmě vyskytují i u benzinových motorů již delší dobu. Zejména u těch větších / víceválcových a u lepších značek, kam se BMW bezesporu řadí. Konkrétně BMW E46 318i dvouhmotovým setrvačníkem vybaveno není, ale 320i ano. K té radě o starém japonci asi není co dodat ... dost mimo, brachu ze slovenska. Skús si prečítať ten prvý príspevok / otázku ešte raz.


Má pravdu, kolega ze Slovače. radši slušně ošetřovaného japončíka... Nakonec, není nad osobní zkušenost. Mám jednoho takového doma. Subaru Legacy, 2006. Letos slaví 10 let. Koroze 0, spotřeba oleje neměřitelná, výměna rozvodů a brzd. Poruchy - jednou check engine-následkem blbýho paliva. Takže tak.
reagovat
Reno
počet příspěvků1345
datum registrace30.03.2010
Čtvrtek 28.04.2016 20:51, RE: Setrvačník ...
Zdeny60 napsal:
AnderN napsal:
Dvouhmotové setrvačníky se samozřejmě vyskytují i u benzinových motorů již delší dobu. Zejména u těch větších / víceválcových a u lepších značek, kam se BMW bezesporu řadí. Konkrétně BMW E46 318i dvouhmotovým setrvačníkem vybaveno není, ale 320i ano. K té radě o starém japonci asi není co dodat ... dost mimo, brachu ze slovenska. Skús si prečítať ten prvý príspevok / otázku ešte raz.
Má pravdu, kolega ze Slovače. radši slušně ošetřovaného japončíka... Nakonec, není nad osobní zkušenost. Mám jednoho takového doma. Subaru Legacy, 2006. Letos slaví 10 let. Koroze 0, spotřeba oleje neměřitelná, výměna rozvodů a brzd. Poruchy - jednou check engine-následkem blbýho paliva. Takže tak.


Každá automobilka má horší a lepší motory. Ani Subaru nemá jenom špatný:) To jenom jejich vlajková loď STi se obvykle nedožila ani sto tisíc km. Ale šli do sebe a dneska už dávají záruku na motor 200 tkm.
A když začali zkoušet dělat diesely, taky to nebylo nadvakrát spolehlivý, ale to se dá pochopit, japonci diesely dělat dělají jen kvůli evropě...
A k věci - kup si kam tě srdce táhne a vezmi s sebou mechanika, než nějaký kus vybereš. Na BMW fóru bys mohl najít nějaký dobrý kup...
reagovat
Pave23cz
počet příspěvků6
datum registrace24.02.2016
Čtvrtek 28.04.2016 21:56, RE
Vše to jsou benziny. Ano slyšel jsem jaké mají japonci dobré motory. Původně jsem uvažoval o Honda civic 8g. Bmw, konkrétně typ e46 se mi vzhledově už pár let líbí. Nedávno si kamarád právě pořídil 318i (105kw) a byl jsem nadšen pohodlím a pěknou svižnou jízdou po Praze,samozřejmě jsem jel i v jiných motorizacích(320d,325d,325i,330i), na to že to je 2.0 l tak jsem byl překvapen. Naskytli se finanční prostředky tak proč jsi nesplnit sen. Pro pročítání desítky článku a forech půjdu nejspíše do té 318i. Sice se ochudím o ten pocit z 6 válce a výkonu , ale na kodrcání po Praze a občásné dálnice postačí. Jinak budu samozřejmě rád za jákékoliv zkušeností a postřehy.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2019, všechna práva vyhrazena.