0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW Z4 v redakčním testu

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.11.2009 06:56, nabídka motorů
začíná třílitrem o objemu 2497cm3. Že by někdo chyběl na fyzice?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.11.2009 23:26, RE: nabídka motorů
Valnoha napsal:
začíná třílitrem o objemu 2497cm3. Že by někdo chyběl na fyzice?
Spíš na matice. Jednotky mi fyzikálně jako lajkovi přijdou OK.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.11.2009 08:06, RE: nabídka motorů
Valnoha napsal:
začíná třílitrem o objemu 2497cm3. Že by někdo chyběl na fyzice?
Ňák nevidím v čem je problém. Že by to mezitím v článku opravili...?
Jinak na toto BMW nahlížím jako na velmi povedený kousek.Velmi!!. Jak designově, tak technicky. Jen trošku mrzí ten nárůst hmotnosti. Je to obecný jev, který nese doba, ale právě u takto zaměřených vozů to vadí ještě více. Ted už jen doufám, že přijde doba kdy se toto zas otočí-výkony dnešních vozů plně postačují a ted by se měli výrobci soustředit na snižování hmotnosti a cílem by mělo být alespoň se dostat na úroveň řekněme před 20 lety při zachování všech bezpečnostních a pevnostních standardů dnešní doby.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.11.2009 13:48, RE: nabídka motorů
TOM napsal:
Ňák nevidím v čem je problém. Že by to mezitím v článku opravili...?
Jinak na toto BMW nahlížím jako na velmi povedený kousek.Velmi!!. Jak designově, tak technicky. Jen trošku mrzí ten nárůst hmotnosti. Je to obecný jev, který nese doba, ale právě u takto zaměřených vozů to vadí ještě více. Ted už jen doufám, že přijde doba kdy se toto zas otočí-výkony dnešních vozů plně postačují a ted by se měli výrobci soustředit na snižování hmotnosti a cílem by mělo být alespoň se dostat na úroveň řekněme p...
To není problém, jen to nikdo nezaplatí. Jako nejlevnější řešení doporučuji používat helmu a o něco držší pak vevařit rám a myslím, že se může začít zeštíhlovat i za použití konvenčních materiálů .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.11.2009 19:07, RE: nabídka motorů
David V napsal:
To není problém, jen to nikdo nezaplatí. Jako nejlevnější řešení doporučuji používat helmu a o něco držší pak vevařit rám a myslím, že se může začít zeštíhlovat i za použití konvenčních materiálů .
Ten nárůst hmotnosti je způsobený mechanismem skládací plechové střechy, to se nedá nijak vymyslet jinak. Btw. plechová střecha na kabrioletu je ta nejlepší věc co může být, holt hmotnost je daň za celoroční používání, bezstarostné parkování na ulici atd.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.