0
zpět
 

diskuze k tématu: Koupit BMW 7 za 100 tis. Kč?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 05.05.2017 00:11, Jednoznačně!
Lepší auto pro vesníckého vyhazovače ani nemůžeš najít. Samo, že v naftě, benzín by tě sežral:)
reagovat
Ma007
počet příspěvků194
datum registrace26.11.2013
Pátek 05.05.2017 06:57, a s poriadnym motorom
aspoň 740d
reagovat
Valnoha
počet příspěvků322
datum registrace03.01.2011
Pátek 05.05.2017 12:15, RE: a s poriadnym motorom
Ma007 napsal:
aspoň 740d


motor je jedno když to bude stát na zahradě věčně


reagovat
Valnoha
počet příspěvků322
datum registrace03.01.2011
Pátek 05.05.2017 12:17, RE: a s poriadnym motorom
Valnoha napsal:
Ma007 napsal:
aspoň 740d
motor je jedno když to bude stát na zahradě věčně


a kdybys chtěl bejt úplně nejvíc hustej, tak do toho mám doma V12 motor

reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Pátek 05.05.2017 13:28, Pro škarohlídy
Vyplatí se to určitě, ty původní 2 miliony do ní už nikdy nevrazíš.
reagovat
i
počet příspěvků36
datum registrace09.05.2007
Pátek 05.05.2017 21:35, e38
Dobrý den,

pokud Váš dotaz není opožděným aprílovým žertem, pak jednoznačně NE, nevyplatí se. Rozhodně ne v naftě, která do budoucna bude servisně na stejné úrovni nebo dokonce dražší, než v12 a nikdy nebude mít potenciál zhodnotit investovanou částku.
Pokud to myslíte vážně, tak se poohlédněte po nejvyšších benzinových verzích (v12, 4,4 manuál), kde ale počítejte s minimálně dvojnásobnou sumou za vůz, který bude mít mouchy a ne masařky. Byla to výkladní skříň techniky a servis tomu odpovídá. Na poctivý servis po koupi doporučuji vyhradit minimálně 50 tis. Kč (u vozu ve Vámi zvažované cenové relaci). V takové cenové relaci bude vůz naprosto bez servisní historie a nejspíše velmi opotřeben, typicky po 3. - 8. majiteli, který se jej zbavuje na hranici schopnosti dopředného pohybu a láká na fráze typu "perspektivní youngtimer", což je samozřejmě nesmysl.
Musím upřímně říct, že těmto vozům fandím, miluji je od doby, kdy brázdili naše silnice jako symbol bohatství a za ta léta jejich design vyzrál. Poslední krásné BMW řady 7. Ale dobrý kousek budete hledat dlouho, poctivá renovace je finančně neskutečně nákladná a zejména v naftě se nevyplatí.
reagovat
finding
počet příspěvků114
datum registrace09.12.2012
Sobota 06.05.2017 02:22, jj..
jj poslední krásná 7ma...a jezdilo se s ní geniálně, pohodlná vyvážená rychlá a na dálnici pocit jak z letadla a to ticho...výborná kára to byla, jenže za ty léta jich mnoho zmršili lidi svým přístupem, pěknej kus pohledáš. budu oponovat akorát co se týká servisu. to auto je v první řadě perfektně vyrobený a spolehlivý ne jako dnes když maj auta životnost mobilu...servisovat vyjde na stejno jak oktávka rs nebo superb, vrazit 50 bude nutný jak do podvozku tak do udělátek, protože jinak bude mít s bmw společný jen logo.nejlepší motor jednoznačně V8 - jede a nežere (9-14 průměr) , V12 paráda ale těžkej a výkonový rozdíl není...
reagovat
PatM
počet příspěvků199
datum registrace07.08.2016
Sobota 06.05.2017 10:48, Ano
Jestli nevíš co s těma penězma a máš na případný servis, protože se může pokazit úplně cokoliv. Nová stojí okolo 3 milionů a to do toho nikdy nevrazíš ono tě to dokonce vyjde i levněji než nová Oktávka a přitom je to mnohem lepší auto
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Neděle 07.05.2017 08:56, RE: jj..
finding napsal:
jj poslední krásná 7ma...a jezdilo se s ní geniálně, pohodlná vyvážená rychlá a na dálnici pocit jak z letadla a to ticho...výborná kára to byla, jenže za ty léta jich mnoho zmršili lidi svým přístupem, pěknej kus pohledáš. budu oponovat akorát co se týká servisu. to auto je v první řadě perfektně vyrobený a spolehlivý ne jako dnes když maj auta životnost mobilu...servisovat vyjde na stejno jak oktávka rs nebo superb, vrazit 50 bude nutný jak do podvozku tak do udělátek, protože jinak bude mít s bmw společný jen logo.nejlepší motor jednoznačně V8 - jede a nežere (9-14 průměr) , V12 paráda ale těžkej a výkonový rozdíl není...


Třeba jednou dorostu a bude mi chutnat čistá whisky a doutníky a budu říkat, že hezká auta už se nedělají. A že poslední hezká M3 byla před dvaceti lety a že z nové sedmičky se mi chce blít:)
Nicméně souhlasím s tím, že 750i je zbytečně těžká a žere a sere se zatím co 740i je poměrně v pohodě, a seznal to i kolega, který měl na 750i téhle generaci obsesi, měl jich asi pět a do všech narval neskutečné peníze, viděl jsem ho kupovat auto za 200 a nacpat do něho dalších 150 postupně.
S tím, že by sedma za 80 tisíc dělala všechno správně a nechtěla nic, se prosím tě dopředu rozluč.
Sedma za 80 je vrak.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Neděle 07.05.2017 22:24, Klidně koupit
Jedno z posledních, poctivých BMW. Pokud bude v dobrém stavu, proč ne.
reagovat
Gagarin_CCCP
počet příspěvků66
datum registrace02.01.2012
Pondělí 08.05.2017 10:28, :-) dobra volba
Ale jooo, udelej si radost, je to furt krasny auto. Hlavne vybrat z dane nabidky co nejlepsi kus. Z ropaku bych se soustredil asi jen na 730d ,ale spis bych lovil mezi benzinama. Myslim,ze nej kompromis by byla 730i
reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Pondělí 08.05.2017 12:00, .
uměl bych si představit nějakou neshnilou 750i za pár korun, která by byla ve stodole/garáži. Jednou za rok se tím projet. Mohla by to být zajímavá "investice" do budoucna a základ pro renovaci.

Na denní ježdění vyloženě nevhodné, udržování by finančně sežralo i toho kdo peníze relativně má...
reagovat
vhml
počet příspěvků1
datum registrace21.10.2012
Pondělí 08.05.2017 17:39, e38
Jednu po FL mám už 2 roky doma. Je pravda, najít dobrý kus je už teď docela problém. Mě to trvalo asi tak 2 roky. Hledal jsem jenom v Německu, jinde už nejsou. Sám jsem si ji dovez. Nákladově vás to nesežere. Já jsem volil V8 (3.5 nebo 4.4), vychazí z porovnání nejlíp, 728i je slabá a víc problémová a 750i kromě zvuku nic víc nenabídne. Jednoduchý motor, výborné ceny dílů, všechno se dá na to sehnat, servisáka s diagnostikou mám taky. Prakticky jenom údržba a drobnosti vyplývající z věku. Jezdím s tím skoro každý den do práce (15km), každoročně na dovolenou k moři (dlouhé trasy 10,5l/100km). Náklady podobné jako provoz e46 330i.
Teď např. jsem měnil zadní tlumiče- kompletní servisní sada ks 3tis. orig. SACHS, nové snížené pružiny za 4tis. na celé auto.
Koupil jsem ji za babku, všichni se toho bojí, pokud se v tom nevyznají.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 08.05.2017 18:01, RE: .
Zvirak napsal:
uměl bych si představit nějakou neshnilou 750i za pár korun, která by byla ve stodole/garáži. Jednou za rok se tím projet. Mohla by to být zajímavá "investice" do budoucna a základ pro renovaci.Na denní ježdění vyloženě nevhodné, udržování by finančně sežralo i toho kdo peníze relativně má...


kolega provozuje 735i v manuálu a finančně ho to nežere. je jich cca 2000 ks na světě, resp. vyrobených...
reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků535
datum registrace16.11.2012
Úterý 09.05.2017 11:20, RE: e38
vhml napsal:
Jednu po FL mám už 2 roky doma. Je pravda, najít dobrý kus je už teď docela problém. Mě to trvalo asi tak 2 roky. Hledal jsem jenom v Německu, jinde už nejsou. Sám jsem si ji dovez. Nákladově vás to nesežere. Já jsem volil V8 (3.5 nebo 4.4), vychazí z porovnání nejlíp, 728i je slabá a víc problémová a 750i kromě zvuku nic víc nenabídne. Jednoduchý motor, výborné ceny dílů, všechno se dá na to sehnat, servisáka s diagnostikou mám taky. Prakticky jenom údržba a drobnosti vyplývající z věku. Jezdím s tím skoro každý den do práce (15km), každoročně na dovolenou k moři (dlouhé trasy 10,5l/100km). Náklady podobné jako provoz e46 330i. Teď např. jsem měnil zadní tlumiče- kompletní servisní sada ks 3tis. orig. SACHS, nové snížené pružiny za 4tis. na celé auto.Koupil jsem ji za babku, všichni se toho bojí, pokud se v tom nevyznají.


Dobrý den, budeme rádi, když o svém voze napíšete recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 12.05.2017 08:41, A tak bych mohl pokračovat.

od toho snad ta poradna je, abyste pokračoval, ne?
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.