0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW E46 320d s M-Paketem - je i na české silnice?

kategorie zařazení tématu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.01.2008 07:54, cukor
vaše starosti a presidentský plat
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.01.2008 08:00, krásamá
mám něco podobného a vozím s tím hnůj od koz,nenahraditelný pomocník-nechlub se-ten trakač je neuvěřitelný držák
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.01.2008 08:42, M packet
No, M-packet sám o sobě nic neznamená. Jde o to, jestli má auto M-Technic podvozek nebo ne. V každém případě jsem ještě neviděl auto, kterému by nevadily české cesty ..... :(
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.01.2008 09:06, RE: M packet
M3Power napsal:
No, M-packet sám o sobě nic neznamená. Jde o to, jestli má auto M-Technic podvozek nebo ne. V každém případě jsem ještě neviděl auto, kterému by nevadily české cesty ..... :(
Voha carevna
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.01.2008 10:47, bmw
mel jsem 320d 150ps bez m paketu obuty orig 17 a to auto je na nase silnice hodne tvrdy,v kolejich strhava volant,i pri parkovani velmi tuhy posilovac.na dobry ceste je to fajn ale ty jsou az v d.byl jsem pak hodne prekvapen kdyz jsem mel 530d 193ps m paket taky 17 kola a jizdni vlastnosti o dost prijemnejsi,omnoho vic kopirujici nerovnosti,i servo lehci.a pritom rizeni rovnako presne citlive.e 46 je krasna,hlavne kupe je podle mne jedno z nejhezcich aut,ale prijde mne na bezny jezdeni do prace atd dosti tuha a je pravda ze o bmw se musite hodne starat to auto je citlivy,neni to zadnej drzak typu japonskej benzin.kdyz na to ale clovek ma a auta ho bavi je radost si pekny bmw koupit,jsou to jiny auta jako bezna konfekce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.01.2008 11:29, RE: bmw
anonym napsal:
mel jsem 320d 150ps bez m paketu obuty orig 17 a to auto je na nase silnice hodne tvrdy,v kolejich strhava volant,i pri parkovani velmi tuhy posilovac.na dobry ceste je to fajn ale ty jsou az v d.byl jsem pak hodne prekvapen kdyz jsem mel 530d 193ps m paket taky 17 kola a jizdni vlastnosti o dost prijemnejsi,omnoho vic kopirujici nerovnosti,i servo lehci.a pritom rizeni rovnako presne citlive.e 46 je krasna,hlavne kupe je podle mne jedno z nejhezcich aut,ale prijde mne na bezny jezdeni do prace ...
jj souhlasím. Já měl E46 320d 100Kw..Podvozek byl obyč. a nebyl špatný..Auto zvolenou stopu drželo ale i tak byla citit ta hmota 1500kg! Hlavně jak píše kolega ten posilovač fakt nic moc, ocenil bych trochu citlivější.To, že vám to kradlo volant v kolejích je těma 17'' taky mi to dělalo..E46 není žádnej držák jako japonec, dnes mám Toyotu a při najetí 250tis. mám pořád podvozek puvodní a chová se stále dobře!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.01.2008 12:38, Primera
Fakt je, ze po ceskych silnicich bych s necim takovym dlouhodobe nevydrzel jezdit. Moje Nissan Primera mi pripadala pohodlna a mekoucka (jezdim po Anglii...), ale kdyz jsem prijel na dovolenou do Cech a vjel na D1, tak jsem myslel ze me to auto v 90 km/h asi vystreli stresnim oknem a rozpadne se na prach :) Na zapad od Ase je to uplne jiny zazitek z jizdy. S ceskymi silnicemi se v nejblizsich letech asi moc neudela, takze ja (no flame) bych volil spis neco pohodlnejsiho. Ale to je jen muj nazor...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.01.2008 19:02, diky
Diky za reakci, i kdyz jsem necekal, ze to bude publikovane. Posilal jsem to jen jako dotaz a reakci na clanek. Kazdopadne se nedivim, ze u 323i sly ramena do ... tak brzy, kdyz v prvnich modelech byly tak spatne, az tim byly trojky vyhlasene. Ale ve faceliftu by to melo byt uz jinak, ne?
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.