0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW řady 3 Cabrio E36 – Moderní i po 17 letech

kategorie zařazení tématu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.05.2007 08:01, dobrá volba
Kolega s bmw e-36 (kupé) najezdil mnoho tisíc km a byl absolutně spokojen. Spolehlivost není špatná a jízdní výkony výborné. Faktem je, že dnes jde už o poměrně letitý vůz (takže dobře a radši dvakrát zkontrolovat), ale jako (téměř) všechny vozy BMW byl ve své době nadčasový. Navíc kabriolet by mohl být poměrně zachovalý, neboť v kabriu obvykle nejezdí závodníci (ti se vyřádí v kupé).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.05.2007 08:02, E 36
Bezpochyby BMW E36 byl bezkonkurenční vůz v době vzniku, velmi moderní s dobrými motory (benzín) a nadčasovou karoserií, ještě teď vypadá dobře, ve slušném laku vypadá velmi dobře a ne jeden člověk se za ním otočí!
Tohle cabrio je ještě hezčí a s motorem 318i nebo 320i to musí být pohodová jízda s větrem ve vlasech!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.05.2007 08:32, BMW
Bavora jsem měl jako mladej kluk někdy před 6 lety. 530 E34. A slovo, které by nejlépe charakterizovalo moji zkušenost je: Problém. Dokud drží všechno, tak je vše O.K, ale jak se začne s opravami a výměnami, už to jde jedna za druhou a nikdy to nekončí.Jízda paráda ( na ty roky ), ale dnes už by se musel stát malý zázrak koupit kus, který nepřipraví majitele o nervy. Ne nadarmo se BMW vysvětluje také jako Budeš Mít Wýdaje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.05.2007 10:45, olej
Pane Dusile,
co to je olej minimálně 10W-40? Na odborném serveru bych čekal, že si nebudete plést viskozitní třídu s výkonovou specifikací. Výrobce obvykle udává požadavek na motorový olej v nějaké normě, nejčastěji v API. Takže buďte tak laskav a napište propříště, jak kvallitní olej podle americké normy motor vyžaduje. Děkuji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.05.2007 10:46, RE: BMW
edmund napsal:
Bavora jsem měl jako mladej kluk někdy před 6 lety. 530 E34. A slovo, které by nejlépe charakterizovalo moji zkušenost je: Problém. Dokud drží všechno, tak je vše O.K, ale jak se začne s opravami a výměnami, už to jde jedna za druhou a nikdy to nekončí.Jízda paráda ( na ty roky ), ale dnes už by se musel stát malý zázrak koupit kus, který nepřipraví majitele o nervy. Ne nadarmo se BMW vysvětluje také jako Budeš Mít Wýdaje.
Nebo lépe v Polsku: Bendžeš Mocno Wydavač
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.05.2007 11:16, RE: olej
donald napsal:
Pane Dusile,
co to je olej minimálně 10W-40? Na odborném serveru bych čekal, že si nebudete plést viskozitní třídu s výkonovou specifikací. Výrobce obvykle udává požadavek na motorový olej v nějaké normě, nejčastěji v API. Takže buďte tak laskav a napište propříště, jak kvallitní olej podle americké normy motor vyžaduje. Děkuji.
Není ani tak důležitá norma API jak píšete, ale to co o kvalitě oleje opravdu rozhoduje je takzvaná HTHS viskozita, kterou ale bohužel nikde nenajdete. Na základě ní se určuje, zdali olej vyhovuje třeba přísné normě skupiny VW. Výkonově je lepší posuzovat olej, než podle API, dle ACEA, což je evropská norma. Myslím si, že kdyř evropské auto, tak evropská specifikace.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.05.2007 11:19, RE: BMW
anonym napsal:
Nebo lépe v Polsku: Bendžeš Mocno Wydavač
Však jsem to také převzal z polštiny. Přesně takhle mi to tam řekl jeden kolega.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.05.2007 12:54, e36 vs calibra
Nechci hodnotit nic jiného než jízdní vlastnosti, ale měl jsem E36 compact 103KW rok 1997 přes dva roky a najel s ním 100 000 km, ale kdykoliv jsem si pujčil bratrovu calibru 2,0 85 KW tak jsem si okrsky a zatáčky přímo užíval, což mi s BMW nepřišlo, teď jezdím pumou a taky mě baví víc.
Na bmw byly 205/55 16 calibra 205/50 15 a puma 195/50 15.
Takže v pneu důvod nevidím a i všechny podvozky byly vždy ve 100% stavu.
Je to zajímavý, ale objektivně to tak bylo.
Jinak co se týče spolehlivosti tak za 100 000 km se porouchalo jen čidlo ABS - 2400,- jinak jen spotřební věci (olej, destičky atd...)

Největším problémem jsou debili, koupíte si auto za 200 000,- když je to BMW, nebo nějaké coupé hned vám ho někdo poškrábe přeběhme ukopne zrcátko...
Když koupíte fábku za 300 000,- jste v pohodě. :o/
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.05.2007 14:22, Skvela volba???
Sedan ziskal v EURO NCAP iba 1 hviezdicku, 2 body za celny naraz...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.05.2007 14:52, RE: Skvela volba???
anonym napsal:
Sedan ziskal v EURO NCAP iba 1 hviezdicku, 2 body za celny naraz...
jo jo jsou to pastiky vystipane, kdy dnes s tim jezdi jen cigny. Nebrat nebo se utopis v zadni naprave
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.05.2007 20:09, RE: Skvela volba???
anonym napsal:
jo jo jsou to pastiky vystipane, kdy dnes s tim jezdi jen cigny. Nebrat nebo se utopis v zadni naprave
lol
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.05.2007 20:48, RE: e36 vs calibra
Aleš napsal:
Nechci hodnotit nic jiného než jízdní vlastnosti, ale měl jsem E36 compact 103KW rok 1997 přes dva roky a najel s ním 100 000 km, ale kdykoliv jsem si pujčil bratrovu calibru 2,0 85 KW tak jsem si okrsky a zatáčky přímo užíval, což mi s BMW nepřišlo, teď jezdím pumou a taky mě baví víc.
Na bmw byly 205/55 16 calibra 205/50 15 a puma 195/50 15.
Takže v pneu důvod nevidím a i všechny podvozky byly vždy ve 100% stavu.
Je to zajímavý, ale objektivně to tak bylo.
Jinak co se týče spolehlivosti tak z...
S calibrou jsem nikdy nejel, ale vždy se říkalo, že to není sportovní auto, ale jen Vectra A v hezkém kabátě. Navíc s nejslabším motorem se už o sportovní jízdě nedá moc mluvit (i když sportovní neznamená zábavné)a ani řízení prý nemělo "šťávu". Puma je úplně o něčem jiném. Je to opravdové sportovní auto (dlouho se říkalo, že model s motorem 1,7 má nejlepší podvozek na světě), které si vybojovalo ve světě motoristických nadšenců výtečnou pověst.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.05.2007 22:07, RE: Skvela volba???
anonym napsal:
Sedan ziskal v EURO NCAP iba 1 hviezdicku, 2 body za celny naraz...
Proč zde každý hodnotíbezpečnost pouze podle NCAP? BMW řady 3 získalo 2 hvězdičky jedamu bylapoté škrtnuta.Důvod, pročř totak je jeprostý.Příliš vysoké zatížení posádky z důvodu vysoké tuhostiskeletua deformačních zón. V rychlostech, v kterýchse NCAPdělá je možná lepší měkčí auto, třeba Ocativa, ale kdyžpraštíte svozem čelním nárazem v 80km/h, možná Vám pomůže právě jenomto BMW
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.05.2007 09:07, RE: e36 vs calibra
i napsal:
S calibrou jsem nikdy nejel, ale vždy se říkalo, že to není sportovní auto, ale jen Vectra A v hezkém kabátě. Navíc s nejslabším motorem se už o sportovní jízdě nedá moc mluvit (i když sportovní neznamená zábavné)a ani řízení prý nemělo "šťávu". Puma je úplně o něčem jiném. Je to opravdové sportovní auto (dlouho se říkalo, že model s motorem 1,7 má nejlepší podvozek na světě), které si vybojovalo ve světě motoristických nadšenců výtečnou pověst.
Ford Puma je opravdové sportovní auto? A navíc má nejlepší podvozek na světě? Nechci ti kazit radost z (předpokládám) tvýho auta, ale Puma jen převlečená Fiesta s dobrým podvozkem. Navíc 66 kW ve verzi 1.4 není ani pro tak lehký auto žádnej zázrak. Nicméně verze 1.7 není za ty peníze špatná koupě, ale nemá smysl to auto přeceňovat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.05.2007 10:40, RE: olej
anonym napsal:
Není ani tak důležitá norma API jak píšete, ale to co o kvalitě oleje opravdu rozhoduje je takzvaná HTHS viskozita, kterou ale bohužel nikde nenajdete. Na základě ní se určuje, zdali olej vyhovuje třeba přísné normě skupiny VW. Výkonově je lepší posuzovat olej, než podle API, dle ACEA, což je evropská norma. Myslím si, že kdyř evropské auto, tak evropská specifikace.
Problém s viskozitou je pouze u TDI PD koncernu VW. Tam je potřeba použít speciální mot. olej podle VW normy. Evropská norma ACEA je jistě vhodná, ale není univerzální. V mého auta (Elantra CRDI) udává výrobce požadavek podle API CE. Podobně u evropských a ostatních aut se americká norma používá nejčastěji a je až na výjimky univerzální.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.05.2007 13:10, RE: Skvela volba???
anonym napsal:
Proč zde každý hodnotíbezpečnost pouze podle NCAP? BMW řady 3 získalo 2 hvězdičky jedamu bylapoté škrtnuta.Důvod, pročř totak je jeprostý.Příliš vysoké zatížení posádky z důvodu vysoké tuhostiskeletua deformačních zón. V rychlostech, v kterýchse NCAPdělá je možná lepší měkčí auto, třeba Ocativa, ale kdyžpraštíte svozem čelním nárazem v 80km/h, možná Vám pomůže právě jenomto BMW
no, pokial sa pozrieme na fotky po celnom naraze...ani mi klietka velmi tvrda nepripada..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.05.2007 15:10, RE: Skvela volba???
Kuli napsal:
no, pokial sa pozrieme na fotky po celnom naraze...ani mi klietka velmi tvrda nepripada..
Mně zase docela jo, jiná auta vypadají po čelním náraze mnohem hůře. A propos, zkuste proti sobě poslat Fabii a BMW E36 a uvidíte kdo vyhraje. Newtonovy zákony platí i pro Škodovky. )). Střet dvou těles o různé hmtnosti znamená, že to hmotnější má při stejné rychlosti vyšší kinetickou energii.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.05.2007 20:29, RE: Skvela volba???
anonym napsal:
Mně zase docela jo, jiná auta vypadají po čelním náraze mnohem hůře. A propos, zkuste proti sobě poslat Fabii a BMW E36 a uvidíte kdo vyhraje. Newtonovy zákony platí i pro Škodovky. )). Střet dvou těles o různé hmtnosti znamená, že to hmotnější má při stejné rychlosti vyšší kinetickou energii.
Nebo BMW a Volvo,kdo z koho??
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.