anonym napsal:
Prohrábnout kola na 3 je blbost (na suché silnici). Já mám BMW 320T V6 (1987), turbo je dodatečně namontováno od známého. Teď to dělá odhadem tak 120-130kW a prohrábnout na 3 na suchém asfaltě se mi za 60 000 km nepovedlo.
Sice jsou mi BMW totálně fuk, ale když už jste tady ti odborníci...
316 i 318 byly, jsou a budou vždycky 1,8 (jediný čtyřválce). Akorát jinak výkonný...Na vaši obranu už sem taky mnohokrát viděl i v bazarech, že měli psáno 316 1,6i. Bohužel Němci jsou němci a máji v hlavě místo mozku kostku, tak je to tak jak je to. Jinak auto je jistě fajn, ale za 30 000 mooooc drahý. Reálná cena někde max 18 000 Kč. Prohrábnout na trojku se dá třeba i na mokru, ale nechtěl bych vidět ten vzorek gum a pak by taky měl majitel hezky přefouklá kola (občas to taky v bazarech dělají, když tam auto dlouho stojí,a by nestálo an prázdných kolech). Za další...180 Km/h jste s tím asi nikdy nejel, neb u auta takhle starého je to celkem o hubu...o tuhosti karoserie bych taky raději nemluvil, neb tak jak byla zrezlá kastle, tak to pravděpodobně vypadá i pod ní. Jinak přeji hodně šťastnýh km... Auto na vyblbnutí fajn...