0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 330xi: poradíme s příčinou pazvuků při volnoběhu

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.12.2011 08:09, vodní pumpa
tento motor M54 B30 má-měl i problém s vodní pumpou. je vybavena plastovými lopatkami které se po čase ulomí. doporučuje se tomu předejít a pumpu vyměnit za celokovovou.
jinak bere docela dost olej, ale není to chyba, spíše vlastnost, doporučuje se kontrolovat při každém druhém tankování (fuj, to je skoro jako u Alfy), obzvláště po projížďkách kdy se točí k omezovači
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.12.2011 08:17, BMW - km
Je zajímavé, ža 4 roky staré BMW má najeto jen 18000 km. Asi mělo nějakou výrobní vadu. Cvakání hydroštelů bych čekal tak od 200000 km a zanedbané výměně oleje. Možná závada může být taky v tom, že auto stálo dlouhou dobu bez nastartování a vlivem nepromazání nějakých součástí se tyto poškodily.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.12.2011 08:28, RE: vodní pumpa
tomaskrtek napsal:
tento motor M54 B30 má-měl i problém s vodní pumpou. je vybavena plastovými lopatkami které se po čase ulomí. doporučuje se tomu předejít a pumpu vyměnit za celokovovou.
jinak bere docela dost olej, ale není to chyba, spíše vlastnost, doporučuje se kontrolovat při každém druhém tankování (fuj, to je skoro jako u Alfy), obzvláště po projížďkách kdy se točí k omezovači
ups, to je novější model, vyjadřoval jsem se ke starému, sry
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.12.2011 08:36, Kulance
Dobrý den, pokud má BMW skutečně najeto jen tak málo kilometrů, zkusil bych to vyřešit kulancí u dovozce. Tohle by se prostě stávat nedělo. Mám s kulancí dobrou zkušenost, bohužel je to už několik let zpátky.... tak netuším, jak se k tomu importér postaví v době všech možných a nemožných škrtů. Držím palce
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.12.2011 09:34, RE: BMW - km
PV napsal:
Je zajímavé, ža 4 roky staré BMW má najeto jen 18000 km. Asi mělo nějakou výrobní vadu. Cvakání hydroštelů bych čekal tak od 200000 km a zanedbané výměně oleje. Možná závada může být taky v tom, že auto stálo dlouhou dobu bez nastartování a vlivem nepromazání nějakých součástí se tyto poškodily.
Děkuji všem za odpovědi a cenné rady. Auto bylo cíleně vybírané kvůli malému nájezdu, zakoupeno v Německu. Jezdila s ním sem tam manželka jednoho diplomata, tedy je možné, že déle stálo. Od koupě jsem najel 5-6 tis Km, vše bez problémů. Byl jsem v BMW v Německu, technikem, který auto prohlédl mi bylo rečeno, že jde opravdu o klapaní zdvihátek a že je to u tohoto modelu zcela normální. Dle čipu bez zjištěných závad. Provedena plánovaná výměna oleje 9/2011. "ostré klapavé pazvuky" při volnoběhu trvají dal, auto jede však dobře, při jízdě je tiché, pod plynem ve vysokých otáčkách je zvuk návykový
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.12.2011 17:08, Blahopřeji...
...ke koupi vozu, kde při najetí 18500km je třeba vrazit 20000 Kč do motoru... Při nájezdu 10x vyšším by byl motor možná v lepší kondici.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 11.12.2011 19:09, RE: Blahopřeji...
Pepe napsal:
...ke koupi vozu, kde při najetí 18500km je třeba vrazit 20000 Kč do motoru... Při nájezdu 10x vyšším by byl motor možná v lepší kondici.
Petr-Tipcars: Dd, ona ta nutnost investice je trochu sporná. Navíc já osobně jsem ochoten konkrétně tomuto motoru zvukový handicap při volnoběhu odpustit. On to majiteli vrátí zvukem ve vyšších otáčkách
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.