0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 320D - po 232 tis. km zatím bez poruch

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 13:19, celkove naklady na prevadzku
neviem ci som pozorne cital, ale nedozvedel som sa nic o poruchach, nakladoch na servis a opravy, privital by som informaciu o nakladoch na prevadzku, predsa pri 200tis km uz treba nieco menit
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 13:46, RE: celkove naklady na prevadzku
mich napsal:
neviem ci som pozorne cital, ale nedozvedel som sa nic o poruchach, nakladoch na servis a opravy, privital by som informaciu o nakladoch na prevadzku, predsa pri 200tis km uz treba nieco menit
Proč by mělo??BMW není škodovka!!!Mám E39 s skoro 210.000Km a dělal jsem jen spojovačky na řízení 3800,-kč i s čepem orig. BMW a bohužel zadní měchy,mají životnost tak 180.000Km za 3300,-kč ks orig.BMW.Jinak vše o.k.,bez jediného problému najel jsem cca.55.000KM.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 14:23, spotřeba
má s tím motorem někdo zkušenost co se týká spotřeby?
Fakt je reálný jet s tím po dálnici cca 120kmh do 5l/100?
s tím zvukem motoru souhlasím pouze v tom,že proti TDi je tišší,ale jako tichý mi moc nepřišel když jsem ho poslouchal zvenku i za jízdy.Ikdyž je fakt,že na diesel to uvnitř zní velmi dobře.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 15:07, Ale no tak
mich napsal:
neviem ci som pozorne cital, ale nedozvedel som sa nic o poruchach, nakladoch na servis a opravy, privital by som informaciu o nakladoch na prevadzku, predsa pri 200tis km uz treba nieco menit
Majitel to má rok a půl a ujel cca 40.000 km. To se dá zvládnout bez údržby při troše štěstí přece se vším.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 15:28, RE: celkove naklady na prevadzku
dagoš napsal:
Proč by mělo??BMW není škodovka!!!Mám E39 s skoro 210.000Km a dělal jsem jen spojovačky na řízení 3800,-kč i s čepem orig. BMW a bohužel zadní měchy,mají životnost tak 180.000Km za 3300,-kč ks orig.BMW.Jinak vše o.k.,bez jediného problému najel jsem cca.55.000KM.
blbo polozena otazka, ano nemusi, ale zaujima ma to a tesi ak je to pravda. Skor ma prekvapi, ked niekto vypise cely zoznam zavad co riesil na beznom aute od 0 do 100tis km a este sa tvaria ze je to bezne
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 17:55, JE TO DIVNÝ
Tomi napsal:
má s tím motorem někdo zkušenost co se týká spotřeby?
Fakt je reálný jet s tím po dálnici cca 120kmh do 5l/100?
s tím zvukem motoru souhlasím pouze v tom,že proti TDi je tišší,ale jako tichý mi moc nepřišel když jsem ho poslouchal zvenku i za jízdy.Ikdyž je fakt,že na diesel to uvnitř zní velmi dobře.
Na dálnici při 160-170 spotřeba 5,4 ? No...tak tomu snad nevěří ani autor...jinak proti bmw ani slovo, ale chlapi, nevim, proč někteří přikrášlujete svá auta a jejich hodnoty, vždyť je to hloupý...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 18:12, RE: spotřeba
Tomi napsal:
má s tím motorem někdo zkušenost co se týká spotřeby?
Fakt je reálný jet s tím po dálnici cca 120kmh do 5l/100?
s tím zvukem motoru souhlasím pouze v tom,že proti TDi je tišší,ale jako tichý mi moc nepřišel když jsem ho poslouchal zvenku i za jízdy.Ikdyž je fakt,že na diesel to uvnitř zní velmi dobře.
Mám sice 330D E46 kombi a 6 válců víc sežere a nadělá přitom hluk, takže klavírní koncert si na dálnici nepouštím. Je ale fakt, že zvuk u bavoráka není tak zemědělský a dá se s tím žít. Spotřeba dlouhodobá kolem 7, na dovolené zvládne i 1000 km na nádrž 63 litrů. Jinak si ale myslím, že všechny diesely v autech této velikosti žerou skoro stejně, ať mají 50 nebo 200 koní. Ekonomiku provozu pak určuje hlavně pokles ceny konkrétního vozu za rok a kolik za ten rok najedete.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 22:29, RE: JE TO DIVNÝ
cruise napsal:
Na dálnici při 160-170 spotřeba 5,4 ? No...tak tomu snad nevěří ani autor...jinak proti bmw ani slovo, ale chlapi, nevim, proč někteří přikrášlujete svá auta a jejich hodnoty, vždyť je to hloupý...
to je samozrejme proti fyzikalnim zakonum
dotycny si z nas dela bud prdel, nebo to je idiot
aerodynamicky odpor (a i nutny vykon motoru) roste s treti mocninou rychlosti, takze merna spotreba by mela rust s druhou mocninou rychlosti. mozna ucinnost motoru trochu stoupne pri vyssim zatizeni, navic se bude min uplatnovat slozka mevhanickych a valivych odporu, tak to treba nebude uplne kvadraticky...
na rychlost 200km/h staci auto s vykonem lehce pres 100 koni
na dvojnasobnou rychlost je potreba auto s 8x vetsim vykonem, tj pres 800 koni - lehce 400 jede veyron s 1000 konma, takze fyzikalni zakony opravdu asi funguji
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 22:47, Ma pravdu chlapec.
Ma pravdu,vlastnim tohle auto v kombiku a pokud se mu da dobry olej a plivo,vydrzi.Ja mam najeto na puvodni turbo a Common Railove vstriky 304tis a porad jsou hodnoty v toleranci.Tlumice jsou puvodni,nicmene minuly tyden vytekl levy predni a tak to uz vymenim komplet.Podvozkove skvely,ramena menena dle servisky v 190tis,spojka menena ve 280tis.Jen bych doporucoval modely po faceliftu od roku 2002,Common RAilovy motor je o dost lepsi nez ten puvodni,konstrukcne podobny VW motorum TDI,ten starsi neni zdaleka tak spolehlivy a je hlucny.Spotreba je nekde jinde nez pan pise.Ja pri slusne jizde jezdim dalku za 5.9l,Mesto za 8 litru.Dalnice pri plnem knedliku 8.5l.Jinak vyslovene podarene auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.06.2009 03:19, RE: JE TO DIVNÝ
rudastraka napsal:
to je samozrejme proti fyzikalnim zakonum
dotycny si z nas dela bud prdel, nebo to je idiot
aerodynamicky odpor (a i nutny vykon motoru) roste s treti mocninou rychlosti, takze merna spotreba by mela rust s druhou mocninou rychlosti. mozna ucinnost motoru trochu stoupne pri vyssim zatizeni, navic se bude min uplatnovat slozka mevhanickych a valivych odporu, tak to treba nebude uplne kvadraticky...
na rychlost 200km/h staci auto s vykonem lehce pres 100 koni
na dvojnasobnou rychlost je potreba au...
Nebudu se tady rozepisovat, co mám nebo nemám za vůz, nicméně je podstatně silnější a o dost větší, je to taky diesel, stejná značka a o něco novější, ale spotřeba při 160-170km/h 5,4 mi přijde dost vysoká...já když sundám nohu z plynu, tak se dostávám k hodnotám blížící se nule...aut mám vyzkoušeno velmi mnoho, ale ještě jsem se nesetkal, že by auto za normálních podmínek při této rychlosti bralo tak málo...bohužel tomu nevěřím...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.06.2009 09:28, RE: JE TO DIVNÝ
cruise napsal:
Na dálnici při 160-170 spotřeba 5,4 ? No...tak tomu snad nevěří ani autor...jinak proti bmw ani slovo, ale chlapi, nevim, proč někteří přikrášlujete svá auta a jejich hodnoty, vždyť je to hloupý...
Přesně tak,máme domá dvě BMW jedno z nich je 530D kombi 142Kw manuál,auto jezdí 90% jen dálnici při bežné jízdě kolem 130km/h spotřeba do 6 litrů,při rychlejší jízdě na dálnici nebo na okresních cestách spotřeba kolem 8 litrů.Ale jezdit isice s 320d za něco málo přes 4 litry je opravdu zajímavé....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.06.2009 21:00, spotřeba
Zdravím, 320d touring r.v. 2000 - najeto nyní 165 000km osobně 55000 km za 3 roky. Za poslední 3 roky výměna předních kotoučů, 2x destiček, tlumiče, silentbloky na ramenech repasované, 2x olej, filtry, hodně žárovek - motor šlape jako hodiny ale je hlučnější než common rail po FL v roce 2002. Vše u mjauto.cz za rozumné ceny - celkem opravy i s prací za 20 000czk za 3 roky. Spotřeba 100-120 na okresce 6litrů,170na dálnici 8litrů. Zajel jsem ale i 400km přes republiku v neděli se spotřebou 4.6 litru ale podle předpisů a fakt abych co nejmín brzdil a přidával, takže dá se áále je to o nervy když vás předjížděj favority.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.