zpět
 

diskuze k tématu: BMW 320d/330xd - motory

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla, italská vozidla
khar
počet příspěvků1
datum registrace26.10.2016
Středa 26.10.2016 21:58, BMW 320d/330xd - motory
Dobrý den,

zvažuji koupi BMW řady 3, rozhoduji se mezi 3litrem a 2litrem. BMW320d je rok výroby 2008 (dovoz I) a má motor N47D20A (manuál 130kW) - o tom to motoru jsem četl, že je zde problém s praskáním řetězů, čemuž se dá předejít včasnou výměnou. Také zde udajně dochází ještě k vážnějšímu problému a to je pak praskání bloku v prostoru mezi válci.

BMW330 má v TP uvedený motor 306D3 (manuál 170kW), rok výroby 2006, dovoz nejpíš Německo. Jak je tomu u 3litrového motoru? Jakou vadu má tenhle nebo co se dá očekávat?

Obě vozidla mají najeto do 200tis. km.

Který vůz by jste mi doporučili?

Děkuji za odpovědi
reagovat
Jencek
počet příspěvků91
datum registrace09.01.2016
Středa 26.10.2016 22:20, BMW 320d/330xd - motory
Ano N47 je opravdu prusvih a vyhnul bych se mu obloukem pokud 2.0 tak starsi M47 120kw ten je spolehlivy a ma radny retez u 3.0 je to prave naopak starsi M57 je problemovy a to konkretne jeho vyrive klapky a take retez proto je lepsi novejsi N57 ale venovat retezu pozornost protoze muze byt vytahany a potrebuje take vymenu takze pokud 2.0 brat starsi M47 pokud 3.0 novejsi N57 3.0 nabidne hladky chod a skvely zatah a kdyz se vytaci pripomina benzinovy motor
reagovat
A4
počet příspěvků129
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 27.10.2016 11:31, RE: BMW 320d/330xd - motory
Jencek napsal:
Ano N47 je opravdu prusvih a vyhnul bych se mu obloukem pokud 2.0 tak starsi M47 120kw ten je spolehlivy a ma radny retez u 3.0 je to prave naopak starsi M57 je problemovy a to konkretne jeho vyrive klapky a take retez proto je lepsi novejsi N57 ale venovat retezu pozornost protoze muze byt vytahany a potrebuje take vymenu takze pokud 2.0 brat starsi M47 pokud 3.0 novejsi N57 3.0 nabidne hladky chod a skvely zatah a kdyz se vytaci pripomina benzinovy motor


A jak je na tom motor 3,0 sd (210 kW) co do spolehlivosti?
reagovat
David V
počet příspěvků1851
datum registrace16.05.2007
Čtvrtek 27.10.2016 11:40, RE: BMW 320d/330xd - motory
A4 napsal:
Jencek napsal:
Ano N47 je opravdu prusvih a vyhnul bych se mu obloukem pokud 2.0 tak starsi M47 120kw ten je spolehlivy a ma radny retez u 3.0 je to prave naopak starsi M57 je problemovy a to konkretne jeho vyrive klapky a take retez proto je lepsi novejsi N57 ale venovat retezu pozornost protoze muze byt vytahany a potrebuje take vymenu takze pokud 2.0 brat starsi M47 pokud 3.0 novejsi N57 3.0 nabidne hladky chod a skvely zatah a kdyz se vytaci pripomina benzinovy motor
A jak je na tom motor 3,0 sd (210 kW) co do spolehlivosti?


http://dfens-cz.com/bavorske-motory-z-vrcholu-primo-do-propasti/
http://dfens-cz.com/bavorske-motory-2-trocha-benzinu-a-naftove-silenstvi/
http://dfens-cz.com/bavorske-motory-3-pokrok-evoluce-nebo-krok-zpatky/
reagovat
Valnoha
počet příspěvků284
datum registrace03.01.2011
Čtvrtek 27.10.2016 13:40, RE: BMW 320d/330xd - motory
A4 napsal:
Jencek napsal:
Ano N47 je opravdu prusvih a vyhnul bych se mu obloukem pokud 2.0 tak starsi M47 120kw ten je spolehlivy a ma radny retez u 3.0 je to prave naopak starsi M57 je problemovy a to konkretne jeho vyrive klapky a take retez proto je lepsi novejsi N57 ale venovat retezu pozornost protoze muze byt vytahany a potrebuje take vymenu takze pokud 2.0 brat starsi M47 pokud 3.0 novejsi N57 3.0 nabidne hladky chod a skvely zatah a kdyz se vytaci pripomina benzinovy motor
A jak je na tom motor 3,0 sd (210 kW) co do spolehlivosti?

Pokud vím tak tam je jedno turbo navíc... kolega měl v X5, dával jí pryč v 230tkm a bez problému. Ten se ale myslím do 3er nedával....
reagovat
David V
počet příspěvků1851
datum registrace16.05.2007
Čtvrtek 27.10.2016 13:45, RE: BMW 320d/330xd - motory
Valnoha napsal:
A4 napsal:
Jencek napsal:
Ano N47 je opravdu prusvih a vyhnul bych se mu obloukem pokud 2.0 tak starsi M47 120kw ten je spolehlivy a ma radny retez u 3.0 je to prave naopak starsi M57 je problemovy a to konkretne jeho vyrive klapky a take retez proto je lepsi novejsi N57 ale venovat retezu pozornost protoze muze byt vytahany a potrebuje take vymenu takze pokud 2.0 brat starsi M47 pokud 3.0 novejsi N57 3.0 nabidne hladky chod a skvely zatah a kdyz se vytaci pripomina benzinovy motor
A jak je na tom motor 3,0 sd (210 kW) co do spolehlivosti?
Pokud vím tak tam je jedno turbo navíc... kolega měl v X5, dával jí pryč v 230tkm a bez problému. Ten se ale myslím do 3er nedával....


Smazali mi příspěvek s odkazy na stránky d-fense a tolik práce mi dalo, než jsem to našel a vykopíroval sem a přitom ani nevím, čeho jsem se dopustil...
Takže zkuste kluci stránky d-fense a do vyhledávače motory, pak už budete vědět, na co kliknout.
reagovat
A4
počet příspěvků129
datum registrace09.05.2007
Sobota 29.10.2016 22:20, RE: BMW 320d/330xd - motory
David V napsal:
Valnoha napsal:
A4 napsal:
Jencek napsal:
Ano N47 je opravdu prusvih a vyhnul bych se mu obloukem pokud 2.0 tak starsi M47 120kw ten je spolehlivy a ma radny retez u 3.0 je to prave naopak starsi M57 je problemovy a to konkretne jeho vyrive klapky a take retez proto je lepsi novejsi N57 ale venovat retezu pozornost protoze muze byt vytahany a potrebuje take vymenu takze pokud 2.0 brat starsi M47 pokud 3.0 novejsi N57 3.0 nabidne hladky chod a skvely zatah a kdyz se vytaci pripomina benzinovy motor
A jak je na tom motor 3,0 sd (210 kW) co do spolehlivosti?
Pokud vím tak tam je jedno turbo navíc... kolega měl v X5, dával jí pryč v 230tkm a bez problému. Ten se ale myslím do 3er nedával....
Smazali mi příspěvek s odkazy na stránky d-fense a tolik práce mi dalo, než jsem to našel a vykopíroval sem a přitom ani nevím, čeho jsem se dopustil...Takže zkuste kluci stránky d-fense a do vyhledávače motory, pak už budete vědět, na co kliknout.


Ano, ty odkazy tady byly. Možná by nám mohl někdo z místních redaktorů vysvětlit, proč je smazali. Že by cenzura horší než za komančů ???!!!

reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků380
datum registrace16.11.2012
Úterý 01.11.2016 14:34, RE: BMW 320d/330xd - motory
David V napsal:
Valnoha napsal:
A4 napsal:
Jencek napsal:
Ano N47 je opravdu prusvih a vyhnul bych se mu obloukem pokud 2.0 tak starsi M47 120kw ten je spolehlivy a ma radny retez u 3.0 je to prave naopak starsi M57 je problemovy a to konkretne jeho vyrive klapky a take retez proto je lepsi novejsi N57 ale venovat retezu pozornost protoze muze byt vytahany a potrebuje take vymenu takze pokud 2.0 brat starsi M47 pokud 3.0 novejsi N57 3.0 nabidne hladky chod a skvely zatah a kdyz se vytaci pripomina benzinovy motor
A jak je na tom motor 3,0 sd (210 kW) co do spolehlivosti?
Pokud vím tak tam je jedno turbo navíc... kolega měl v X5, dával jí pryč v 230tkm a bez problému. Ten se ale myslím do 3er nedával....
Smazali mi příspěvek s odkazy na stránky d-fense a tolik práce mi dalo, než jsem to našel a vykopíroval sem a přitom ani nevím, čeho jsem se dopustil...Takže zkuste kluci stránky d-fense a do vyhledávače motory, pak už budete vědět, na co kliknout.


Dobrý den, díky za upozornění. V našem admin centru došlo k omylu. Odkazy už jsou zpět. Pokud jsou odkazy součástí kontextu diskuze, nemáme důvod je mazat (oproti reklamním odkazům). Díky a omlouvám se.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.