0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 318 tds a první dojmy majitele

kategorie zařazení tématu: automobilky, německá vozidla, německá vozidla
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Čtvrtek 10.01.2013 08:57, motor
teda upřímnou soustrast, myslím že s motorem jste to nevyhrál. a ač mne lze označit za ´´konzern-hatera´´ tak srovnání s TDi je rozhodně mimo mísu, jejich 1.9 je prostě majstrštyk. jeden můj nájemník tohle koupil ženě, a ač se rozhodně nedá označit za diletanta (vlastní motobazar) tak na tomhle autě prodělal kalhoty. prakticky od začátku problémy, a jen a pouze kolem motoru-hlava, čerpadlo, vstřiky a zase dokola. byl hodně rád že se ho po roce zbavil, s brutální ztrátou.
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Čtvrtek 10.01.2013 09:22, Po delší době...
sa recenzia páčila

Díky
reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 10.01.2013 10:35, RE: Po delší době...
David V napsal:
sa recenzia páčila Díky


Souhlas. Ač ve slovenštině, mohlo by se to zarámovat jako vzor.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1232
datum registrace08.09.2009
Čtvrtek 10.01.2013 12:23, Pohled na věc
Přes nízký věk autora je tato recenze hodně dobře naspaná a odráží dost vypovídajícím způsobem realitu, včetně závěrečného ohodnocení.
Současně ilustruje skutečně odporné ceny dílů( resp. odpornou politiku některých našich prodejců či servisů), které lze jinde koupit za zlomek cen tuzemských (nejen u BMW).
reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Čtvrtek 10.01.2013 15:43, RE: Po delší době...
Pepe napsal:
David V napsal:
sa recenzia páčila Díky
Souhlas. Ač ve slovenštině, mohlo by se to zarámovat jako vzor.


Bola radosť si to přečítať. Díky
reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Čtvrtek 10.01.2013 15:48, Drobnost
Jen k tomu oleji - myslím si, že přechod na "hustší" olej sníží spotřebu oleje, ale neprospěje příliš turbodmychadlu. Tam jde o to, aby se turbodmychadlo začalo mazat co nejrychleji, tedy je potřeba mazivost za studena, takže těch 10 je v označení 10W40 problém, tedy ne hned, ale snižuje to životnost ložisek turbodmychadla. Nevím co je původní specifikace, ale raději bych zkusil něco jako 5W40 nebo i 0W30. Raději častěji dolít olej, než znovu repasovat turbo. Ale zase tak moc tomu nerozumím, možná jen blbě kecám.
reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Čtvrtek 10.01.2013 15:52, RE: motor
tomaskrtek napsal:
teda upřímnou soustrast, myslím že s motorem jste to nevyhrál. a ač mne lze označit za ´´konzern-hatera´´ tak srovnání s TDi je rozhodně mimo mísu, jejich 1.9 je prostě majstrštyk. jeden můj nájemník tohle koupil ženě, a ač se rozhodně nedá označit za diletanta (vlastní motobazar) tak na tomhle autě prodělal kalhoty. prakticky od začátku problémy, a jen a pouze kolem motoru-hlava, čerpadlo, vstřiky a zase dokola. byl hodně rád že se ho po roce zbavil, s brutální ztrátou.


Možná byl problém v nedostatečném proškolení manželky, která se k dieslu chovala jako k benzínu (obzvláště když charakteristika tohoto motoru se benzínu celkem blíží). Takže to vytáčela za studena a hlava pak ochotně praskala. Navíc třeba často jezdila ty krátké trasy a tím to dorazila. Pak by za to auto nemohlo. V takovém případě jí měl raději koupit 316i a byl by nakonec vysmátej.
reagovat
ivan2
počet příspěvků118
datum registrace11.11.2010
Čtvrtek 10.01.2013 16:44, pěkné
Taky se přidám, pěkné počtení, fakt slušně napsáno
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Čtvrtek 10.01.2013 19:39, RE: motor
Koloss napsal:
tomaskrtek napsal:
teda upřímnou soustrast, myslím že s motorem jste to nevyhrál. a ač mne lze označit za ´´konzern-hatera´´ tak srovnání s TDi je rozhodně mimo mísu, jejich 1.9 je prostě majstrštyk. jeden můj nájemník tohle koupil ženě, a ač se rozhodně nedá označit za diletanta (vlastní motobazar) tak na tomhle autě prodělal kalhoty. prakticky od začátku problémy, a jen a pouze kolem motoru-hlava, čerpadlo, vstřiky a zase dokola. byl hodně rád že se ho po roce zbavil, s brutální ztrátou.
Možná byl problém v nedostatečném proškolení manželky, která se k dieslu chovala jako k benzínu (obzvláště když charakteristika tohoto motoru se benzínu celkem blíží). Takže to vytáčela za studena a hlava pak ochotně praskala. Navíc třeba často jezdila ty krátké trasy a tím to dorazila. Pak by za to auto nemohlo. V takovém případě jí měl raději koupit 316i a byl by nakonec vysmátej.


to ne, byl to x-tý diesel v pořadí, ten motor je skutečně časovaná bomba, zkoušeli jsme sehnat jiný ale neexistují, naopak bylo na prodej několik aut s motorschade. něco jako V6 nafta Isuzu (Saab, Opel, R. VelSatis) 2.5TD od VM Motori nebo 1.8T benzín do Passata, tam byl nejlevnější za 30.
reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Pátek 11.01.2013 13:36, RE: motor
tomaskrtek napsal:
to ne, byl to x-tý diesel v pořadí, ten motor je skutečně časovaná bomba, zkoušeli jsme sehnat jiný ale neexistují, naopak bylo na prodej několik aut s motorschade. něco jako V6 nafta Isuzu (Saab, Opel, R. VelSatis) 2.5TD od VM Motori nebo 1.8T benzín do Passata, tam byl nejlevnější za 30.


No přece jen - recenzent o problémech motoru ví, provozuje ho víceméně v tom nejvhodnějším režimu, tak mu snad vydrží.

Jen se zpetám - ten 1.8T v Passatu - co je s ním. Jsou tu hlasy, které ho obhajují i ty, které o něm neřeknou nic pěkného. Kamarád má tento motor v O1 a spokojenost maximální, už má najeto přes 200 tisíc a starej je už přes 10 let.
reagovat
Martin Srb
počet příspěvků45
datum registrace13.04.2012
Pátek 11.01.2013 21:40, Konečně pravdivá a užitečná recenze
Na začátku jsme se bál co to bude za chvalozpěv na BMW (obvykle o dvou odstavcích kde je BMW nadauto.)
Byl jsem přijemně překvapen obsáhlostí a hodnotou recenze.
Díky za hezkou četbu na, pro mě, nezvyklý úkaz ˇ(318TDs)
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pátek 11.01.2013 21:44, RE: motor
Koloss napsal:
tomaskrtek napsal:
to ne, byl to x-tý diesel v pořadí, ten motor je skutečně časovaná bomba, zkoušeli jsme sehnat jiný ale neexistují, naopak bylo na prodej několik aut s motorschade. něco jako V6 nafta Isuzu (Saab, Opel, R. VelSatis) 2.5TD od VM Motori nebo 1.8T benzín do Passata, tam byl nejlevnější za 30.
No přece jen - recenzent o problémech motoru ví, provozuje ho víceméně v tom nejvhodnějším režimu, tak mu snad vydrží. Jen se zpetám - ten 1.8T v Passatu - co je s ním. Jsou tu hlasy, které ho obhajují i ty, které o něm neřeknou nic pěkného. Kamarád má tento motor v O1 a spokojenost maximální, už má najeto přes 200 tisíc a starej je už přes 10 let.


pokud vím tak problémy jsou pouze v Passatu, ev. Supu a A6, jestli kvůli tomu že je motor podélně přímo nad nápravou fakt nevím, ale dochází k postupnému přidírání olejového čerpadla a následnému zadření vlivem slabého či žádného mazání. jestli je plošší vana a čerpadlo je jiné, nebo jinak umístěný sací koš a zanáší se, toť otázka pro znalce. obvykle k tomu přispěje změna majitele, následná výměna oleje-samozřejmě za něco lepšího, následné uvolnění karbonových usazenin, ucpání mazacího systému a destrukce motoru.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.