zpět
 

diskuze k tématu: Svižný hatch ještě po staru? BMW 130i nebo Volvo C30 T5?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, technické dotazy, automobilky, typ vozidla
Juri
počet příspěvků1
datum registrace14.02.2018
Středa 14.02.2018 18:58, Svižný hatch ještě po staru? BMW 130i nebo Volvo C30 T5?
Tipcars považuji stále za misto automobilových srdcařů a tak se podělím o svoje dilema. Rozhoduji se mezi dvěma vozy. BMW 130i a Volvo C30 T5. Auto nebude úplně vikendovka, ale taky ne denní dělník. Spotreba není rozhodující, ale mohlo by při klidné jízdě umět do deseti. Samozřejmě manuál. Chápu rozdíl v koncepci, BMW bude přece jenom sportovnější. Můj dotaz ale zní, jak jsou na
tom vozy z hlediska použitých materiálu (ne zrovna v interieru, není to pro
mě rozhodující), co se za těch deset let už ví o jejich spolehlivosti a mají
nějaké typické chronické problémy? Jak jsou na tom s korozí? Má Volvo ještě tu auru švédského tanku, byť kompaktního, nebo je to spíš "jen" převlečený Ford? Samozřejmě že ho chci taky kvůli jejich pětiválci, ale ve Fordu asi ne. Nic proti značce ale. A co BMW, není ještě poznamenáno drastickým otočením filozofie automobilky a trendem vyrábět
spotřební auta? Existuje nějaká alternativa mimo Focus ST, koncern a ostrý Civic?

Moc děkuji všem za odpověď a reakce,

Jiří V.
reagovat
Bronn
počet příspěvků95
datum registrace23.11.2014
Čtvrtek 15.02.2018 09:58, kvalita
kvalitni volva se vyrabela cca do roku 2000, ale samozrejme i bmw (a snad i vsechni ostatni vyrobci) presli na politiku "spotrebni material"
reagovat
HoNZA
počet příspěvků248
datum registrace28.04.2008
Čtvrtek 15.02.2018 11:38, RE: Svižný hatch ještě po staru?
Juri napsal:
Tipcars považuji stále za misto automobilových srdcařů a tak se podělím o svoje dilema. Rozhoduji se mezi dvěma vozy. BMW 130i a Volvo C30 T5. Auto nebude úplně vikendovka, ale taky ne denní dělník. Spotreba není rozhodující, ale mohlo by při klidné jízdě umět do deseti. Samozřejmě manuál. Chápu rozdíl v koncepci, BMW bude přece jenom sportovnější. Můj dotaz ale zní, jak jsou natom vozy z hlediska použitých materiálu (ne zrovna v interieru, není to promě rozhodující), co se za těch deset let už ví o jejich spolehlivosti a majínějaké typické chronické problémy? Jak jsou na tom s korozí? Má Volvo ještě tu auru švédského tanku, byť kompaktního, nebo je to spíš "jen" převlečený Ford? Samozřejmě že ho chci taky kvůli jejich pětiválci, ale ve Fordu asi ne. Nic proti značce ale. A co BMW, není ještě poznamenáno drastickým otočením filozofie automobilky a trendem vyrábětspotřební auta? Existuje nějaká alternativa mimo Focus ST, koncern a ostrý Civic? Moc děkuji všem za odpověď a reakce,Jiří V.


Zkušenost s tím volvem - s tímhle motorem je to děsně těžké na čumák a nedotáčivé až hanba. V přímce to jede jako raketa, ale zatáčky nemiluje. Focus ST s tímhle motorem jede citelně líp, kvůli jiné přední nápravě. Volvo má s tímhle motorem taky ne zcela povedeně vyřešené tlumení, do děr to dupe. mnohem lépe se jezdí s tím benzínovým dvoulitrem. Co se týká kondice motoru 2.5 T tak je to slušný průměr. nemá rád dlouhé výměny oleje /umí si zakarbonovat mazací kanály v hlavě/ a vyplatí se udělat po koupi rozborku - sundat vanu a vyčistit sací koš dmychadla. jinak normální servis turbomotoru.
reagovat
Valnoha
počet příspěvků284
datum registrace03.01.2011
Čtvrtek 15.02.2018 14:08, 130i
130i jsem měl možnost jezdit. Motor + podvozek bez výhrad co dělá 190kw s tak malým autem je každému jasné. Jediné k čemu jsem měl výhradu bylo k posedu za volantem. Měl jsem z toho pocit jako bych seděl utopen pod palubkou... nedovedl jsem si najít vyhovující posed za volantem.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.