zpět
 

diskuze k tématu: BMW řada1 po faceliftu 2011

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní a terénní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.05.2015 20:21, BMW řada1 po faceliftu 2011
Uvažuji o koupi tohoto vozu přečetl jsem snad všechny dostupné články ohledně vhodné motorizace nicméně vzhledem k problémům s motory bmw prosím o radu. Názor když bmw1 tak jedině třílitrový šestiválec je sice pěkný nicméně ne každý to uživí nebo na to má.Proto se chci zeptat na motory vyráběné po tomto faceliftu.Nemám velký roční nájezd tak do 15tk takže asi benzín jezdím většinou jen do práce a kolem komína. Nicméně nebránil bych se ani dieslu - jen je třeba vybrat některý který co se týče spolehlivosti bude na nějakém levelu.Napište zda problémy motoru N47 trvají i po tomto faceliftu.Případně kterou motorizaci doporučujete když to zrovna nebude třílitrový šestiválec.Děkuji za odpověd. Jan.
reagovat
Karel - TipCars.com
počet příspěvků1089
datum registrace09.05.2007
Středa 06.05.2015 23:21, RE:
Dobrý den. Pro roční nájezd okolo 15 tis. km je lepší volbou benzínový motor. Pokud nechcete třílitrový šestiválec, dobrou volbou je také dvoulitr, nebo základní šestnáctistovka.
reagovat
Reno
počet příspěvků1340
datum registrace30.03.2010
Čtvrtek 07.05.2015 16:14, RE:
Karel - TipCars.com napsal:
Dobrý den. Pro roční nájezd okolo 15 tis. km je lepší volbou benzínový motor. Pokud nechcete třílitrový šestiválec, dobrou volbou je také dvoulitr, nebo základní šestnáctistovka.


No, upřímně, v nějakém autoplátku všechny benzínové motory poplivali. 1,6ka je PSA, ne? To už když tak dvoulitr.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Čtvrtek 07.05.2015 17:53, RE:
Reno napsal:
Karel - TipCars.com napsal:
Dobrý den. Pro roční nájezd okolo 15 tis. km je lepší volbou benzínový motor. Pokud nechcete třílitrový šestiválec, dobrou volbou je také dvoulitr, nebo základní šestnáctistovka.
No, upřímně, v nějakém autoplátku všechny benzínové motory poplivali. 1,6ka je PSA, ne? To už když tak dvoulitr.


Někde jsem četl že po faceliftu ty křápy od PSA vyřadili a 116i je snad dvoulitr se sníženým výkonem.
Každopádně BMW si s těma motorama i tak dost užilo u Mini.
U jedničkového BMW moc slušných motorů na výběr neni, asi jen šestiválce a ty jsou drahé.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.