0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 1 druhé generace: ceny pro český trh

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 22.07.2011 15:12, Vzhled
Musím říct, že zepředu je nový "jedničkový" BMW naprosto hnusný. Zlatá minulá generace... Ach jo, zlatej Chris Bangle! Jeho údajně hrozný design se nakonec projevuje docela nadčasově ( ne všechny modely, ale třeba taková 5-er tuším E60 je toho důkazem )
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 22.07.2011 17:52, RE: Vzhled
zigi napsal:
Musím říct, že zepředu je nový "jedničkový" BMW naprosto hnusný. Zlatá minulá generace... Ach jo, zlatej Chris Bangle! Jeho údajně hrozný design se nakonec projevuje docela nadčasově ( ne všechny modely, ale třeba taková 5-er tuším E60 je toho důkazem )
Nedávno jsem mu psal a mimo jiné i to, že pokud se vrátí do automobilového průmyslu, koupím si od něho klidně i Hyundai (jehož nabídku jak známo odmítl).
Kéž by se vrátil, moc nechápu, jak ho může uspokojovat designovat mobily Samsung.
Co je na tom k vymýšlení? BMW novýma modelama dostává dost na prdel od Mercedesu a asi i Audi...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 23.07.2011 10:31, Tak tohle auto...
nechci. Díky, ale strčte si ho do pr*ele. Za 1.6 tyhle prachy? Navíc to bude beztak maskovaný obstarožní low end dvoulitr.... A možná to bude mít sedačky jak Favorit a vpředu kličky na stahování oken... A rádio s posledním výstřelkem techniky - CD přehrávačem, za přlíplatek 15 000, ne? Za tyhle prachy základní 1.6ky už jsou onačejší auta...sice předokolky, ale podstatně dospělejší...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 23.07.2011 14:10, BMW 1
Jedničkový bavorák, ať už stará nebo nová verze cílí naprosto jednoduše. Na fanoušky značky, kteří nemají finance na "dospělejší" BMW nebo na pitomce co si myslí, že když mají BMW tak mají něco extra. Jinak je to auto v porovnání s auty stejné třídy jiných značek naprostý propadák, je drahé, malé, mizerně udělané (kvalita plastů v interiéru) a výbava (základní) nestojí za nic. Jak už je u BMW dobrým zvykem, v základu totiž dostanete zdarma pouze karoserii, okýnka a všechen vzduch uvnitř, za všechno ostatní si připlatíte. Navíc vypadá hrozně, ale to je dost subjektivní, ale pro všechny fanoušky značky přináší to hlavní, motor vepředu a pohon dozadu, solidní rozložení hmotnosti a dobrý podvozek, i když o 2 generace starší než mají nová auta. Motor je ovšem "chcíplotina", která se může v porovnání s tím samým třeba v Golfu nebo Fordu jen stydět
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 23.07.2011 19:03, RE: BMW 1
Rover623 napsal:
Jedničkový bavorák, ať už stará nebo nová verze cílí naprosto jednoduše. Na fanoušky značky, kteří nemají finance na "dospělejší" BMW nebo na pitomce co si myslí, že když mají BMW tak mají něco extra. Jinak je to auto v porovnání s auty stejné třídy jiných značek naprostý propadák, je drahé, malé, mizerně udělané (kvalita plastů v interiéru) a výbava (základní) nestojí za nic. Jak už je u BMW dobrým zvykem, v základu totiž dostanete zdarma pouze karoserii, okýnka a všechen vzduch uvnitř, za všec...
Srovnávejte to nejlevnější od BMW s tím nejlevnějším od VW a dojdete k závěru, že je vše v pořádku...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 24.07.2011 07:38, RE: BMW 1
Michal napsal:
Srovnávejte to nejlevnější od BMW s tím nejlevnějším od VW a dojdete k závěru, že je vše v pořádku...
To dost dobře nejde, protože to nejlevnější od VW je Fox a ten nestojí ani 200tis., pokud bych vzal rovnocenné auto od VW (Golfa), tak ten začíná někde kolem 250tis. a za tuhle cenu je větší, lépe vybavený, má lepší interiér. Pokud bych vzal vrcholnou verzi Golfa RS s plnou výbavou, tak jsem někde kolem ceny středně vybaveného BMW 1. Navíc když vezmu auta jako Mazda 6 nebo Ford Mondeo, tak zjistím, že za cenu BMW 1 můžu koupit daleko větší auto. Takže to auto nedává moc smysl, je buď pro fandy značky nebo pro pitomce
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 25.07.2011 09:14, RE: BMW 1
Rover623 napsal:
To dost dobře nejde, protože to nejlevnější od VW je Fox a ten nestojí ani 200tis., pokud bych vzal rovnocenné auto od VW (Golfa), tak ten začíná někde kolem 250tis. a za tuhle cenu je větší, lépe vybavený, má lepší interiér. Pokud bych vzal vrcholnou verzi Golfa RS s plnou výbavou, tak jsem někde kolem ceny středně vybaveného BMW 1. Navíc když vezmu auta jako Mazda 6 nebo Ford Mondeo, tak zjistím, že za cenu BMW 1 můžu koupit daleko větší auto. Takže to auto nedává moc smysl, je buď pro fandy z...
To je velmi objevné. A teď si představte, že nejlevnější Ferrari stojí tolik co 7 jedniček od BMW. Dává vám to smysl?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 25.07.2011 23:06, RE: BMW 1
Michal napsal:
To je velmi objevné. A teď si představte, že nejlevnější Ferrari stojí tolik co 7 jedniček od BMW. Dává vám to smysl?
Aha, majitel BMW 1. U BMW 1 se bavíme o autě, které je průměrné a lze ho srovnávat s auty jako Golf, Fabia, Mazda 3, Ford Focus. U Ferrari se bavíme u supersportu a ten lze srovnávat pouze s auty stejné kategorie, jako je Aston Martin, Lamborghini, Porsche, Lotus, Zonda a podobně. U supersportů jde hlavně o sympatie k dané značce, už jen proto, že ta auta mají podobnou cenovku. BMW 1 je ve srovnání se svou konkurencí drahé a mizerně udělané s obyčejným motorem, je to prostě tuctovka. BMW a vlastně ani Audi už dnes nejsou prémiové značky jak si mnoho čechů myslí, jsou to naprosto obyčejná auta, tím spíš BMW 1. A kdo si koupí BMW 1, které je drahé, má špatný interiér a obyčejný motor, když má na výběr z hromady dalších rovnocenných aut, která jsou levnější, jedině fanoušek BMW co nemá na "dospělejší" model nebo pitomec co si myslí, že když má BMW, tak má něco extra. To auto prostě nemá čím ohromit, nemá nadprůměrné jízdní vlastnosti, nemá extra kvalitní interiér nebo extra výborný motor jako Honda Civic Type A. Je prostě úplně obyčejné, na parkovišti v řadě jiných aut úplně zapadne a nenabízí ani nadprůměrný zážitek z řízení, jediné co je na něm nadprůměrné je cenovka. U supersportů nenajdete (kromě fanoušků určité značky) nikoho kdo by zaplatil za auto víc než je nutné, pokud mi prostě Aston Martin nabídne za menší peníze to samé co Ferrari, vezmu toho Astona. Je zajímavé, že v kategorii malých aut se ale pořád najde dost lidí, kteří nejsou fanoušci značky a přesto jsou ochotní zaplatit za průměrné auto nadprůměrné peníze, jen proto, že má na sobě jakousi nálepku výrobce. Každý kdo uvažuje trochu racionálně a není fanouškem BMW se "jedničce" vyhne, bohužel je tu ale stále dost těch kteří si to koupí jen proto, aby trumfli souseda co si před týdnem koupil Golfa. Honda Civic Type A vás zaujme tím brutálním motorem co má, Accord třeba tím jak je za všech okolností ledově klidný, BMW 7 tím jak si jede jako zaoceánský parník, Golf pohodlným interiérem a velkým kufrem, Focus naprosto dokonalým podvozkem. Mazda 3 svou obratností a co na to BMW 1, není ani klidné jako Accord, není pohodlné a nemá velký kufr jako Golf, nemá tak dobrý podvozek jako Focus a není ani obratné jako Mazda, je prostě průměrné a nad konkurenci vyčnívá pouze cenovkou. Za ty peníze dostanete u "jedničky" zatraceně málo.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.