0
zpět
 

diskuze k tématu: Automobil do cca 55tis.

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit
daisynka84
počet příspěvků1
datum registrace01.09.2015
Úterý 01.09.2015 14:51, Automobil do cca 55tis.
Prosím o radu - chci si koupit auto do 55tis., a to hlavně na dojíždění do práce (cca 5 km) a pohyb po městě. S manželem plánujem rodinu, takže by nemělo být úplně malé (jako mám nyní - Daewoo Matiz). Zvažuji Fabii, Astru, Golfa, Polo..příp. doporučíte i nějaké jiné? Je mi jasné, že určitě benzín. Ale jaký obsah, jaký rok, do jakého počtu km u daného auta? Děkuji za odpovědi.
reagovat
Roman AX
počet příspěvků134
datum registrace09.12.2011
Úterý 01.09.2015 15:58, 55 tisíc
Za ty peníze si auto nekupujte, z 55 tisíc si dejte 8 - 10 tisíc na přihlášení a nutný počáteční servis (výměna oleje, rozvody, zimní gumy...) a sledujte nabídky. Pozor i na složité administrativní přehlášení auta na nového majitele, tedy přehlášení na nového majitele v místě poslední registrace auta. Jak asi chápete, jde to jen v úřední den... Značku vám už vůbec neporadím, je to o individuálním stavu auta. Obecně snad jen auto s pozinkovanou karoserií a jednoduchým motorem, ale za ty prachy je jasné, že to bude auto může být staré 15 -20 let. Takže pozor i na eko daň. Přesto se pár slušných aut dá najít!
reagovat
Driver79
počet příspěvků62
datum registrace20.11.2014
Úterý 01.09.2015 16:20, RE: Automobil do cca 55tis.
daisynka84 napsal:
Prosím o radu - chci si koupit auto do 55tis., a to hlavně na dojíždění do práce (cca 5 km) a pohyb po městě. S manželem plánujem rodinu, takže by nemělo být úplně malé (jako mám nyní - Daewoo Matiz). Zvažuji Fabii, Astru, Golfa, Polo..příp. doporučíte i nějaké jiné? Je mi jasné, že určitě benzín. Ale jaký obsah, jaký rok, do jakého počtu km u daného auta? Děkuji za odpovědi.


Milá Daysinko,
s touto cenovou hranicí (neuvádíte zdali máte na první servis peníze bokem) to bude u každého výše zmiňovaného o konkrétním kusu.

Zkusil bych hledat asi takto:
- Fabie I - 1.4i
- Astra, Polo - nevím, doplní ostatní, nebo dočtěte místní recenze, cokoliv mezi 1.4 - 2.0 bude ok
- Golf - u gen III a IV měli tendence praskat rozvody dříve, než bylo zdrávo - pročtěte zde:
http://www.tipcars.com/magazin-volkswagen-golf-iv-ctvrta-generace-opustila-pozici-etalonu-232.html
http://www.tipcars.com/magazin-volkswagen-golf-iii-dodnes-hezky-a-hlavne-bez-problemu-1506.html

Možná bych přidal do výběru Ford Focus, ale pozor na korozi.

Každopádně bych na výběr nespěchal a vzal si sebou alespoň příčetného automechanika, nebo někoho jiného komu věříte - na těchto autech lze i na místě poznat většinu závad. Případně zajeďte do nějakého autoservisu, za nějaký ten drobák Vám každý servisman rád řekně za pár minut na zdviži, jak to vypadá.
Důležitá je dostatečná předváděcí jízda - alespoň 20-30km s vypnutým autorádiem. Nekupujte starou hajtru, kterou Vám bazarník projel kolem bloku.

Najeté KM jsou důležité, ale ve Vaší cenové hladině se s nějakými budete muset smířit, směrodatný je tedy technický stav a km až po něm, nicméně pokud dokážete prodejci, že má stočeno, snáze poskytne slevu.

Aut v této kategorii je poměrně hodně a pokud tomu věnujete trochu času a trpělivosti, dostanete funkční vůz s bezvadnou užitnou hodnotou. Chce to také počítat s nějakými investicemi.

Zapátrejte ve svém okolí, jestli někdo nedává pryč auto. Zkuste i méně protěžované servery jako bazos a aukro.

Pokud plánujete rodinu, zvažoval bych kombi, ale je otázka, jestli Vám to příliš nezúží výběr.

Pokud jste z Plzeňska, mohu Vám v případě zájmu vypomoci...
reagovat
Sanyo
počet příspěvků11
datum registrace31.07.2015
Středa 02.09.2015 12:40, ..
Doporučuji spíše bazary autorizovaných prodejců, kde prodej ojetin není jejich hlavní příjem a ani náplň. Jsou ochotnější vyklopit závady na voze.
reagovat
Corlis
počet příspěvků127
datum registrace14.03.2007
Středa 02.09.2015 16:57, fab
já bych nic neřešil, šel bych do fabky 1.4 MPI 50kw v kombi, nedávno si stejnou koupil soused za pade, najeto 300tis...a vypadá velmi dobře a vše drží, prolezli jsme uplně vše. Udělá standartní údržbu za rozumný peníz a pro jeho venkovské pojezdy a do města na nákupy naprosto postačí.
reagovat
KoobaS
počet příspěvků652
datum registrace23.04.2014
Čtvrtek 03.09.2015 08:02, RE:
A to já bych zase řešil a rozšířil hledání na FIAT stilo.
Fabka si nesmyslně drží cenu a za těch pár peněz můžete najít větší, mladší a méně ojeté stilo. 1,4i s šestistupňovou převodovkou klidnému řidiči postačí.
reagovat
driver111
počet příspěvků528
datum registrace13.03.2013
Čtvrtek 03.09.2015 09:56, RE:
KoobaS napsal:
A to já bych zase řešil a rozšířil hledání na FIAT stilo. Fabka si nesmyslně drží cenu a za těch pár peněz můžete najít větší, mladší a méně ojeté stilo. 1,4i s šestistupňovou převodovkou klidnému řidiči postačí.


No obávám se, že s 1.4 se do 50sáti nevleze. Navíc se blbě shání. Ale jinak stilo je dobrý nápad
reagovat
KoobaS
počet příspěvků652
datum registrace23.04.2014
Čtvrtek 03.09.2015 10:05, RE:
driver111 napsal:
KoobaS napsal:
A to já bych zase řešil a rozšířil hledání na FIAT stilo. Fabka si nesmyslně drží cenu a za těch pár peněz můžete najít větší, mladší a méně ojeté stilo. 1,4i s šestistupňovou převodovkou klidnému řidiči postačí.
No obávám se, že s 1.4 se do 50sáti nevleze. Navíc se blbě shání. Ale jinak stilo je dobrý nápad


Tak, nemusí být nutně s 1,4. Nafta v tomhle případě nesmysl. Uznávám že do padesáti tisíc jich je tak polovina co těch v hranici 50-60. O tom že se bude shánět hůř nesouhlasím. Sehnat fabku v dobrým stavu aspoň s nějakou výbavou (klima, přední okna a zrcátka v elektrice považuju dnes za nutnost) bude v téhle ceně taky složitej úkol...
S tím že je stilo větší, tak bude mít pravděpodobně trochu vyšší částky za servis dané rozdílem malé auto/auto nižší střední...
reagovat
driver111
počet příspěvků528
datum registrace13.03.2013
Čtvrtek 03.09.2015 10:57, RE:
KoobaS napsal:
driver111 napsal:
KoobaS napsal:
A to já bych zase řešil a rozšířil hledání na FIAT stilo. Fabka si nesmyslně drží cenu a za těch pár peněz můžete najít větší, mladší a méně ojeté stilo. 1,4i s šestistupňovou převodovkou klidnému řidiči postačí.
No obávám se, že s 1.4 se do 50sáti nevleze. Navíc se blbě shání. Ale jinak stilo je dobrý nápad
Tak, nemusí být nutně s 1,4. Nafta v tomhle případě nesmysl. Uznávám že do padesáti tisíc jich je tak polovina co těch v hranici 50-60. O tom že se bude shánět hůř nesouhlasím. Sehnat fabku v dobrým stavu aspoň s nějakou výbavou (klima, přední okna a zrcátka v elektrice považuju dnes za nutnost) bude v téhle ceně taky složitej úkol...S tím že je stilo větší, tak bude mít pravděpodobně trochu vyšší částky za servis dané rozdílem malé auto/auto nižší střední...


Já mám zrovna Stilo SW v JTDčku a nějak dramatické náklady na díly nejsou, je to srovnatelné s Oktávkou I, samozřejmě oproti fabii, to bude o něco dražší, ale ne nějak razantně. Samozřejmě proti fabii je to o kus větší a prostonější auto a benzín v podstatě jakýkoliv je v pohodě. Záleží na daném stavu auta, aale to je vždy.
reagovat
KoobaS
počet příspěvků652
datum registrace23.04.2014
Čtvrtek 03.09.2015 11:24, RE:
driver111 napsal:
KoobaS napsal:
driver111 napsal:
KoobaS napsal:
A to já bych zase řešil a rozšířil hledání na FIAT stilo. Fabka si nesmyslně drží cenu a za těch pár peněz můžete najít větší, mladší a méně ojeté stilo. 1,4i s šestistupňovou převodovkou klidnému řidiči postačí.
No obávám se, že s 1.4 se do 50sáti nevleze. Navíc se blbě shání. Ale jinak stilo je dobrý nápad
Tak, nemusí být nutně s 1,4. Nafta v tomhle případě nesmysl. Uznávám že do padesáti tisíc jich je tak polovina co těch v hranici 50-60. O tom že se bude shánět hůř nesouhlasím. Sehnat fabku v dobrým stavu aspoň s nějakou výbavou (klima, přední okna a zrcátka v elektrice považuju dnes za nutnost) bude v téhle ceně taky složitej úkol...S tím že je stilo větší, tak bude mít pravděpodobně trochu vyšší částky za servis dané rozdílem malé auto/auto nižší střední...
Já mám zrovna Stilo SW v JTDčku a nějak dramatické náklady na díly nejsou, je to srovnatelné s Oktávkou I, samozřejmě oproti fabii, to bude o něco dražší, ale ne nějak razantně. Samozřejmě proti fabii je to o kus větší a prostonější auto a benzín v podstatě jakýkoliv je v pohodě. Záleží na daném stavu auta, aale to je vždy.


Tak tak... Táta se vydal cestou stila taky. Jenže se s nějakým bazarníkem domluvil aby mu to auto sehnal nějaký bazarník asi 150km odsud. Co dva měsíce je v sevisu s nějakou blbostí, ale musím uznat, že většinou spotřebního charakteru. Jinak si auto nemůžou vynachválit. A vím, že kdyby se při nákupu trochu víc rozhlídl, tak jsou s autem ještě mnohem víc spokojení...
Předpokládám že stilo bude mít trochu dražší gumy, brzdy atd... ale nebude to nic dramatického, s tím souhlasím... Ona ani ta fabie nebude na servis tak levná jako Clio II 1,4 který jsem byl zvyklej servisovat...
reagovat
driver111
počet příspěvků528
datum registrace13.03.2013
Čtvrtek 03.09.2015 11:42, RE:
KoobaS napsal:
driver111 napsal:
KoobaS napsal:
driver111 napsal:
KoobaS napsal:
A to já bych zase řešil a rozšířil hledání na FIAT stilo. Fabka si nesmyslně drží cenu a za těch pár peněz můžete najít větší, mladší a méně ojeté stilo. 1,4i s šestistupňovou převodovkou klidnému řidiči postačí.
No obávám se, že s 1.4 se do 50sáti nevleze. Navíc se blbě shání. Ale jinak stilo je dobrý nápad
Tak, nemusí být nutně s 1,4. Nafta v tomhle případě nesmysl. Uznávám že do padesáti tisíc jich je tak polovina co těch v hranici 50-60. O tom že se bude shánět hůř nesouhlasím. Sehnat fabku v dobrým stavu aspoň s nějakou výbavou (klima, přední okna a zrcátka v elektrice považuju dnes za nutnost) bude v téhle ceně taky složitej úkol...S tím že je stilo větší, tak bude mít pravděpodobně trochu vyšší částky za servis dané rozdílem malé auto/auto nižší střední...
Já mám zrovna Stilo SW v JTDčku a nějak dramatické náklady na díly nejsou, je to srovnatelné s Oktávkou I, samozřejmě oproti fabii, to bude o něco dražší, ale ne nějak razantně. Samozřejmě proti fabii je to o kus větší a prostonější auto a benzín v podstatě jakýkoliv je v pohodě. Záleží na daném stavu auta, aale to je vždy.
Tak tak... Táta se vydal cestou stila taky. Jenže se s nějakým bazarníkem domluvil aby mu to auto sehnal nějaký bazarník asi 150km odsud. Co dva měsíce je v sevisu s nějakou blbostí, ale musím uznat, že většinou spotřebního charakteru. Jinak si auto nemůžou vynachválit. A vím, že kdyby se při nákupu trochu víc rozhlídl, tak jsou s autem ještě mnohem víc spokojení... Předpokládám že stilo bude mít trochu dražší gumy, brzdy atd... ale nebude to nic dramatického, s tím souhlasím... Ona ani ta fabie nebude na servis tak levná jako Clio II 1,4 který jsem byl zvyklej servisovat...


Já s tím problémy naštěstí žádné nemám, což musím zaklepat. Občas se ozve nějaký drnčící plastík, ale to přejdu. Beru to jako spotřebku, hlavně že to jezdí za rozumné náklady. Po nákupu jsem udělal velký servis za 20 tisíc - s tím jsem počítal (rozvody, podvozekatd) a teď jen pravidelně měním olej, filtry. S těma gumama to nemusí být pravda,, chce se to jen podívat, nějaký rozdíl tam bude dle daného rozměru, ale pokud stilo nebude na nějakých 17, tak tam rozdíl velký nebude a gumy nekupuješ každý den.
reagovat
KoobaS
počet příspěvků652
datum registrace23.04.2014
Čtvrtek 03.09.2015 12:49, RE:
driver111 napsal:
KoobaS napsal:
driver111 napsal:
KoobaS napsal:
driver111 napsal:
KoobaS napsal:
A to já bych zase řešil a rozšířil hledání na FIAT stilo. Fabka si nesmyslně drží cenu a za těch pár peněz můžete najít větší, mladší a méně ojeté stilo. 1,4i s šestistupňovou převodovkou klidnému řidiči postačí.
No obávám se, že s 1.4 se do 50sáti nevleze. Navíc se blbě shání. Ale jinak stilo je dobrý nápad
Tak, nemusí být nutně s 1,4. Nafta v tomhle případě nesmysl. Uznávám že do padesáti tisíc jich je tak polovina co těch v hranici 50-60. O tom že se bude shánět hůř nesouhlasím. Sehnat fabku v dobrým stavu aspoň s nějakou výbavou (klima, přední okna a zrcátka v elektrice považuju dnes za nutnost) bude v téhle ceně taky složitej úkol...S tím že je stilo větší, tak bude mít pravděpodobně trochu vyšší částky za servis dané rozdílem malé auto/auto nižší střední...
Já mám zrovna Stilo SW v JTDčku a nějak dramatické náklady na díly nejsou, je to srovnatelné s Oktávkou I, samozřejmě oproti fabii, to bude o něco dražší, ale ne nějak razantně. Samozřejmě proti fabii je to o kus větší a prostonější auto a benzín v podstatě jakýkoliv je v pohodě. Záleží na daném stavu auta, aale to je vždy.
Tak tak... Táta se vydal cestou stila taky. Jenže se s nějakým bazarníkem domluvil aby mu to auto sehnal nějaký bazarník asi 150km odsud. Co dva měsíce je v sevisu s nějakou blbostí, ale musím uznat, že většinou spotřebního charakteru. Jinak si auto nemůžou vynachválit. A vím, že kdyby se při nákupu trochu víc rozhlídl, tak jsou s autem ještě mnohem víc spokojení... Předpokládám že stilo bude mít trochu dražší gumy, brzdy atd... ale nebude to nic dramatického, s tím souhlasím... Ona ani ta fabie nebude na servis tak levná jako Clio II 1,4 který jsem byl zvyklej servisovat...
Já s tím problémy naštěstí žádné nemám, což musím zaklepat. Občas se ozve nějaký drnčící plastík, ale to přejdu. Beru to jako spotřebku, hlavně že to jezdí za rozumné náklady. Po nákupu jsem udělal velký servis za 20 tisíc - s tím jsem počítal (rozvody, podvozekatd) a teď jen pravidelně měním olej, filtry. S těma gumama to nemusí být pravda,, chce se to jen podívat, nějaký rozdíl tam bude dle daného rozměru, ale pokud stilo nebude na nějakých 17, tak tam rozdíl velký nebude a gumy nekupuješ každý den.


Pokud to stilo bude na normálních 15kách, tak ten rozdíl bude maximálně pár stovek na gumu, což je ve výsledku pár stovek ročně.. Kamarád má stilo na 17, když mi posílal cenu za tu nejlevnější gumu co sehnal, šel jsem trochu do kolen.... Kdyby ty liťáky prodal a koupil si nějaký menší, tak by mu možná zbylo i na ty gumy...
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2019, všechna práva vyhrazena.