zpět
 

diskuze k tématu: Automat do 350 000 Kč

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit
verul
počet příspěvků1
datum registrace14.03.2017
Úterý 14.03.2017 15:13, Automat do 350 000 Kč
Dobrý den, prosím o radu, jaký koupit automat do 350 000 Kč (nový nebo ojetinu max. 3,4 roky starou s nájezdem do 50 000 km)? Auto bych ráda využívala především pro občasné pojíždění s 2 dětma po městě a na výlety - roční nájezd max. jednotky tisíc km. Přivítala bych parkovací asistent, klimatizaci. Doporučujete robotickou převodovku nebo hydraulický měnič? Děkuju moc za každou radu.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1110
datum registrace28.11.2008
Úterý 14.03.2017 15:53, RE: Automat do 350 000 Kč
verul napsal:
Dobrý den, prosím o radu, jaký koupit automat do 350 000 Kč (nový nebo ojetinu max. 3,4 roky starou s nájezdem do 50 000 km)? Auto bych ráda využívala především pro občasné pojíždění s 2 dětma po městě a na výlety - roční nájezd max. jednotky tisíc km. Přivítala bych parkovací asistent, klimatizaci. Doporučujete robotickou převodovku nebo hydraulický měnič? Děkuju moc za každou radu.


http://www.tipcars.com/toyota-yaris/toyota-yaris-15-hsd-active-senso-usti-26233109.html

Prakticky nejeté předváděcí auto, ještě v záruce. Od autorizovaného dealera. Skvělá výbava + parkovací kamera, automatická klimatizace. Je to hybrid, takže bude mít ve městě nízkou spotřebu a zároveň je tenhle typ automatické převodovky velmi spolehlivý.

Viz. taky http://www.tipcars.com/magazin-toyota-yaris-hsd-nejdostupnejsi-alternativa-6303.html
reagovat
gepardo
počet příspěvků129
datum registrace19.10.2014
Čtvrtek 16.03.2017 14:50, automat
Tak robotizovanou převodovku určitě ne, lepší volbou bude určitě hydroměnič. A za 350 bych volil mezi předváděcími auty, u prodejce dané značky.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků983
datum registrace19.08.2015
Pátek 17.03.2017 10:20, RE: Automat do 350 000 Kč
verul napsal:
Dobrý den, prosím o radu, jaký koupit automat do 350 000 Kč (nový nebo ojetinu max. 3,4 roky starou s nájezdem do 50 000 km)? Auto bych ráda využívala především pro občasné pojíždění s 2 dětma po městě a na výlety - roční nájezd max. jednotky tisíc km. Přivítala bych parkovací asistent, klimatizaci. Doporučujete robotickou převodovku nebo hydraulický měnič? Děkuju moc za každou radu.


Zdravím, za mě Suzuki Swift 1.2 AT, stojí 320tis.kč nové. Je to japonec, takže auto by mělo sloužit dlouho bez starostí.
Ve Vaši cenové relaci jsou i korejci Kia Rio 1.4 AT nebo Hyundai i20 s tím samým motorem a převodovkou.
Můžete rovněž zkusit Ford Fiestu 1.0 Ecoboost Powershift. Cena cca 350tis. kč za nový vůz.
Je to asi nejdospělejší auto v segmentu B za rozumnou cenu, Ecoboost je spolehlivý a Powershift(dvouspojka) vyžaduje jen dodržovat pravidelné výměny oleje, jinak je mnohem spolehlivější než koncernová DSG pro motory 1.2 TSI a 1.0 TSI (Fábie,Rapid, Polo, Ibiza)...

Velmi komfortním autem je pro mě i Renault Clio 1.2 Tce v automatu(dvouspojka). Zkuste projet i tento vůz, možná Vás zaujme nejvíce Opět by spolehlivost měla být lepší, než u koncernové DSG se suchou spojkou


reagovat
gepardo
počet příspěvků129
datum registrace19.10.2014
Pátek 24.03.2017 06:09, automat
BobanHTP se dozvěděl o automatech u prodejce a moc o tom neví ! Po nějaké době, začnou odcházet selenoidy, ovládají převodovku a bez nich nezařadíte. Robotizovaná převodovka není tak dobrá, jako hydroměnič. Ten měli první octavie. Ty novější, od roku 2005 měli DSG, dvojspojková převodovka. A aby to bylo ještě složitější, jsou šesti rychlostní, mokré spojky a sedmi rychlostní, se suchými spojkami. Ty suché mají životnost cca. 100.000 km. Většinou se dávali do verzí 4x4. Dnes už existují i devíti rychlostní převodovky.
Takže suma sumárum - 350 tisíc, je dost buď na nové auto, nebo předváděcí. Hledal bych klasický hydro měnič, který je vhodnější do města, nebo pak DSG, ale jen s mokrými spojkami. Lovu zdar
reagovat
gepardo
počet příspěvků129
datum registrace19.10.2014
Pátek 24.03.2017 06:11, automat
Zapomněl jsem napsat, olej v automatu se mění po 60.000 km. A to ve velké většině.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků983
datum registrace19.08.2015
Pátek 24.03.2017 11:52, 4st automat stačí
Korejské 4st. automaty se moc nekazí, stará konstrukce, na bežné ježdění stačí. Jinak na forech od Kia Rio a Hyundai i20 jde najít docela dost uživatelských zkušeností.
Uvádí se větší spotřeba o 1,5-2l, než v manuálu, což za komfort není zase tak hrozná daň.
Bohužel sám jsem tento automat neřídil, je třeba požádat o zkušební jízdu ať člověk není překvapeny Na druhou stranu i měničové automaty Aisin od japonců jak tady propaguje gepardo dělají občas kopance při rozjedu, např. ve Fiatu Croma 1.9 JTD to není vůbec příjemné - to jsem si ověřil
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků917
datum registrace08.09.2009
Pátek 24.03.2017 13:54, aisin 4 a 5kvalt v subaru
Mel jsem 5kvalt v legacy specB.kopani neznam.olej je podminka,znam subaristy,co maji pres 400 tisic a automat ani nerepasovali. 4 kvalt jsem nemel,ale nekolikrat jsem se cleny klubu,kteri ho maji ve foresteru ci legacy s dvoulitrem. Pto bezne jezdeni je archaicky 4kvalt absolutne v pohode a neni znat rozdil mezi 4 a 5 stupnem.pokud kope pri rozjezdu,je nejvyssi cas vymdnit olej a udelat predepsany postup proplachu.
reagovat
KarelK
počet příspěvků4
datum registrace17.03.2017
Úterý 04.04.2017 09:14, Automat
Děkuji všem za rady. Přecejen bych preferoval kufr s objemem nad 300l...Zatím mám v užším výběru Kia Ceed, Renault Megane, Ford Fiesta, Hyundai i30. Má někdo zkušenosti/postřehy k těmto autům s automatem? Vzhledem k tomu, že auto plánuju koupit nové nebo zánovní (dejme tomu do 30 000 km) a nájezd do 10 000 km/ročně (výhledově autom na cca 5 let, pak nové), s automatem by nemusely být problémy - opravte mě, mýlím-li se...
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.