zpět
 

diskuze k tématu: Auto v benzínu za 100 000 - 150 000 Kč

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit
Excalibur
počet příspěvků24
datum registrace16.07.2013
Pondělí 30.07.2018 20:38, Auto v benzínu za 100 000 - 150 000 Kč
Zdravím, budu kupovat ojeté auto. Najedu málo (max. 10 000 km/rok), takže určitě benzín. Nemám extra požadavky, ale nechtěl bych 1,2 HTP nebo něco podobného. Původně jsem uvažoval nad Focusem 1,6 benzín, rok výroby cca 2009-2010 kolem 150 000 Kč. Ale protože bych v dohledné době rád i koupil byt, tak se mi nechce za auto "příliš" utrácet. Vzhledem k malému nájezdu jsem uvažoval, že by mi možná stačilo levnější auto, např. za 80 000 Kč. "Srdcem" bych se přikláněl buď k Focusu nebo Mazdě (ať už 3 nebo 6). Ale bojím se koroze. Když jsem uvažoval nad auty, která s korozí nemají problém, tak jsem došel k Octavii nebo Golfu s 1,6 benzín. Myslíte, že mi stačí "levnější" varianta nebo se vyplatí si připlatit a koupit novější ojetinu? Díky za reakce.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků943
datum registrace19.08.2015
Úterý 31.07.2018 13:13, RE: Auto v benzínu za 100 000 - 150 000 Kč
citace:
reakce na: Excalibur, 30.07.2018 20:38 (Zdravím, budu kupovat ojeté au ...)


Ahoj, měl jsem do minulého roku Focus II facelift(2008+) a nic nerezlo. Přitom jsem žádný ochranný nástřik nedával a jsem z Beskyd. Takže faceliftovaný Focus II můžu vřele doporučit, jen si auto projeď, protože má pár vlastností, ve kterých je Golf V lepší.
- Golf je tichší na dálnici
- Golf má komfortnější podvozek, Focus je o fous tvrdší
- V Golfu jde lehčejí řízení, Focus je sportovnějí laděný
- V Golfu jde trochu lehčeji spojkový pedál, zase je to o fous
- Golf má lépe zpracovaný interiér, ale zase mě se ten Focusí líbí
- Golf nemá problémy se servem, u Focusu může pozlobit..
- Golf V má lepší antikorzoní ochranu celkově, např. šrouby, matky atd. ve Focusu reziví, v Golfu moc ne. Karosérie Golfu V je asi nejlépe odolává korozi, ale i Focus II facelift je nadprůměrný.

A teď v čem je Focus II facelift 1.6 Duratec lepší než Golf V 1.6 MPI(který je také skvělý)
- BEZ DEBAT Focus nemá poruchovou automatickou klimatizaci jako Golf V(téměř jistota, že budou vadné a nebo opravené klapky ventilace)
- Focus má živější motor ve vyšších otáčkách, točí do 7200, což je navýkové
- Focus má vyšší podvozek, je to detail, ale několikrát mi to hodně v Beskydech pomohlo
- Focus teměř vždy koupíš s ESP a 6xairbag, což Golf V ani náhodou, tam budeš hledat
- Focus hatchback má lepší kufr než Golf hb

U obou aut bych počítal tak nejméně s 135000kč., abys netrávil co měsíc v servisu s výměnou spotřebního materiálu. Ono i kvalitní auto deset let staré už něco vyměnit potřebuje.

Pokud chceš fakt více ušetřit, tak mě napadá R. Megane II poslední dva roky výroby 2008/2009 1.4/1.6, seženeš i s menším nájezdem a může dobře pár let posloužit. Cena určitě pod 100tis.kč. Díly můžeš dávat z druhovýroby, včetně výfuku. Jestli budeš kupovat byt, tak kombík se opravdu bude hodit
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků913
datum registrace08.09.2009
Úterý 31.07.2018 17:14, RE: RE: Auto v benzínu za 100 000 - 150 000 Kč
citace:
reakce na: BobanHTP, 31.07.2018 13:13 (Ahoj, měl jsem do minulého rok ...)


No kruci musel jsem to přelouskat až do konce, abych viděl, zdali někdo poradí Megena. Moje jasná volba. Po zkušenosti se 2 kusy (1,4+1,6) mohu na základě osobní zkušenosti jen a jen doporučit. Skutečně nehnije a když si vzpomenu, jak trpěla firmení 1,6, nechce se mi tomu ani dnes věřit. Kupodivu ani ten "zázračný" přesuvník se nepokazil, vlastně pokud vzpomínám, tak 1,6 neměla jedinou poruchu. Pak ji zabavil exekutor)
PS: auto bylo mýho pana majitele - šéfa
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků913
datum registrace08.09.2009
Úterý 31.07.2018 17:14, RE: RE: Auto v benzínu za 100 000 - 150 000 Kč
citace:
reakce na: BobanHTP, 31.07.2018 13:13 (Ahoj, měl jsem do minulého rok ...)


No kruci musel jsem to přelouskat až do konce, abych viděl, zdali někdo poradí Megena. Moje jasná volba. Po zkušenosti se 2 kusy (1,4+1,6) mohu na základě osobní zkušenosti jen a jen doporučit. Skutečně nehnije a když si vzpomenu, jak trpěla firmení 1,6, nechce se mi tomu ani dnes věřit. Kupodivu ani ten "zázračný" přesuvník se nepokazil, vlastně pokud vzpomínám, tak 1,6 neměla jedinou poruchu. Pak ji zabavil exekutor)
PS: auto bylo mýho pana majitele - šéfa
reagovat
Humusus
počet příspěvků494
datum registrace16.10.2016
Úterý 31.07.2018 18:26, RE: RE: RE: Auto v benzínu za 100 000 - 150 000 Kč
citace:
reakce na: Zdeny60, 31.07.2018 17:14 (No kruci musel jsem to přelous ...)


Taky už se nějakou dobu poohlížím po nějakém autě pro paní a zatím mi benzínový megan II vychází poměr cena/užitek nejlépe.

Jak na tom prosímtě byly u těch vašich vozů závady týkající se elektroinstalace, bezkontaktních klíčků a zapalovacích cívek, kterými se straší na fórech?
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků943
datum registrace19.08.2015
Čtvrtek 02.08.2018 09:45, RE: RE: RE: Auto v benzínu za 100 000 - 150 000 Kč
citace:
reakce na: Zdeny60, 31.07.2018 17:14 (No kruci musel jsem to přelous ...)


Připojuji se k Humususovi . Zdendy60 , můžeš napsat více o zkušenostitech Megane II ?
Jinak můj kolega má R. Megane II kombík 1.6 81kw r.2008, dokonce na LPG, najeto cca jen 100tis.km a zatím cívky ok, karta také.. Ale najeto je to fakt málo a kupoval to nové...
Já chtěl původně také ušetřit a koupit Megana II kombíka, ale v lednu to bylo jak začarované, buď strašně předražené a nebo vraky, tak jsem vzal Megane III.... Pravdou je že jsem chtěl lepší výbavu a rok 2008+.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.