0
zpět
 

diskuze k tématu: Auto kolem 200 tisíc

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, typ vozidla, osobní
RSkater
počet příspěvků2
datum registrace12.12.2023
Úterý 12.12.2023 13:19, Auto kolem 200 tisíc
Plánuji na jaře koupit nové vozítko, v autech se skoro nevyznám, ale hledám něco kolem 200k, najezdím cca denně 50 km do práce. Požadavky ať to není 3dvéřo, jedině benzín, máme známého co má Renault servis, takže přirození vpředu výhodou, rok asi 2016 nebo mladší. Co se dá v současnosti s takovými požadavky nejlepšího koupit?
reagovat
KoobaS
počet příspěvků1040
datum registrace23.04.2014
Středa 13.12.2023 11:16, RE: Auto kolem 200 tisíc
citace:
reakce na: RSkater, 12.12.2023 13:19 (Plánuji na jaře koupit nové vo ...)


Tak pokud máte známého, co má renault servis a věříte mu, tak se nabízí koupě nějakýho renaultu. Tam je ale problém s požadavkem na benzín a rok výroby. Známý bude oprávněně nejspíš doporučovat něco s motorem 1,5 dci, což je nafta.
Pokud by padla volba na renault a musel by to být benzín, tak se rozhodně vyhnout 1,2 tce a 1,6 sce v meganu 4. generace. Doporučit se dají 1,33tce (megane a podobně velké modely, případně 0,9 nebo 1,0 tce (clio a podobně velké modely. Dobrou volbou potom může být megane třetí generace s benzínem 1,6 nebo Laguna III s benzínem 2,0 turbo - ty jsou sice starší, ale zato levnější.
reagovat
RSkater
počet příspěvků2
datum registrace12.12.2023
Pátek 15.12.2023 10:20, RE: RE: Auto kolem 200 tisíc
citace:
reakce na: KoobaS, 13.12.2023 11:16 (Tak pokud máte známého, co má ...)


Jo megane 4 je jeden z favoritu, ještě se mi libi seat leon, tam to je s benziny jak?
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1247
datum registrace08.09.2009
Pátek 15.12.2023 15:50, RE: Auto kolem 200 tisíc
citace:
reakce na: RSkater, 12.12.2023 13:19 (Plánuji na jaře koupit nové vo ...)


Upřímně vám doporučuji Renault Clio IV, tedy modelovou řadu do roku ruším 2019. A to na základě zkušeností se dvěma auty, obě z roku 2018, obě mají motor 1,2i 54kW. Jedno slouží u nás jako městské auto, jedno má dcera na dojíždění do práce asi 10+10km. Jednak - auto je téměř absolutně spolehlivé. ANa obou se totiž přiu cca 35000km se vyskytla závada-odešla lambda sonad, u obou měněno na záruku (obě auta měly 5 let), jinak je to drobnost za cca 3500Kč. Jinak absolutně nic. Vše funguje, jak má. Auta mají excelentní antikorozní ochranu, což jsem si už ověřil na předchozím Cliu z r. 2005, které nahradilo právě to z r. 2018. Po 13 letech ježdění v soli a marastu (městské auto, dělník na hory, do kamení, kterým tady sypou silnice) neměl jeden jediný pupínek koroze!!! Clio IV má sice jen 54kW, ale dobře poskládano převodovku, takže se s ním dá v pohodě jezdit i na delší mimoměstské trasy. Sedačky jous dobré, není to ta prosezená vana, co známe z některých jiných aut. Jsou příjmeně tuhéa mají poměrně dobré boční vedení. Převodovka (5°) je tuhá, jak mnozí píší, že je nepřesná a kdesi cosi, tak to jsou jen hospodské kecy, stupně tam padají jak po másle a to i v zimě, kdy řada aut má problém v mrazu zařadit vůbec jedničku. Motor startuje na drb i při -25, které tady v Jeseníkách občas máme. Spotřeba v tomto režimu ježdění (tedy zejména město a pak výlety do hor do 40+40km) je po roce 5,89 unašeho auta, dcear má 5,7, protože jezdí více těch tras 10+10km a méně města. V létě nemám problém zajet trasu Šumperk Ostrava za 4,8/100. Servis je levný, olej po 15 tkm, gumy levné, protože 15´´. Co bych uvítal, tak lepší svtěla, halogeny v dnešní době fakt už nic moc. Jinka to má klimu která fakticky chladí, LED denní svícení, tempomat!, BT připojení k telefonu... Za mě - dávám 9*/10 kvůli světlům.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.