zpět
 

diskuze k tématu: Auto do 30000 na rozjezd

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit
Enerccio
počet příspěvků16
datum registrace03.11.2016
Pondělí 05.12.2016 16:43, Auto do 30000 na rozjezd
Hledam dobry typ na auto na rozjezd v benzinu. Chtel bych auto na rok maximalne dva (spis rok) pak bych si koupil uz neco normalniho. Odlozene mam aktualne 40000 prijmi +- kolem 24000 cisteho. Ted mam cerstvy ridicak a nerad bych vzal neco drahyho abych to pak nekde rozbil
reagovat
Bronn
počet příspěvků94
datum registrace23.11.2014
Pondělí 05.12.2016 20:58, oh
tak hlavne az tu levnou popelnici budes nekde rozbijet, tak nepriber nekoho dalsiho, treba nejakou maminku s detmi
reagovat
kristian2
počet příspěvků240
datum registrace31.03.2015
Pondělí 05.12.2016 21:00, k
v podstatě cokoli co bude trochu v nějakém použitelném stavu a mít co nejdelší technickou .A holt začít zbírat zkušenosti jak řidičské tak sauty obecně.Zaty koruny to nebude až takoví výběr
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků880
datum registrace19.08.2015
Pondělí 05.12.2016 23:08, Něco v použitelném stavu
Ahoj, pohybuješ se v cenové relaci kde je těžké najít něco dobrého, ale i tak se dá něco pojízdného sehnat. Určitě si vem sebou kamaráda nejlépe automechanika .
Za mě ze starých aut mám nejraději Renault Megane I 1.4/1.6 - nejlépe z roku 2002. Občas mám pocit že tohle auto předběhlo dobu, ale nikdo to nepoznal
Pak je tu Peugeot 206, opět nejlépe po faceliftu 2001+, stačí úplně živý motor 1.1 44kw.
Dále Renault Clio 1.2/1.4 a nebo Fábie I s motorem 1.0 nebo 1.4 MPI.
Držím palec !
reagovat
Enerccio
počet příspěvků16
datum registrace03.11.2016
Úterý 06.12.2016 06:46, RE: oh
Bronn napsal:
tak hlavne az tu levnou popelnici budes nekde rozbijet, tak nepriber nekoho dalsiho, treba nejakou maminku s detmi


To nebylo mysleno doslova, ale co sem se bavil s lidma, tak je to lepsi se rozjet na kraksne (a pak ji "shodit z utesu") nez rovnou kupovat drahej vuz. Jinak je mi 27.
reagovat
sheogorath
počet příspěvků393
datum registrace27.05.2016
Úterý 06.12.2016 10:39, RE
A co teprv takovyho tatinka

Mrkni na Hodnu Civic, do 40k se koupit daji. Nech si aspon par drobnych na vymenu oleje a filtru ale
reagovat
KoobaS
počet příspěvků493
datum registrace23.04.2014
Úterý 06.12.2016 15:28, RE: RE
sheogorath napsal:
A co teprv takovyho tatinka Mrkni na Hodnu Civic, do 40k se koupit daji. Nech si aspon par drobnych na vymenu oleje a filtru ale


Souhlas, spolu s mazdou 323F docela sleduju nabídku poslední doby a dá se vybírat. To že auta maj sklon ke korozi tazatele nemusí trápit, když chce za 2 roky poslat auto dál...
reagovat
David V
počet příspěvků1850
datum registrace16.05.2007
Úterý 06.12.2016 16:21, RE: Auto do 30000 na rozjezd
Enerccio napsal:
Hledam dobry typ na auto na rozjezd v benzinu. Chtel bych auto na rok maximalne dva (spis rok) pak bych si koupil uz neco normalniho. Odlozene mam aktualne 40000 prijmi +- kolem 24000 cisteho. Ted mam cerstvy ridicak a nerad bych vzal neco drahyho abych to pak nekde rozbil


Chtěl nebo potřebuješ?
Když podáváš takové komplexní informace o úsporách a příjmech, kolik jsi schopen z výplaty ušetřit, jestli by nestálo za to chvilku si počkat na něco, kde budeš moci i vybírat a ne koupit něco, co je aktuálně v nejlepším stavu, byť tvé srdce např. s Hyundai Nexia nebo Daewoo Matiz zrovna nesouzní.
Jinak zmíněná Mazda 323, ano, ale nerezavou poctivou spolehlivou japonskou klasiku prodá jen blázen. Měli jsme jednu v rodině ve 3-dveřovém provedení s prosklenou zádí. Byla koupená nová, garážovaná mnoho prvních let, poctivě servisovaná a dokonce měla jednou vyměněné lemy (no jasně rezla), ale nakonec nás dostala přes slušný zevní optický stav na totálně vyrezlé uložení tlumičů, do kterého se nikdo nebyl ochoten pustit. Jinak agregát a všechno okolo - to se nedá popsat, jak to 18-ti leté auto bylo naprosto suché, krásné, funkční. Mít to tak pozink.
Kamarád má taky jednu v provedení 5d thb s klimou, má ji z rodiny koupenu novou, v zimě nejetou, garážovanou. Když jsem ji viděl poprvé, nevěřil jsem, ale úplně hotovej jsem pak byl, když mě tím vezl. Podvozek jako nový, žádný vůle, prostě ticho na palubě u 18-let starýho auta. Jenže parkuje 2 roky venku a už to hned začlo. Jinak motorový prostor opět nepopsatelný, ale z hlediska koroze je to prostě časovaná bomba.
reagovat
tomN
počet příspěvků30
datum registrace30.07.2015
Úterý 06.12.2016 20:19, clio

kupovali jsme pro pritelkyni neco levneho, maleho.. strop byl sice 50tis, ale koukali jsme spise okolo tech 30.. nakonec jsme nasli Renault clio II 1.2 rok tusim 2004 ale nechci kecat za 60000kc.. najezd to melo okolo 100tis a naprosta spokojenost.. To auto uz po nas rok a pul nic nechce, jede to tak nejak akorat pro ty zacatky a zadna koroze, zadna hniloba, proste skvely stav a to nebylo ani garazovane...

clia se daji sehat i okolo tech 30.. a musim rict, ze slecn s tim autem je naprosto spokojena.. mel bych k tomu asi jen jednu vytku, docela se klepe radici paka.. pry je nejak napevno spojena s (a ted nevim s cim) a to prenasi vibrace z motoru prave do radicky.. takze jestli je nekdo zvyklej mit polozenou ruku na pace, tak ji za chvili z tech vibraci bude citit...
reagovat
Enerccio
počet příspěvků16
datum registrace03.11.2016
Středa 07.12.2016 02:44, potreba
no, jde o to ze bych nerad byl bez auta. Auto prakticky nepotrebuju, ale rad bych proste jezdil a nemel ridicak v supliku. Potrebuji se poradne naucit jezdit imho,
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků880
datum registrace19.08.2015
Středa 21.12.2016 00:15, RE: potreba
Enerccio napsal:
no, jde o to ze bych nerad byl bez auta. Auto prakticky nepotrebuju, ale rad bych proste jezdil a nemel ridicak v supliku. Potrebuji se poradne naucit jezdit imho,

Ahoj, jde o to, ať při banální bouračce nepříjdeš o zdraví a to se ve vracích může stát . Proto radějí R: Megane nebo P.206, kde pokud není koroze, je bezpečnost velmi dobrá a auto jsou docela lehce opravitelná, díly stačí z druhovýroby...
Jinak ze života: asi před půl rokem měli rodiče mého kamaráda ošklivou havárku právě v Megane I, kterou zavinil agresivní podnikatel v SUV. Šlo o čelní střet. Megane byl v předu kratší o 50cm, ale posádku ochránil perfektně, airbagy fungovaly dobře. No a přitom to byl model 1999! A pak ať někdo nadává na frantíky
reagovat
Bronn
počet příspěvků94
datum registrace23.11.2014
Pátek 23.12.2016 00:26, RE: potreba
BobanHTP napsal:
Enerccio napsal:
no, jde o to ze bych nerad byl bez auta. Auto prakticky nepotrebuju, ale rad bych proste jezdil a nemel ridicak v supliku. Potrebuji se poradne naucit jezdit imho,
Ahoj, jde o to, ať při banální bouračce nepříjdeš o zdraví a to se ve vracích může stát . Proto radějí R: Megane nebo P.206, kde pokud není koroze, je bezpečnost velmi dobrá a auto jsou docela lehce opravitelná, díly stačí z druhovýroby...Jinak ze života: asi před půl rokem měli rodiče mého kamaráda ošklivou havárku právě v Megane I, kterou zavinil agresivní podnikatel v SUV. Šlo o čelní střet. Megane byl v předu kratší o 50cm, ale posádku ochránil perfektně, airbagy fungovaly dobře. No a přitom to byl model 1999! A pak ať někdo nadává na frantíky


No tak jestli se srazili pri rychlosti 20km/h tak by to i mohlo byt jinak neverim ze pri celnim stretu s SUV vylezu zivej z maleho auticka z roku 1999...
reagovat
Lenula
počet příspěvků1
datum registrace17.01.2017
Úterý 17.01.2017 19:01, felda v super stavu
Cau,pokud by ti nevadila naprosto spolehliva felda,tak o jedny vim
reagovat
Humusus
počet příspěvků416
datum registrace16.10.2016
Úterý 17.01.2017 23:44, Corolla
ahoj,

mohu nabídnout Toyotu Corollu E10, 1.3 benzín (typ 4EFE), 3 dvéřová. Naprosto spolehlivé a zachovalé auto, které jsem koupil před 10ti lety z německa, to měla na tachometru 80tis. km, teď tam je asi 150tis.km. Vzhledem k tomu že děti přibývají, jsem musel koupit větší vůz. Zatím s ní ještě jezdím do práce, ale auto navíc je zbytečný luxus, takže jsem uvažoval že na jaře půjde do světa, kdyby byl zájem tak třeba i dřív. Cenu si představuji 17tis. + převod a eko daň 3tis. Kč (euro 2). STK je do září tuším ale vždy jsem bez problémů prošel.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.