zpět
 

diskuze k tématu: Auto do 160 000 Kč

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit
86martin
počet příspěvků1
datum registrace24.03.2017
Pátek 24.03.2017 09:12, Auto do 160 000 Kč
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat, zda mi pomůžete s výběrem auta.
- hledám něco do max. ceny 160 000 Kč
- roční nájezd je 15 000 km (benzín)
- karoserie sedan, hatchback
- čekáme první miminko, takže hledám něco bezpečnějšího
- samozřejmě bychom chtěli co nejspolehlivější auto s minimálními náklady na servis (je mi jasné,
že tohle se nikdy nedá zaručit)

Pár lidí mi radilo hledat Ford Mondeo, VW Passat (B6), Audi A4 (B7).
Budu rád za jakoukoli radu. V případě, že víte o nějakém prodejci, který by měl auto s těmito parametry, určitě mi můžete napsat.

Díky, Martin
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků982
datum registrace19.08.2015
Čtvrtek 30.03.2017 11:00, Zpátky na zem :-)
Ahoj ve tvé cenové relaci raději něco "menšího", ale zase novějšího a tím pádem většinou i bezpečnějšího(novější Focus je lepší než starší Mondeo ).
Za mě bych volil toto
1. VW Jetta 1.6 MPI - velmi komfortní a spolehlivý sedan. Jezdím s ním celkem pravidelně dlouhé trasy a snad ve všem až na spotřebu poráží můj služební Rapid 1.2 TSI 66kw
2. VW Golf kombi 1.6, ale klidně i 1.4 MPI - to samé, co Jetta.
3. Ford Focus II 1.6 HB/kombi - spolehlivé auto, za 150tis. si můžeš dovolit facelift ve velmi dobré výbavě. Téměř vždy ale sežeš minimálně ESP, 6xairbag,což u Jetty a Golfu bude vyžadovat více hledání

reagovat
Martin72
počet příspěvků81
datum registrace30.09.2016
Čtvrtek 30.03.2017 11:57, Další možnost
Fiat Bravo 1.4 T-jet, 88kW nebo 110Kw, nejlépe ve verzi emotion nebo sport. Při ceně 150 tisíc mají nájezd 80-120tisíc +/- km. Není jich mnoho, tak to dá chvilku hledání. Motor je spolehlivý, nejslabší místo bude převodovka od GM M32, se kterou se vyskytly problémy nejvíce na naftových Oplech. Problém byl s ložisky, nikdy se nevyřešilo, jestli hlavní problém byl v montáži, nebo v oleji či v ložiskách.Bravo do roku 2009 používalo větší plášť s náplní 2,4l oleje od roku 2010 malý na 2l náplně, ale zase s modifikovanými ložisky (větší průměr). Reálná spotřeba je částečně závislá i na použitém pneu (šíře), motoru a roku výroby, od 2010 má skříň prodloužené rychlosti (6°už je koncipován jako rychloběh). Spotřeba při skladbě město/dálnice/státovky rovným dílem je 7,5l/100km +/-0,5l podle nohy uživatele. Ještě je verze Multiair s výkonem 104kW, ale na ty se jen tak nenarazí.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.