zpět
 

diskuze k tématu: Jaké auto do 200 tis.? Audi A6 nebo Octavii II?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, německá vozidla
David89
počet příspěvků2
datum registrace09.07.2016
Sobota 09.07.2016 16:45, Jaké auto do 200 tis.? Audi A6 nebo Octavii II?
Dobrý den.
Mám dilema ohledně koupi auta.
Jedná se o tyto dvě auta
Audi a6 f4 2.7tdi manuál
Škoda octavia II rs 2.0 TFSI
Jde o dost odlišná auta Octavia by se dalo srovnat spíš k Audi A4.
Cenu aut bych viděl do 200 000kč.Jezdím do práce jen 5km.
O víkendu nějaký ten výlet a jednou dvakrát do měsíce mě šéf pošle někam na stavbu i na druhý konec republiky.
Vzhledově se mi víc líbí audi ,ale vzhledem k tomu jak málo jezdím tak by pro mne bylo asi výhodnější koupit octavii.
Roční nájezd 10 000 - 15 000
Díky moc za rady a připomínky
reagovat
Ehor
počet příspěvků6
datum registrace21.07.2016
Pátek 22.07.2016 16:29, odpoved na tebe
Taky premeslim i nějakým aute.vybral jsem di a6)
Po několika hodinovych čtení recenzi apod.
tak jedine a6 3.0tdi 171kw a vyšší.octavia špatný...
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků651
datum registrace23.11.2007
Pátek 22.07.2016 22:28, RE: Jaké auto do 200 tis.? Audi A6 nebo Octavii II?
David89 napsal:
Dobrý den.Mám dilema ohledně koupi auta.Jedná se o tyto dvě autaAudi a6 f4 2.7tdi manuál Škoda octavia II rs 2.0 TFSIJde o dost odlišná auta Octavia by se dalo srovnat spíš k Audi A4.Cenu aut bych viděl do 200 000kč.Jezdím do práce jen 5km.O víkendu nějaký ten výlet a jednou dvakrát do měsíce mě šéf pošle někam na stavbu i na druhý konec republiky.Vzhledově se mi víc líbí audi ,ale vzhledem k tomu jak málo jezdím tak by pro mne bylo asi výhodnější koupit octavii.Roční nájezd 10 000 - 15 000Díky moc za rady a připomínky


nerozumím tomu..
bud si chceš koupit naftu,která se za 5km nikdy neohřeje...takže si zaděláš na problém jak s vstřiky,tak s filtrem pevných částic.....anebo cheš prostě benzínak..kde nebudeš řešit klasické naftové nesmysly...

co je duvod pro naftak ? kroutící moment,nebo že to bude mít o litr menší spotřebu ?fakt by mne to zajimalo..

a pokud tě šéf posílá někam pracovně soukromým autem,tak pak bych volil auto s největší spotřebou,at si na tom uděláš pěkné cestáky :)
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků913
datum registrace08.09.2009
Sobota 23.07.2016 08:13, RE: Jaké auto do 200 tis.? Audi A6 nebo Octavii II?
stréc od piva napsal:
David89 napsal:
Dobrý den.Mám dilema ohledně koupi auta.Jedná se o tyto dvě autaAudi a6 f4 2.7tdi manuál Škoda octavia II rs 2.0 TFSIJde o dost odlišná auta Octavia by se dalo srovnat spíš k Audi A4.Cenu aut bych viděl do 200 000kč.Jezdím do práce jen 5km.O víkendu nějaký ten výlet a jednou dvakrát do měsíce mě šéf pošle někam na stavbu i na druhý konec republiky.Vzhledově se mi víc líbí audi ,ale vzhledem k tomu jak málo jezdím tak by pro mne bylo asi výhodnější koupit octavii.Roční nájezd 10 000 - 15 000Díky moc za rady a připomínky
nerozumím tomu..bud si chceš koupit naftu,která se za 5km nikdy neohřeje...takže si zaděláš na problém jak s vstřiky,tak s filtrem pevných částic.....anebo cheš prostě benzínak..kde nebudeš řešit klasické naftové nesmysly...co je duvod pro naftak ? kroutící moment,nebo že to bude mít o litr menší spotřebu ?fakt by mne to zajimalo..a pokud tě šéf posílá někam pracovně soukromým autem,tak pak bych volil auto s největší spotřebou,at si na tom uděláš pěkné cestáky :)


He??? POkud ho posílá někam šéf svým autem, tak je zcela úplně jedno, kolik to auto žere. Norma za 1km jízdy je daní v sazebníku a spotřeba se platí podle uvedené spotřeby v TP. Pkud auto žere 15 a má podobnou cifru v TP, je to to samé, jako kdyby auto žralo 6 a mělo podbnou cifru v TP. jiná píseň je, jestli pojedeš např. 4 litrem na LPG a budeš vykazovat benzín. Ovšem čecháčci jsou pocticí a takovýhle nechutnosti nedělají.

reagovat
David V
počet příspěvků1851
datum registrace16.05.2007
Pondělí 25.07.2016 13:30, RE: Jaké auto do 200 tis.? Audi A6 nebo Octavii II?
Zdeny60 napsal:
stréc od piva napsal:
David89 napsal:
Dobrý den.Mám dilema ohledně koupi auta.Jedná se o tyto dvě autaAudi a6 f4 2.7tdi manuál Škoda octavia II rs 2.0 TFSIJde o dost odlišná auta Octavia by se dalo srovnat spíš k Audi A4.Cenu aut bych viděl do 200 000kč.Jezdím do práce jen 5km.O víkendu nějaký ten výlet a jednou dvakrát do měsíce mě šéf pošle někam na stavbu i na druhý konec republiky.Vzhledově se mi víc líbí audi ,ale vzhledem k tomu jak málo jezdím tak by pro mne bylo asi výhodnější koupit octavii.Roční nájezd 10 000 - 15 000Díky moc za rady a připomínky
nerozumím tomu..bud si chceš koupit naftu,která se za 5km nikdy neohřeje...takže si zaděláš na problém jak s vstřiky,tak s filtrem pevných částic.....anebo cheš prostě benzínak..kde nebudeš řešit klasické naftové nesmysly...co je duvod pro naftak ? kroutící moment,nebo že to bude mít o litr menší spotřebu ?fakt by mne to zajimalo..a pokud tě šéf posílá někam pracovně soukromým autem,tak pak bych volil auto s největší spotřebou,at si na tom uděláš pěkné cestáky :)
He??? POkud ho posílá někam šéf svým autem, tak je zcela úplně jedno, kolik to auto žere. Norma za 1km jízdy je daní v sazebníku a spotřeba se platí podle uvedené spotřeby v TP. Pkud auto žere 15 a má podobnou cifru v TP, je to to samé, jako kdyby auto žralo 6 a mělo podbnou cifru v TP. jiná píseň je, jestli pojedeš např. 4 litrem na LPG a budeš vykazovat benzín. Ovšem čecháčci jsou pocticí a takovýhle nechutnosti nedělají.


Souhlasím s tím, že na 5 km tam a zpět je nafta hovadina. V ojetým autě do 200 tisíc Kč je nafta hovadina víceméně obecně.
Co se týká cesťáku, tak je dobré se podívat, co píše výrobce a zda se tom lze přiblížit, protože nová auta mají spotřeby z říše snů, takže papírově za 4, ale v reálu za 6.
Co se týká účtování benzínu, ale tankování LPG, tak to jako podvod nevnímám, protože do přestavby LPG byly investovány peníze za účelem snížení nákladů. Nelegální to není. Nevím, co je nechutného na tom se snažit snižovat náklady?
Pokud rozdíl směrem nahoru se dodatečně neproplácí, nevidím rozdíl v tom si v nákladech takto pomoci dolů. Jde o stejný princip.
Ale na závěr musím podotknout, že s tím zkušenosti nemám, neboť u nás soukromá auta ke služební cestě použít nelze.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků913
datum registrace08.09.2009
Pondělí 25.07.2016 16:28, RE: Jaké auto do 200 tis.? Audi A6 nebo Octavii II?
David V napsal:
Zdeny60 napsal:
stréc od piva napsal:
David89 napsal:
Dobrý den.Mám dilema ohledně koupi auta.Jedná se o tyto dvě autaAudi a6 f4 2.7tdi manuál Škoda octavia II rs 2.0 TFSIJde o dost odlišná auta Octavia by se dalo srovnat spíš k Audi A4.Cenu aut bych viděl do 200 000kč.Jezdím do práce jen 5km.O víkendu nějaký ten výlet a jednou dvakrát do měsíce mě šéf pošle někam na stavbu i na druhý konec republiky.Vzhledově se mi víc líbí audi ,ale vzhledem k tomu jak málo jezdím tak by pro mne bylo asi výhodnější koupit octavii.Roční nájezd 10 000 - 15 000Díky moc za rady a připomínky
nerozumím tomu..bud si chceš koupit naftu,která se za 5km nikdy neohřeje...takže si zaděláš na problém jak s vstřiky,tak s filtrem pevných částic.....anebo cheš prostě benzínak..kde nebudeš řešit klasické naftové nesmysly...co je duvod pro naftak ? kroutící moment,nebo že to bude mít o litr menší spotřebu ?fakt by mne to zajimalo..a pokud tě šéf posílá někam pracovně soukromým autem,tak pak bych volil auto s největší spotřebou,at si na tom uděláš pěkné cestáky :)
He??? POkud ho posílá někam šéf svým autem, tak je zcela úplně jedno, kolik to auto žere. Norma za 1km jízdy je daní v sazebníku a spotřeba se platí podle uvedené spotřeby v TP. Pkud auto žere 15 a má podobnou cifru v TP, je to to samé, jako kdyby auto žralo 6 a mělo podbnou cifru v TP. jiná píseň je, jestli pojedeš např. 4 litrem na LPG a budeš vykazovat benzín. Ovšem čecháčci jsou pocticí a takovýhle nechutnosti nedělají.
Souhlasím s tím, že na 5 km tam a zpět je nafta hovadina. V ojetým autě do 200 tisíc Kč je nafta hovadina víceméně obecně. Co se týká cesťáku, tak je dobré se podívat, co píše výrobce a zda se tom lze přiblížit, protože nová auta mají spotřeby z říše snů, takže papírově za 4, ale v reálu za 6. Co se týká účtování benzínu, ale tankování LPG, tak to jako podvod nevnímám, protože do přestavby LPG byly investovány peníze za účelem snížení nákladů. Nelegální to není. Nevím, co je nechutného na tom se snažit snižovat náklady?Pokud rozdíl směrem nahoru se dodatečně neproplácí, nevidím rozdíl v tom si v nákladech takto pomoci dolů. Jde o stejný princip.Ale na závěr musím podotknout, že s tím zkušenosti nemám, neboť u nás soukromá auta ke služební cestě použít nelze.


Lejt a účtovat LPG samosebou je v pořádku. V pořádku není lejt LPG a účtovat N98/100. Asi tak. Ale co, u nás to je přeci normálka, ne?
reagovat
David V
počet příspěvků1851
datum registrace16.05.2007
Pondělí 25.07.2016 17:26, RE: Jaké auto do 200 tis.? Audi A6 nebo Octavii II?
Zdeny60 napsal:
David V napsal:
Zdeny60 napsal:
stréc od piva napsal:
David89 napsal:
Dobrý den.Mám dilema ohledně koupi auta.Jedná se o tyto dvě autaAudi a6 f4 2.7tdi manuál Škoda octavia II rs 2.0 TFSIJde o dost odlišná auta Octavia by se dalo srovnat spíš k Audi A4.Cenu aut bych viděl do 200 000kč.Jezdím do práce jen 5km.O víkendu nějaký ten výlet a jednou dvakrát do měsíce mě šéf pošle někam na stavbu i na druhý konec republiky.Vzhledově se mi víc líbí audi ,ale vzhledem k tomu jak málo jezdím tak by pro mne bylo asi výhodnější koupit octavii.Roční nájezd 10 000 - 15 000Díky moc za rady a připomínky
nerozumím tomu..bud si chceš koupit naftu,která se za 5km nikdy neohřeje...takže si zaděláš na problém jak s vstřiky,tak s filtrem pevných částic.....anebo cheš prostě benzínak..kde nebudeš řešit klasické naftové nesmysly...co je duvod pro naftak ? kroutící moment,nebo že to bude mít o litr menší spotřebu ?fakt by mne to zajimalo..a pokud tě šéf posílá někam pracovně soukromým autem,tak pak bych volil auto s největší spotřebou,at si na tom uděláš pěkné cestáky :)
He??? POkud ho posílá někam šéf svým autem, tak je zcela úplně jedno, kolik to auto žere. Norma za 1km jízdy je daní v sazebníku a spotřeba se platí podle uvedené spotřeby v TP. Pkud auto žere 15 a má podobnou cifru v TP, je to to samé, jako kdyby auto žralo 6 a mělo podbnou cifru v TP. jiná píseň je, jestli pojedeš např. 4 litrem na LPG a budeš vykazovat benzín. Ovšem čecháčci jsou pocticí a takovýhle nechutnosti nedělají.
Souhlasím s tím, že na 5 km tam a zpět je nafta hovadina. V ojetým autě do 200 tisíc Kč je nafta hovadina víceméně obecně. Co se týká cesťáku, tak je dobré se podívat, co píše výrobce a zda se tom lze přiblížit, protože nová auta mají spotřeby z říše snů, takže papírově za 4, ale v reálu za 6. Co se týká účtování benzínu, ale tankování LPG, tak to jako podvod nevnímám, protože do přestavby LPG byly investovány peníze za účelem snížení nákladů. Nelegální to není. Nevím, co je nechutného na tom se snažit snižovat náklady?Pokud rozdíl směrem nahoru se dodatečně neproplácí, nevidím rozdíl v tom si v nákladech takto pomoci dolů. Jde o stejný princip.Ale na závěr musím podotknout, že s tím zkušenosti nemám, neboť u nás soukromá auta ke služební cestě použít nelze.
Lejt a účtovat LPG samosebou je v pořádku. V pořádku není lejt LPG a účtovat N98/100. Asi tak. Ale co, u nás to je přeci normálka, ne?


Nechápu, kam míříš. to je můj benefit, že jsem si do auta instaloval zařízení spořící náklady, to není benefit mého zaměstnavatele. Já ho o peníze nepřipravuji, já si vylepšuji svoji situaci.
Jiný příměr.
Dietový nárok v zahraničí je řekněme 20€ za jídlo, tedy denní dieta je 60 €, ale jsi schopen se nasnídat z 8, naobědvat a navečeřet za 15. Měl bys vrátit 22€, když jsi se najedl laciněji? Měla by mít osoba držící dietu snížený nárok? Moje ségra třeba nevečeří. Měl by mít o 20€ krácenou dietu?
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků651
datum registrace23.11.2007
Úterý 26.07.2016 21:48, RE: Jaké auto do 200 tis.? Audi A6 nebo Octavii II?
Zdeny60 napsal:
stréc od piva napsal:
David89 napsal:
Dobrý den.Mám dilema ohledně koupi auta.Jedná se o tyto dvě autaAudi a6 f4 2.7tdi manuál Škoda octavia II rs 2.0 TFSIJde o dost odlišná auta Octavia by se dalo srovnat spíš k Audi A4.Cenu aut bych viděl do 200 000kč.Jezdím do práce jen 5km.O víkendu nějaký ten výlet a jednou dvakrát do měsíce mě šéf pošle někam na stavbu i na druhý konec republiky.Vzhledově se mi víc líbí audi ,ale vzhledem k tomu jak málo jezdím tak by pro mne bylo asi výhodnější koupit octavii.Roční nájezd 10 000 - 15 000Díky moc za rady a připomínky
nerozumím tomu..bud si chceš koupit naftu,která se za 5km nikdy neohřeje...takže si zaděláš na problém jak s vstřiky,tak s filtrem pevných částic.....anebo cheš prostě benzínak..kde nebudeš řešit klasické naftové nesmysly...co je duvod pro naftak ? kroutící moment,nebo že to bude mít o litr menší spotřebu ?fakt by mne to zajimalo..a pokud tě šéf posílá někam pracovně soukromým autem,tak pak bych volil auto s největší spotřebou,at si na tom uděláš pěkné cestáky :)
He??? POkud ho posílá někam šéf svým autem, tak je zcela úplně jedno, kolik to auto žere. Norma za 1km jízdy je daní v sazebníku a spotřeba se platí podle uvedené spotřeby v TP. Pkud auto žere 15 a má podobnou cifru v TP, je to to samé, jako kdyby auto žralo 6 a mělo podbnou cifru v TP. jiná píseň je, jestli pojedeš např. 4 litrem na LPG a budeš vykazovat benzín. Ovšem čecháčci jsou pocticí a takovýhle nechutnosti nedělají.


kurna však já to psal podprahově a vidím,že to skoro pochopeno nebylo :))) hihih
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.