Val.Kilmer napsal:
Ještě mě napadá jedna věc.Předpokládám, že máš automat.Jaká je Tvá osobní zkušenost s ním ? Měnit olej v převodovce ? Po kolika kilometrech.Nějaká nutná
oprava převodovky ?
Měl jsem ji, prodal jsem ji před cca rokem. Vzduchový podvozek je fajn, protože na běžných tlumičích je A6 dost tvrdá a na S-line je jak supersport, čemuž bohužel neodpovídají výkony. Holt motor je těžkej a hodně vpředu, tak se to muselo něčím vyrovnat. Automat je oproti převodovkám od BMW trochu línější, ale za celou dobu jsem s ním neměl problém. Pravda je, že auto šlo pryč ve 100 tkm. Jinak jsem jezdil do autorizovaného servisu a do sto tisíc se olej v převodovce neměnil. Nevím, jak je to předepsáno od výrobce.
Auto to je bezesporu dobré, jezdil jsem za 9,5 litru ať jsem to honil nebo jezdil pomalu, pod 9 jsem se nikdy nedostal, ale předchozí majitelka ho měl načipované, takže sériovka bude asi žrát trochu míň. Jelo to velice pěkně, motor 3.0 TDI je asi nejlepší diesel co se týká kultivovanosti projevu, tam se nechytají ani bavorácké šestiválce.
Ještě k tomu vzduchovému podvozku, na nerovnostech se od něho ozývají rány ale tomu podle informací neumí zabránit zatím nikdo... Já jsem jezdil většinu času na sport, jen po městě na comfort.