0
zpět
 

diskuze k tématu: Auto pro nájezd 50 000km ročně

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat
Bedrich_H
počet příspěvků1
datum registrace01.01.2019
Úterý 01.01.2019 13:05, Auto pro nájezd 50 000km ročně
Ahoj, potřebuju si koupit auto, aby vydrželo nájezd cca 50-55k km ročně. Majorita je hlavně po dálnici. Cena mezi 500-600k Kč, nafta, rok 2016 a mladší.

Momentálně mám VW Passat kombi (2017) 110kw. Chtěl bych něco "menšího", nepotřebujeme v rodině dvě velká auta.

Přemýšlím nad Audi A5 (možná A3), MB A200, BMW si nejsem jistý.
Co mi na současném VW vadí je aerodynamický hluk, při jízdě nad 140km/h a trošku línější projev motoru od 100km/h dál.
Nepotřebuji trhat asfalt, jen se pohodlně dostat z místa A do B
reagovat
kristian2
počet příspěvků252
datum registrace31.03.2015
Čtvrtek 03.01.2019 10:59, RE: Auto pro nájezd 50 000km ročně
citace:
reakce na: Bedrich_H, 01.01.2019 13:05 (Ahoj, potřebuju si koupit auto ...)


Co DS 5 2,0
není to auto pro každého ale slušně odhlučnené a pohodlné
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků1660
datum registrace19.08.2015
Čtvrtek 03.01.2019 12:29, RE: Auto pro nájezd 50 000km ročně
citace:
reakce na: Bedrich_H, 01.01.2019 13:05 (Ahoj, potřebuju si koupit auto ...)

Ahoj, za mě bych bral nový R. Megane Blue dCi 150 EDC ve výbavě Intents, ten komfort je parádní, motor musíš vyzkoušet, mě připadá adekvátní k 2.0 TDI akorát o třídu tichší.
Pětiletá záruka je v ceně.

Pak mě příjemně překvapil Peugeot 308 v dieslu od kamarádky, takže bych vzal nový a nebo roční Peugeot 308 ALLURE 2.0 BlueHDi 150 S&S EAT6. Ten automat je famózní, je to klasický měnič japonský aisin, DSG se vůbec nechytá v ladnosti řazení a rozjezdu. Jinak ten motor 2.0 HDI jede lépe než 2.0TDI to si ověř, až se v tom projedeš
reagovat
sheogorath
počet příspěvků496
datum registrace27.05.2016
Čtvrtek 03.01.2019 13:34, RE: RE: Auto pro nájezd 50 000km ročně
citace:
reakce na: BobanHTP, 03.01.2019 12:29 (Ahoj, za mě bych bral nový R. ...)


Ja se obavam, ze z Passatu do Meganu to bude trochu bolet... Navic pan kouka po A5/A3... Ne ze by byl ten posledni Megane spatny auto, ale prijde me tady o tridu niz..

Ta DS5 vypada fakt zajimave...

Ale stejne, nejdulezitejsi si je to sam zkusit - i jinak dobry auto muze nevyhovovat treba ergonomicky...
reagovat
KoobaS
počet příspěvků739
datum registrace23.04.2014
Pátek 04.01.2019 09:22, RE: RE: Auto pro nájezd 50 000km ročně Mégane x Passat
citace:
reakce na: BobanHTP, 03.01.2019 12:29 (Ahoj, za mě bych bral nový R. ...)


Sám mám Mégane III Grandtour 1,5 dCi 110k. 50 000km ročně bych v něm absolvovat nechtěl, i když je to docela pohodlné auto s kultivovaným motorem...
Při jednom servisu jsem měl asi na 3 dny půjčenou novou generaci s 1,5 dCi 110k. Motor je mírně přepracován a má jiné vstřikování. Kultivovanost a hlučnost jsou o třídu lepší, bohužel jsem neměl možnost auto pořádně protáhnout po dálnici a na delší štreku. Některé věci mi ve starém Méganu vyhovovaly více, ale to je asi otázka zvyku.
Kolegyně má od léta nový Passat 2,0 TDI 110kW. Měl jsem možnost se tím trochu projet po městě, a tam passat proti mému Meganu prohrál po všech stránkách. Motor je méně kultivovaný, auto je hlučnější. Je nutné si přiznat, že na dálnici se karta otočí...
Vzhledem k tomu, že tazatel hledá prémii, nebude Mégane asi první volbou, ale jednalo by se o nové auto, takže minimálně za zkoušku to stojí... Aktuální generace je tišší než moje (hlučnost na dálnici je největší výtka, kterou mám ke svému autu) a s výkonějším motorem může posloužit dobře...
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků1660
datum registrace19.08.2015
Pátek 04.01.2019 12:33, RE: RE: RE: Auto pro nájezd 50 000km ročně Mégane x Passat
citace:
reakce na: KoobaS, 04.01.2019 09:22 (Sám mám Mégane III Grandtour 1 ...)

Je to tak, Megane 3 je dobrý rodinný sluha, ale na dlouhé trasy sedí až Megane IV. Posunulo se k lepšímu nejen odhlučnění, ale zejména ergonomie a pohodlí jako celek. Pak je třeba uvážit, že 1.7 Dci je trochu jinde, než 1.5 Dci.
Jeden den jsem v si pojezdil dálnici v M4 a prakticky můžu jen chválit, možná jen senzor deště nebyl tak pracovitý jak by měl být.. Jak jsem psal, je třeba se projet ve všech autech.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2020, všechna práva vyhrazena.