0
zpět
 

diskuze k tématu: Audi 80 1,8i - zkušenosti majitele po třech letech provozu

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 22.05.2012 12:04, :-)
Tak to bylo dobrý počtení ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 22.05.2012 12:48, RE: :-)
A4 napsal:
Tak to bylo dobrý počtení ...
To rozhodně. 80 a 100 audiny vydržely někdy neuvěřitelné věci. Kamarád měl 80 s 2.0 8V po faceliftu (hezčí a nerezavějící) velmi dlouho. Najel s ní přes 300 tisíc bez nějakých nepříjemností. Hlavně oceňoval výdrž podvozku a celkovou robustnost. Pak si koupil A4 první generace a přece jen už to nebylo ono. Sice jízdní vlastnosti, design int. i ext. byl opravdu na úrovni, ale když po 100 tisících měnil ramena za velké peníze, už tak nadšený nebyl. Audi se doháněním BMW a Mercedesu v oblasti jízdních vlastností a zaváděním nových technologií za každou cenu dost oddálilo svému původu, a to dělat robustní a spolehlivá auta s možností pohonu 4 kol, ale za menší peníze než MB. Kdybych si měl dnes vybírat z nových aut trojice BMW, Audi a MB, tak bych asi skončil u MB, které se po éře orezlých a předražených mrdek snad trochu vzpamatovalo a takové C klasse vypadá moc hezky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 22.05.2012 12:51, RE: :-)
Paul napsal:
To rozhodně. 80 a 100 audiny vydržely někdy neuvěřitelné věci. Kamarád měl 80 s 2.0 8V po faceliftu (hezčí a nerezavějící) velmi dlouho. Najel s ní přes 300 tisíc bez nějakých nepříjemností. Hlavně oceňoval výdrž podvozku a celkovou robustnost. Pak si koupil A4 první generace a přece jen už to nebylo ono. Sice jízdní vlastnosti, design int. i ext. byl opravdu na úrovni, ale když po 100 tisících měnil ramena za velké peníze, už tak nadšený nebyl. Audi se doháněním BMW a Mercedesu v oblasti jízdní...
dodnes občas koukám po nějaké osmdesátce nejlépe v kombíku z konce výroby, že bych si udělal radost jen tak ze sentimentu...loni jsem málem koupil jednu v cabriu ale bohužel majitel byl tjůningář takže jí dokonale zprznil. ale kdyby se v mém dosahu objevila RS2 v původním stavu, tak do ní jdu. bohužel vím jen o jedné a ta byla xkrát bouraná a oprava nic moc.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 22.05.2012 13:32, Veselý Jaroslav
A4 napsal:
Tak to bylo dobrý počtení ...
Skvělý počteníčko, poučil i pobavil jsem se.
Měl jsem Audi 80 r.v. 1979 1.6 E 110 PS asi dva roky a bylo to nadlouho mé nejlepší auto. Taková se už dnes nedělají nikde.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 22.05.2012 13:54, RE: :-)
tomaskrtek napsal:
dodnes občas koukám po nějaké osmdesátce nejlépe v kombíku z konce výroby, že bych si udělal radost jen tak ze sentimentu...loni jsem málem koupil jednu v cabriu ale bohužel majitel byl tjůningář takže jí dokonale zprznil. ale kdyby se v mém dosahu objevila RS2 v původním stavu, tak do ní jdu. bohužel vím jen o jedné a ta byla xkrát bouraná a oprava nic moc.
Tak moment !! Po zachovalé 80tce koukám i já, ale možná to nakonec bude i 100 Avant (s tím zkoseným zadkem). Jako auto na šolichání super...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 22.05.2012 14:00, RE: :-)
Paul napsal:
To rozhodně. 80 a 100 audiny vydržely někdy neuvěřitelné věci. Kamarád měl 80 s 2.0 8V po faceliftu (hezčí a nerezavějící) velmi dlouho. Najel s ní přes 300 tisíc bez nějakých nepříjemností. Hlavně oceňoval výdrž podvozku a celkovou robustnost. Pak si koupil A4 první generace a přece jen už to nebylo ono. Sice jízdní vlastnosti, design int. i ext. byl opravdu na úrovni, ale když po 100 tisících měnil ramena za velké peníze, už tak nadšený nebyl. Audi se doháněním BMW a Mercedesu v oblasti jízdní...
To fakt musí bejt spešl povoz, když uniká brzdovka ze spojky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 22.05.2012 14:12, RE: Veselý Jaroslav
donald napsal:
Skvělý počteníčko, poučil i pobavil jsem se.
Měl jsem Audi 80 r.v. 1979 1.6 E 110 PS asi dva roky a bylo to nadlouho mé nejlepší auto. Taková se už dnes nedělají nikde.
já měl AUDI 80 B1 z roku 74, červený kupátko, moje první auto když mi bylo 19 a stejně mi ho někdo čórnul.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 22.05.2012 14:20, RE: Veselý Jaroslav
donald napsal:
Skvělý počteníčko, poučil i pobavil jsem se.
Měl jsem Audi 80 r.v. 1979 1.6 E 110 PS asi dva roky a bylo to nadlouho mé nejlepší auto. Taková se už dnes nedělají nikde.
Svatá pravda. DOba Aut s velkým A je nenávratně pryč. Když vidím dnešní produkci, chce se mi řvát. Ale kdo za to ůže? No my, zákazníci. Koupíme všechno, hlavně když to je levný a dobře to vypadá (tedy, ne žy by auta byla levná....Ale jsou méně drahá a více drahá).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 22.05.2012 14:50, RE: Veselý Jaroslav
Zdeny60 napsal:
Svatá pravda. DOba Aut s velkým A je nenávratně pryč. Když vidím dnešní produkci, chce se mi řvát. Ale kdo za to ůže? No my, zákazníci. Koupíme všechno, hlavně když to je levný a dobře to vypadá (tedy, ne žy by auta byla levná....Ale jsou méně drahá a více drahá).
Doba přeje šmejdům, jen když to je v akci! Moje řeč
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 22.05.2012 17:25, ach, RS2
tomaskrtek napsal:
dodnes občas koukám po nějaké osmdesátce nejlépe v kombíku z konce výroby, že bych si udělal radost jen tak ze sentimentu...loni jsem málem koupil jednu v cabriu ale bohužel majitel byl tjůningář takže jí dokonale zprznil. ale kdyby se v mém dosahu objevila RS2 v původním stavu, tak do ní jdu. bohužel vím jen o jedné a ta byla xkrát bouraná a oprava nic moc.
RS2 v originálním a dobrém stavu je sběratelský skvost, kterých obecně není moc na prodej. Ceny za posledních 5 let co je sleduju (je to můj skromný sen) dost stouply a fakt hezké kousky se můžou pohybovat i na hladině RS4 první generace. Ale RS2 je technická lahůdka která za to stojí. Úžasný pětivál laděný u Porscheho, stejně tak i podvozek a brzdy a celkově mechanika na které se rozhodně nešetřilo. Ale za celkem rozumné peníze se dá pořídit S6 první generace, která sice není tak brutální, ale kouzlo má taky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 22.05.2012 19:04, RE: Veselý Jaroslav
donald napsal:
Doba přeje šmejdům, jen když to je v akci! Moje řeč
a to sem ještě nevozí ty čínský X5 a jiný okopírovaný šmejdy. Kde sáhneš na knoflík od rádia a vypadne ti klimatronik do klína a u spolujezdce vystřelí pytel. To pak budete vzpomínat na ty dnešní evrospký šmejdy :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 22.05.2012 19:33, Super
Pobavil jsem se. Taky občas zaslzím nad takovými auty a taky běduji, že v době kdy se vyráběly, jsem v kapse měl prd.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 22.05.2012 20:15,
Díky za recenzi, pobavila a poučila zároveň...;o). Měli jsme doma asi 10 let Audi 1.8 S r.v. 1986, ještě s elektronickým karburátorem Pierburg a čtyřkvaltem, social výbavě (ale za to se šíbrem na kličku a vzadu s křídlem Kamei). Nicméně to auto jezdilo a jezdilo a jezdilo....a vůbec ne špatně (dobré odhlučnění, pohodlné sedačky, dobré pérování), ani spotřeba nebyla špatná (dlouhodobě kolem 8 l/100 km). Přežila tři těžší havárky, čtvrtou už ne (jinak by jí měl táta doteď). Jinak s tím rezavěním nevím - za celou tu dobu, co jsme jí měli, tak rezavěl akorát vpředu červený pruh mezi maskou a světly a nárazníkem. Rezavěl podvozek (nápravy), a to docela hodně, ale kastle vůbec. Jezdilo se samozřejmě v zimě (naší bydlí v horách), auto stálo v nevytápěné garáži. Co je i dnes ojedinělé - v roce 2003, když šlo auto do šrotu, mělo ještě pořád původní výfuk. Jinak závady - jenom ty běžné, co mají všechny 80 (termostat na chladiči, kulové čepy, startér - ale koupily se nové uhlíky a jezdilo se dál).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.05.2012 10:54, RE: :-)
Pepe napsal:
To fakt musí bejt spešl povoz, když uniká brzdovka ze spojky
Co je na tom jako divného? Propojení brzd a spojky má skoro každé auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.05.2012 14:02, RE: ach, RS2
Paul napsal:
RS2 v originálním a dobrém stavu je sběratelský skvost, kterých obecně není moc na prodej. Ceny za posledních 5 let co je sleduju (je to můj skromný sen) dost stouply a fakt hezké kousky se můžou pohybovat i na hladině RS4 první generace. Ale RS2 je technická lahůdka která za to stojí. Úžasný pětivál laděný u Porscheho, stejně tak i podvozek a brzdy a celkově mechanika na které se rozhodně nešetřilo. Ale za celkem rozumné peníze se dá pořídit S6 první generace, která sice není tak brutální, ale kouzlo má taky.
svýho času to byla jediná možnost jak mít Porsche v kombíku dají se sehnat kolem 300tis. ale je jich fakt málo, navíc můj favorit je klasická modrá a hlavně beze stop tuzingu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.05.2012 14:38, RE: :-)
Pavlik napsal:
Co je na tom jako divného? Propojení brzd a spojky má skoro každé auto.
Ale prd propojení ... jde o to, že hydraulicky ovládané spojky používají ve svém okruhu taky brzdovou kapalinu, žádná extra "spojková" se tam nedává.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.05.2012 15:05, RE: :-)
AnderN napsal:
Ale prd propojení ... jde o to, že hydraulicky ovládané spojky používají ve svém okruhu taky brzdovou kapalinu, žádná extra "spojková" se tam nedává.
Myslím, že Pavlík to tak myslel...
Každy systém má své pro a proti. Já už mám poslední roky v autech jen lanka. Jednou nám prasklo spojkové lanko cestou do Chorvatska, bylo to vážně moc fajn. U hydrauliky taková "náhlá smrt" asi nehrozí
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.05.2012 19:14, RE: :-)
AnderN napsal:
Ale prd propojení ... jde o to, že hydraulicky ovládané spojky používají ve svém okruhu taky brzdovou kapalinu, žádná extra "spojková" se tam nedává.
ovládání spojky a brzd je propojené nebo si snad myslíš, že dvouokruhové brzdy mají samostatné zcela nezávislé okruhy?
Na většině aut jsou tři hlavní hydraulické okruhy napojené na jednu nádobku s brzdovou kapalinou - 2x okruh brzd a 1x ovládání spojky.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.