0
zpět
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 147 - Dobře vypadá, ještě lépe jezdí

kategorie zařazení tématu: italská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.04.2006 16:17, Olej
Nevím co se pořád řeší okolo olejů. Selenia Racing 10W-60 se dá sehnat za 1400Kč 4L. Obdoba od Valvoline - VR1 Racing 10W-60 za 1200Kč 4L. To je levnější než nějaký trapný magnatec nebo softec od castrolu, který by ten motor spolehlivě zabil. Rozvody po 120tkm to je normálka, u většiny aut se mají měnit mnohem dřív.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.04.2006 21:22, T.S
Ivoss napsal:
Nevím co se pořád řeší okolo olejů. Selenia Racing 10W-60 se dá sehnat za 1400Kč 4L. Obdoba od Valvoline - VR1 Racing 10W-60 za 1200Kč 4L. To je levnější než nějaký trapný magnatec nebo softec od castrolu, který by ten motor spolehlivě zabil. Rozvody po 120tkm to je normálka, u většiny aut se mají měnit mnohem dřív.
Kdo rád servisuje tak u alfi si přijde na svý.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.04.2006 10:09, RE: T.S
Roňouch napsal:
Kdo rád servisuje tak u alfi si přijde na svý.
zdravím, nevím kde se shání výše zmíněný oleje za tyhle ceny ale budiž,pokud vím kupovávaljsem litr za cca 500kč, jinak kdo rad servisuje tak je u alfy správně....já jsem si se 147kou užil svoje a když mi po 85000 začala brát 0,5 plné syntetiky /1000 a zhoršovalo se to prodal jsem... auto jsem udržoval,ale podvozek odcházel co 20000km to alespon 2-3 díly a neustále jsem řešil elektriku....v záruce ale otrava a nic než otrava, nedávno jsem pořídil 120d tak to bude doufám lepší, co se týká jízdních vlastností 147 je má velmi dobrý ale zadní náhon mi otevřel jiné možnosti v projíždění zatáček na limitu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.04.2006 10:11, RE: Olej
Ivoss napsal:
Nevím co se pořád řeší okolo olejů. Selenia Racing 10W-60 se dá sehnat za 1400Kč 4L. Obdoba od Valvoline - VR1 Racing 10W-60 za 1200Kč 4L. To je levnější než nějaký trapný magnatec nebo softec od castrolu, který by ten motor spolehlivě zabil. Rozvody po 120tkm to je normálka, u většiny aut se mají měnit mnohem dřív.
Já dávám Valvoline F1 racing 5W-50. Motor šlape jako hodinky, nežere olej. Ty rozvody při 20 tis. už nedoporučují ani servisy. Běžně se mají u 147-ky měnit do 80 tis. km nebo preventivně po 5 letech. Znám dost chlapíků, co na to dojeli. Jinak obecně platí, že o 147-ku je třeba se dobře starat a nic nešidit. Pak se za to odvděčí úžasnou jízdou a radostí z ní. Jen kdyby ty naše silnice byly v lepším stavu. Díly přední nápravy holt odcházejí dost rychle.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.04.2006 10:28, RE: T.S
martin napsal:
zdravím, nevím kde se shání výše zmíněný oleje za tyhle ceny ale budiž,pokud vím kupovávaljsem litr za cca 500kč, jinak kdo rad servisuje tak je u alfy správně....já jsem si se 147kou užil svoje a když mi po 85000 začala brát 0,5 plné syntetiky /1000 a zhoršovalo se to prodal jsem... auto jsem udržoval,ale podvozek odcházel co 20000km to alespon 2-3 díly a neustále jsem řešil elektriku....v záruce ale otrava a nic než otrava, nedávno jsem pořídil 120d tak to bude doufám lepší, co se týká jízdníc...
Jen doufám, že jsi dobrý řidič, nerad bych tě v tom limitu potkal rozevlátého bokem v zatáčce, až pojedu s rodinou na dovolenou. Já už bych se k zadnímu pohonu vracet nechtěl. Kolik z těch, co píšou do různých diskusí a opěvují výhody zadokolek jsou schopni ho na mokru v krizi zvládnout....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.04.2006 11:26, RE: T.S
martin napsal:
zdravím, nevím kde se shání výše zmíněný oleje za tyhle ceny ale budiž,pokud vím kupovávaljsem litr za cca 500kč, jinak kdo rad servisuje tak je u alfy správně....já jsem si se 147kou užil svoje a když mi po 85000 začala brát 0,5 plné syntetiky /1000 a zhoršovalo se to prodal jsem... auto jsem udržoval,ale podvozek odcházel co 20000km to alespon 2-3 díly a neustále jsem řešil elektriku....v záruce ale otrava a nic než otrava, nedávno jsem pořídil 120d tak to bude doufám lepší, co se týká jízdníc...
Doufam, ze si ty svy limity poradne uvedomis, az budes srat do plenek a az te budou sestricky krmit hadickou - pokud budes mit to stesti, zavodniku-debile...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.04.2006 12:55, RE: T.S
anonym napsal:
Doufam, ze si ty svy limity poradne uvedomis, az budes srat do plenek a az te budou sestricky krmit hadickou - pokud budes mit to stesti, zavodniku-debile...
Jo jo další závistivec,který by určitě jezdil stejně jenže na to nemá prachy!Tak si alespoň spravil sebevědomí nadávkou. UF DĚKUJEME VÁM ZA PLODNÝ PŘÍSPĚVĚK A DOUFÁME,ŽE SE Z VAŠÍM KOMPLEXEM ČASEM VYROVNÁTE.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.04.2006 08:35, RE: T.S
anonym napsal:
Doufam, ze si ty svy limity poradne uvedomis, az budes srat do plenek a az te budou sestricky krmit hadickou - pokud budes mit to stesti, zavodniku-debile...
no víte pořád mám příjemnější pocit z toho když se řítím do zatáčky (když si chci zazávodit,nebo prostě jen dostanu bez mé viny smyk na mokru/ledě) a vím že nepojedu rovně....u všech předokolek je to problém-při nedotáčivém smyku jedu prostě rovně a mohu tak maximálně čekat kdy se auto chytne a zatočí (někdy prostě nepomůže jen ubrat nebo přidat plyn a korigovat), u zadokolky prostě přidám citlivě plyn a byť je auto ve smyku tak zatočím.... navíc si myslím že pokud nejde skutečně o nějaké extrémně složité situace,měl by přetáčivý smyk zvládnout každý i průměrný řidič, jinak nemá co dělat na silnici. Co myslíte? co je nebezpečnější jet ve smyku rovně a nemoct s tím něco udělat nebo se moci podílet na kontrole auta v krizi zatočit a srovnat?Myslíte že s předokolkou nemůžete dostan přetáčivý smyk? bmw mi tímhle opravdu rozšířilo obzory, ale alfa byla také velmi příjemným autem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.04.2006 11:34, RE: T.S
martin napsal:
no víte pořád mám příjemnější pocit z toho když se řítím do zatáčky (když si chci zazávodit,nebo prostě jen dostanu bez mé viny smyk na mokru/ledě) a vím že nepojedu rovně....u všech předokolek je to problém-při nedotáčivém smyku jedu prostě rovně a mohu tak maximálně čekat kdy se auto chytne a zatočí (někdy prostě nepomůže jen ubrat nebo přidat plyn a korigovat), u zadokolky prostě přidám citlivě plyn a byť je auto ve smyku tak zatočím.... navíc si myslím že pokud nejde skutečně o nějaké extrém...
Já si spíš myslím, že to nejpodstatnější je, že na silnici v normálním provozu se NEZÁVODÍ. Srovnávat, korigovat, přidáva a ubírat plyn, to je moc fajn, ale na uzavřeném okruhu, parkovišti nebo letišti. Vím o čem mluvím, pár kluků s podobnými názory jako je ten Tvůj jsem znal. Už tady buď nejsou nebo dělají to, co píše v "příspěvku" Anonym. Jenže bohužel, s nimi to odnesli i jiní, kteří se jenom bezpečně přesouvali z bodu A do bodu Z. I já si rád zajezdím rychle a sportovně (od toho jsou ty uzavřené tratě). Na normální silnici jen tehdy, když jsou k tomu 100% podmínky, že nezabiju sebe ani nikoho jiného a ani tak nejdu na hranu. Možná asi proto jsem zatím se svou Alfou nezažil žádný nezvladatelný smyk nedotáčivý a ani přetáčivý. Ale dost možná, že prostě nejsem ten správný sportovec. Jen doufám, že ty ano. Hlavně kvůli těm jiným, co jsou na hloubce Tvého "umění" závislí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.04.2006 20:17, RE: T.S
limach napsal:
Já si spíš myslím, že to nejpodstatnější je, že na silnici v normálním provozu se NEZÁVODÍ. Srovnávat, korigovat, přidáva a ubírat plyn, to je moc fajn, ale na uzavřeném okruhu, parkovišti nebo letišti. Vím o čem mluvím, pár kluků s podobnými názory jako je ten Tvůj jsem znal. Už tady buď nejsou nebo dělají to, co píše v "příspěvku" Anonym. Jenže bohužel, s nimi to odnesli i jiní, kteří se jenom bezpečně přesouvali z bodu A do bodu Z. I já si rád zajezdím rychle a sportovně (od toho jsou ty uzav...
Jo jo, taky mám takového kamaráda, taky si pěkně zadriftoval se zadokolkou, teď sedí, dostal rok na tvrdo, vzal dvě stopařky, dělal machra, driftoval až dodriftoval.... Holka 14let na místě mrtvá, druhá 17 let těžce zraněná... Co dodat...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 15.04.2006 10:48, RE: T.S
anonym napsal:
Jo jo, taky mám takového kamaráda, taky si pěkně zadriftoval se zadokolkou, teď sedí, dostal rok na tvrdo, vzal dvě stopařky, dělal machra, driftoval až dodriftoval.... Holka 14let na místě mrtvá, druhá 17 let těžce zraněná... Co dodat...
A o tom to je. Že většina "drifťáků" a super řidičů, co píšou na webových diskusích má zkušenosti se zadokolkou akorát tak z PC her a možná ze starých stodvacítek za stodolou na dědině. A pak to tak na silnicích vypadá.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 23.04.2006 08:54, muj dodatek k tomuhle peknemu clanku
ty rozvody u TS je opravdu problem, pokud vim tak Alfa neoficialne dodatecne zkratila intervaly vymeny snad na 60tis bohuzel hodne lidi se to uz nijak nedozvedelo.. statistiky totiz ukazuji ze praskaji kolem 80tis. volastne neprasknou ale spise urvane zuby zevnitr remenu takze i zdanive uspokojiva vizualni kontrola zvnejsku je zradna. dalsim castym problemem je efekt "dieseloveho zvuku" u TS. Je zpusoben vadnym variatorem casovani vacek - nektrery ze subdodavatelu tohohle ustroji v nich pouzival pruziny ktere se rychle unavuji. Problem se zacina projevovat nekolikasekundovym "dieselovym" zvukem po nastartovani, pricemz se tento interval casem prodluzuje az nakonec zustava. Dokud je jen nekolikasekundovy tak je spise jen kosmeticky a muze byt krom predzesti vadneho variatoru zpusoben i nevhodnym prilis ridkym olejem. Dlouhodobejsi projev chyby v casovani uz ubira na schopnostech motoru. Oba problemy se pry daly reklamovat v ramci zaruky a v nekterych statech pry i po (ze by jako skryta vada...?). na internetu jsem vsak nasel i navod jak to provest svepomoci.. jestli si jeste dobre vzpominam tak novy variator je zalezitost cca 3tis a doporucuji ho vymenit rovnou s rozvody.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.05.2006 19:46, 147
Nevím kde jste přišli na cenu rozvodů 22tis. Kč. Na 1,6 ,která nemá vyvažovací hřídele,přijdou rozvody na 8tis.Kč i s prací na 2,0 s vyvažovákama asi na 11 tis.Kč. To jsou ceny v autorizovaném servisu. Selenia RACING stojí 350 Kč/l ,což si myslím,že neni špatná cena,třeba proti CASTROL Racing nebo TWS.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.05.2006 19:49, RE: muj dodatek k tomuhle peknemu clanku
Pavel napsal:
ty rozvody u TS je opravdu problem, pokud vim tak Alfa neoficialne dodatecne zkratila intervaly vymeny snad na 60tis bohuzel hodne lidi se to uz nijak nedozvedelo.. statistiky totiz ukazuji ze praskaji kolem 80tis. volastne neprasknou ale spise urvane zuby zevnitr remenu takze i zdanive uspokojiva vizualni kontrola zvnejsku je zradna. dalsim castym problemem je efekt "dieseloveho zvuku" u TS. Je zpusoben vadnym variatorem casovani vacek - nektrery ze subdodavatelu tohohle ustroji v nic...
Rozvody jsou předepsány po 120.000 km nebo po pěti letech. V státech kde se v zimě solí a při provozu v prašném prostředí nebo extrémních podmínkách je výměna předepsána na polovinu nebo 3.roky. Čtěte návody k obsluze !!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.05.2006 09:23, RE: muj dodatek k tomuhle peknemu clanku
Honza napsal:
Rozvody jsou předepsány po 120.000 km nebo po pěti letech. V státech kde se v zimě solí a při provozu v prašném prostředí nebo extrémních podmínkách je výměna předepsána na polovinu nebo 3.roky. Čtěte návody k obsluze !!!
Honzo to je jen tragická teorie. Sami technici Alfy ti doporučí max. 80 tis. km, před rokem jsem viděl opravovanou 147 s cca 85 tis. km a já měnil při necelých 40 tis. řemen a třech letech , protože byl už notně sešlý a to se k té své holce italské chovám zatraceně c úctou. Já bych teda 120 tis. km neriskl ani náhodou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.05.2006 10:50, RE: muj dodatek k tomuhle peknemu clanku
limach napsal:
Honzo to je jen tragická teorie. Sami technici Alfy ti doporučí max. 80 tis. km, před rokem jsem viděl opravovanou 147 s cca 85 tis. km a já měnil při necelých 40 tis. řemen a třech letech , protože byl už notně sešlý a to se k té své holce italské chovám zatraceně c úctou. Já bych teda 120 tis. km neriskl ani náhodou.
No já myslím že jsem to vysvětlil jasně. Jsme stát kde se v zimě solí? Já myslím že jo. Takže 60.tis km,nebo 3.roky.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.