0
zpět
 

diskuze k tématu: závada - Exxcest.radiat.fluid.temper

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, automobilky, italská vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.09.2015 19:36, závada - Exxcest.radiat.fluid.temper

vozidlo: Fiat Punto Grande
rok výroby: 2006
palivo: benzin
výkon v kW: 57
kód motoru: nevím

popis závady: Dobrý den, mám Fiat Punto Grande 1,4 r.v. 2006,poslední dobou mi při nastartování na displeji začne signalizovat Exxcest.radiat.fluid.temper nebo tak nějak zní to hlášení, nemáte někdo stejnou zkušenost?? Nejsem technik, nevím jednak co, ani jak závažná je to porucha, tak jak se k tomu postavit. A dále nevíte, kde je možné objednat Rele do tohoto vozu a kolik tak stojí?? Moc děkuji za odpověď Jana.

kód chyby určené na diagnostice: Exxcest.radiat.fluid.temper

typ diagnostického přístroje: -

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
reagovat
David V
počet příspěvků2053
datum registrace16.05.2007
Středa 23.09.2015 21:26, RE: závada - Exxcest.radiat.fluid.temper
nepřihlášený uživatel napsal:
vozidlo: Fiat Punto Granderok výroby: 2006palivo: benzinvýkon v kW: 57kód motoru: nevímpopis závady: Dobrý den, mám Fiat Punto Grande 1,4 r.v. 2006,poslední dobou mi při nastartování na displeji začne signalizovat Exxcest.radiat.fluid.temper nebo tak nějak zní to hlášení, nemáte někdo stejnou zkušenost?? Nejsem technik, nevím jednak co, ani jak závažná je to porucha, tak jak se k tomu postavit. A dále nevíte, kde je možné objednat Rele do tohoto vozu a kolik tak stojí?? Moc děkuji za odpověď Jana.kód chyby určené na diagnostice: Exxcest.radiat.fluid.temper typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -


No, to mi přijde jako vysoká teplota chladicí vody.
Ano, může to být závažná porucha, pokud se motor přehřeje.
Relátek takové auto obsahuje desítky a obvykle nebývají drahá snad ani v autorizáku, kde je budou umět identifikovat i objednat.
reagovat