0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,4 MPI - jaký je stav po sto tisících km.?

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.09.2008 12:11, první
super jsem první, to zas bude keců když se jedná o fabii
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.09.2008 12:15, Dobrá recenze
Musím ocenit, že autor nic nepřehání a píše dost věcně.
Těch závad je fakt dost, motor zastaralý a slabý taky, jenom spotřeba mi připadá na benzíňák dost v pohodě, i když pán podle popisu zřejmě provozuje "ekorallye". Finančně to zase tak zlé není - za povinné ručení u objemu 1,4 asi zaplatí podobnou čátku, jako za ty opravy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.09.2008 12:16, Závady
Na můj vkus, formovaný krámy od Chevroletu je těch závad prostě moc. Ale zase je o čom psát!

Iáá

Osel
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.09.2008 12:24, RE: Dobrá recenze
anonym napsal:
Musím ocenit, že autor nic nepřehání a píše dost věcně.
Těch závad je fakt dost, motor zastaralý a slabý taky, jenom spotřeba mi připadá na benzíňák dost v pohodě, i když pán podle popisu zřejmě provozuje "ekorallye". Finančně to zase tak zlé není - za povinné ručení u objemu 1,4 asi zaplatí podobnou čátku, jako za ty opravy.
Mám ve svém okolí několik lidí co mají fábii novou a je to kus od kusu - někdo nemá téměř žádné závady a taky znám případ ( r. 99 - asi 130 tis. ) a ta je na odpis ( šrot je slabé slovo , kdo nejel ten neuvěří ale je to tak ) . Já osobně zastávám názor , že fabia je dobré auto ale za šíleně moc peněz a ojetá se vůbec nehodí koupit !!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.09.2008 12:34, RE: Závady
anonym napsal:
Na můj vkus, formovaný krámy od Chevroletu je těch závad prostě moc. Ale zase je o čom psát!

Iáá

Osel
zdar Osle, dlouho si tady nebyl, no jo, článek není o oblíbené sříbrné oktávce na hlínách v tédéíčku a s křídlem, ale je více než slušný.

Reálné zhodnocení reálného vozu. Žádné vypisování slohů o bezproblémovém provozu a nakonec se dozvíme, že polovina vozu už vlastně byla vyměněna.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.09.2008 12:53, Ondra
Je to totální mrdina. Stojí to hafo peněz, a je po tom prd. Navíc takto malý krámy jsou opravdu úplně na hovno.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.09.2008 12:55, RE: Závady
anonym napsal:
zdar Osle, dlouho si tady nebyl, no jo, článek není o oblíbené sříbrné oktávce na hlínách v tédéíčku a s křídlem, ale je více než slušný.

Reálné zhodnocení reálného vozu. Žádné vypisování slohů o bezproblémovém provozu a nakonec se dozvíme, že polovina vozu už vlastně byla vyměněna.
S tím bych souhlasil. Za největší nepříjemnost bych asi určil unikající palivo a olej, to ostatní jsou věci, které jsou konkrétně na našich silnicích velmi namáhané.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.09.2008 13:13,
Pán najel 15000km za rok lehkou nohou mezi horní-dolní a vlastnit auto 7 roků, kdyby jezdil 40000km za rok po Praze a svižně, těch závad by bylo po 3rokách mnohem více při stejným počtu km. Recenze pěkná, pán spokojen a tak to má bejt. Vlastik
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.09.2008 13:33, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Pán najel 15000km za rok lehkou nohou mezi horní-dolní a vlastnit auto 7 roků, kdyby jezdil 40000km za rok po Praze a svižně, těch závad by bylo po 3rokách mnohem více při stejným počtu km. Recenze pěkná, pán spokojen a tak to má bejt. Vlastik
Auto se prece kupuje (vetsinou) podle ucelu. Kdo jezdi 40k rocne, tak si nekoupi Fabii 1.4
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.09.2008 13:36, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Auto se prece kupuje (vetsinou) podle ucelu. Kdo jezdi 40k rocne, tak si nekoupi Fabii 1.4
ale koupí, takoví lidé existují, Vlastík
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.09.2008 13:59, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Auto se prece kupuje (vetsinou) podle ucelu. Kdo jezdi 40k rocne, tak si nekoupi Fabii 1.4
Ne ne,já dělím auta do dvou skupin: velký a malý a drahý a levný. Kupuju velký a levný bez ohledu na značku, nalítám na ojetině cca 30 tis.za rok,investuju minimum,protože na auta jsem lakomec.Za 2-3 roky je to zničený ,střelím přes bazar, k utrženým kačkám přidám cca 40 tis.a hurá do Německa pro další ojetinu na 2-3 roky.Vychází mi to výrazně levněji než nákup a režie nového auta. Přiznávám,že jsem dosud měla kliku, nikdy mě nic nezklamalo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.09.2008 14:05, RE: Ondra
anonym napsal:
Je to totální mrdina. Stojí to hafo peněz, a je po tom prd. Navíc takto malý krámy jsou opravdu úplně na hovno.
No tak, vyjadřujte se prosím konkrétněji a líp, ne jako blbý JeZeĎák
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.09.2008 14:15, RE: Dobrá recenze
anonym napsal:
Musím ocenit, že autor nic nepřehání a píše dost věcně.
Těch závad je fakt dost, motor zastaralý a slabý taky, jenom spotřeba mi připadá na benzíňák dost v pohodě, i když pán podle popisu zřejmě provozuje "ekorallye". Finančně to zase tak zlé není - za povinné ručení u objemu 1,4 asi zaplatí podobnou čátku, jako za ty opravy.
Konečně pěkná recenze, objektivní zhodnocení auta.Díky autore.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.09.2008 14:17, fabie
Měl jsem o 2 roky mladší fabii combi, než popisuje autor. Po dobu 5 let a nájezdu cca 95tkm byla jediná závada vadná zapalovací lišta a jeden vstřik, která se projevila při cca 80tkm. Za 6000kč opraveno. Jinak jen údržba. Vzpomínám na fabii v dobrém.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.09.2008 14:33,
Přidám také trošku do mlýna. Jednou jsem si půjčil od kamaráda Fabii 1.4 Mpi 44 kW. Kupoval ji starší a hodně ji vychvaloval, tak jsem s ní podnikl asi 50 kilometrovou jízdu, ale už po pár metrech jsem věděl že tohle auto mi nikdy nebude říkat pane. Zátah motoru je naprosto na bodu mrazu, vůz je líný do kopce a při předjíždění není vždycky jisté že se vám povede dostat se před předjížděné auto. Nyní ji má už asi tři roky a moc ji nechválí, protože měl několik poruch, které zde nemá cenu rozepisovat. Spotřeba: město, kopečky, couračky, dálnice = průměr 8 litrů. Při koupi benzínové Fabie bych zřejmě volil motor 1.2 HTP 47 kW a nebo 1.4 16V 74kW. Po zkušenostech s Fábií 1.4 Mpi jsem rád že mi v garáži stojí Octávie 1.8 T, kterou jsem před třemi roky kupoval jako ojetý vůz za cenu o 10 tis. menší než kamarád Fábii. A světe div se spotřebu mám okolo 7,8 l/100 km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.09.2008 14:35, recenze
Recenze je napsaná dobře a objektivně. K fabiím mohu dodat že u nás ve firmě jich máme 8, všechny s motory 1,4 TDi a odmyslím-li si neuvěřitelný zvukový a vibrační koncert této konkrétní pohonné jednotky, tak se jedná o dobrá auta bez vážnějších poruch. Jenom jako červená nit se u všech projevují 2 věci za prvé jde ve vyšších otáčkách velmi špatně podřazovat ze 3 rychlostního stupně na 2 (počítání zubů) a vyšší otáčky myslím tak okolo 2.500 - týká se to 5 kusů z našich 8 a to snad ani nemůže být náhoda, v servise vždycky poštelují kulisu řazení a na chvíli to dá pokoj, ale nevím, nevím. Druhá bolest kterou jsem vypozoroval je neustále praskání žárovek H7, oni snad nevydrží ani 10.000 km, je to otrava to pořád měnit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.09.2008 15:10, RE: Dobrá recenze
anonym napsal:
Musím ocenit, že autor nic nepřehání a píše dost věcně.
Těch závad je fakt dost, motor zastaralý a slabý taky, jenom spotřeba mi připadá na benzíňák dost v pohodě, i když pán podle popisu zřejmě provozuje "ekorallye". Finančně to zase tak zlé není - za povinné ručení u objemu 1,4 asi zaplatí podobnou čátku, jako za ty opravy.
Recenze jak ma byt. Co se tyka toho spatneho volnobehu (a nutneho procisteni nekterychveci), tipuju ze to je dusledek ekorally, kterou majitel jezdi, pripadne taky nekvalitniho benzinu. Tu vymenu kotoucu nechapu, v 35tis. kdyz desticky vydrzely 100tis.?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.09.2008 16:01, Pekné
Recenze opravdu pěkná a objektivní. Plně souhlasím s názorem, že pokud po 7mi letech a 100 tisících s velice lehkou nohou bylo těch závad tolik, při trochu hrubějším zacházení by jich bylo mnohem více. Hlavně že je spokojený majitel, to nevobkecá prostě nikdo...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.09.2008 16:24, RE: recenze
figo napsal:
Recenze je napsaná dobře a objektivně. K fabiím mohu dodat že u nás ve firmě jich máme 8, všechny s motory 1,4 TDi a odmyslím-li si neuvěřitelný zvukový a vibrační koncert této konkrétní pohonné jednotky, tak se jedná o dobrá auta bez vážnějších poruch. Jenom jako červená nit se u všech projevují 2 věci za prvé jde ve vyšších otáčkách velmi špatně podřazovat ze 3 rychlostního stupně na 2 (počítání zubů) a vyšší otáčky myslím tak okolo 2.500 - týká se to 5 kusů z našich 8 a to snad ani nemůže být...
a kolik mají najeto? My je máme ve firmě taky (stejný motor 1.4TDI) a správce vozového parku na ně nadává, protože díky mimořádným opravám přešvihl stanovený rozpočet o 25%. Už skoro v každé se měnilo turbodmychadlo, v každé druhé vyvažovací hřídele, sem tam se mění různá čidla, docela často se mění posilovač řízení. Auta mají najeto mezi 120 - 220 000km, stáří okolí 3 let.
O dieselových octáviích 2.gen raději pomlčím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.09.2008 16:27, RE: Dobrá recenze
anonym napsal:
Musím ocenit, že autor nic nepřehání a píše dost věcně.
Těch závad je fakt dost, motor zastaralý a slabý taky, jenom spotřeba mi připadá na benzíňák dost v pohodě, i když pán podle popisu zřejmě provozuje "ekorallye". Finančně to zase tak zlé není - za povinné ručení u objemu 1,4 asi zaplatí podobnou čátku, jako za ty opravy.
vypadá to, že pán jezdí ecorellye. Já s kombíkovou Fábií se stejným motorem jezdil v průměru za 11 litrů. Je fakt, že to byla služební kára a dost nás honili, takže silnice bylo jediný místo, kde s dal ušetřit čas
reagovat
  1 2 3 ... 6




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.