Martin napsal:
Recenze se mi moc libila, narazek na VW opravdu az moc, i kdyz opravnenych, ale jak bylo receno predemnou, kdyz manekdo milion potrebuje auto do ktereho uz da penize jen za provozni veci, a nema na to aby menil rozvody a oleje za opravdu hrisne penize, je to opravdu velice nadherne auto, moc bych o nem snil, ale abych rekl pravdu kdyz budu mit milion pujdu do autosalonu, vyberu si treba nejaky obycejny auto a budu ho mit nove, v zaruce a servis bude o mnoho levnejsi, Masserati je auto pro nekoho...
Ano,máš pravdu v tom ,že za milion si koupíš novou krásnou káru,ale vo tom to je,sebrat tu odvahu a udělat si radost,třeba takovou károu.Přede třemi lety jsem něco podobného řešil také.Jednalo se o koupi zánovní 911tky,syn mi řekl ,táto v šedesáti už tu odvahu mít nebudeš,tak jsem ji koupil a nelituji toho ,Nedávno jsem ji po třech letech sice už prodal,ale zážitky s tímto fenomenálním vozem mi zůstanou do smrti.Nejsilnější zážitek byl vždy ten moment vytáčeného motoru od 4000ot. nahoru a projíždění zatáček s naprosto přesným řízením.Učil jsem se to asi půl roku abych si nerozbil hubu.Co se týče zmiňovaného a drahého servisu,mohu říci,že za tři roky a 40tkm,žádný problém,třeba,destičky 100euro,kotouče 100 euro,oil filtr20euro + 8l syntetiky+po 20tkm pneumatiky a spotřeba kolem 12až15l/100km/jednalo se 4kolku v automatu s řazením na volantu/Obdivuji všechny,kteří si dokážou udělat radost ,normálních aut je všude kolem dost,takže přeji všem hodně odvahy ke koupi něčeho zajímavého ,většinou zde píšou mladí nadšenci,mě je padesát pryč tak se nebojte. Zdar a pište "cvoci"