0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 5 - jaké je po desti letech provozu a třista tisíci km.

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 01:18, ...no to je teda pecka....
Zdravím, toto vozidlo plánuji koupit v příštím roce sic v benzínu,ale že se vůbec dá koupit takto smolnej kus to bych nečekal. Předchozí majitel holt vystihl naprosto přesně kdy se má auta zbavit.... mám E36 2,5td sic bez toho "S" (td 85kw - tds 105kw) a musím říct že problém s hydroštelema je skutečně kolem těch 300tkm. Já jsem je měnil teďka ve 280t Jinak pokud chce někdo jezdit tyto starší kočáry tak bych rozhodně nejezdil do origo servisu (1200kč/hod) Sám mám šikovnýho člověka kterej dělá doma v garáži o víkendu (a v týdnu v BMW) a jsem spokojenej. Ty hydroštele mi vyměnil za 1200 (cca 3 hodiny práce)v tom origo chtěli 9600kč (1200*8hodin práce). A hlavně se daj sehnat věci z bouraček, chce to jen poznat ty správný lidi. Samozřejmě to nejde u mechanických věcí,ale co se týče těch řídících jednotek tak si troufám tvrdit, že by auto jezdilo a majitel mohl mít desítky tisíc ušetřenejch. Jo nemít toho známýho,tak bych byl taky v háji. Nechci dělat chytrýho,ale skutečně to chce sehnat někoho kdo v tom chodí.Jinak majiteli bych řekl asi toto, myslím že ty mouchy jsou už vychtaný tak snad už bude sloužit!! Po takovéto investici bych se ho už určitě nezbavoval.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 01:22, mira
dalsi picovina na entou ,clovek kterej ma 150tis na opravy za dva roky si koupi takovou plecku?? dost nepravdepodobny o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 01:32, RE: mira
anonym napsal:
dalsi picovina na entou ,clovek kterej ma 150tis na opravy za dva roky si koupi takovou plecku?? dost nepravdepodobny o)
nemuzu si jeste pomoct ,ale opravdu vas nechapu,ale chapu servis,gord jestli to byl ten samej,pokud jste byl ochotnej dat za novou jednotku k abs 35tis-bez vahani ,vymenil bych cesem jeste hlavni"menena o)" pak jeste turbo -aspon za 40tis o)

ty vase jednotky jsou ted pekne opraveny v jinem automobile bmw
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 02:41, servis
Jestli by nebylo lepší vyměnit servis! Pár fandů značky je někdy lepší než opruzený značkový. PS: s monďasem 1.8td za 5L nevim nevim.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 05:22, Osel
A proto říkám, taději Dacia Logan Dracula Edition s pěti lety záruky než deset let starou, bývalou luxusní plečku.
Leda že by to byla stříbrná Octávie atd.... .

Zdraví

Osel
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 05:38, RE: mira
anonym napsal:
dalsi picovina na entou ,clovek kterej ma 150tis na opravy za dva roky si koupi takovou plecku?? dost nepravdepodobny o)
No, to me prijde jako dost hloupa reakce.. Myslite ze kdyz to kupoval, tak tusil ze do toho bude muset 150 vrazit? A kdyz uz je to koupeny, co ma clove delat?

Jinak me prijde ze tahle recenze dokazuje to co rikaji v mem servisu - vsechny auta jsou dneska z hlediska spolehlivosti podobny, sype se to vsechno.... Zvucna znacka je zaruka jenom vyssi ceny, ne spolehlivosti.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 06:09, mara
A co by chtěl po 250 tisících? To se dá očekávat, že se vše začne kazit. Taky jsem překonal prozatím bezproblémových 250 tisíc a čekám co vysype. Pokud to bude něco vážnějšího, tak bude rovnou následovat lis.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 06:59, ja
Teda to je ale prekvapeni, 8 let stare auto s najetymi 250 tisici kilometry se sere a sere a sere. Kdo by to byl rekl?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 07:01, 525tds
Ono kdyz koupite vcelku moderni vuz s motorem z 90let nesmite se divit ze se proste tem dnesnim nevyrovna ani spolehlivosti a ani jizdnima vlastnostma.
Jinak ty castky ktere nam tady pisete za ND ty mate odkud prosim vás?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 07:51, RE: 525tds
anonym napsal:
Ono kdyz koupite vcelku moderni vuz s motorem z 90let nesmite se divit ze se proste tem dnesnim nevyrovna ani spolehlivosti a ani jizdnima vlastnostma.
Jinak ty castky ktere nam tady pisete za ND ty mate odkud prosim vás?
mám 525D 2006 najel jsem na něm zatím 80 tisíc a bez sebemenší závady. Asi ty common raily nebudou tak špatné.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 07:53,
No vidíte, kdyby jste si za stejný prachy třeba koupil tu zatracovanou Fabii s příšerným HTP motorem, nemusel by jste řešit takovýhle závady a jen jezdit a jezdit. Žádný závodník asi nejste (podle motorů v autech) a jde vám spíš o spotřebu. Nový je holt nový a osobně nechápu lidi co kupují takovýhle vraždy. Vím že ty auta jsou pohodlná a svezení je pěkný, ale vidina takovýhle oprav mě vždycky spolehlivě odradí. Petr
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 07:57, RE: 525tds
anonym napsal:
mám 525D 2006 najel jsem na něm zatím 80 tisíc a bez sebemenší závady. Asi ty common raily nebudou tak špatné.
2006 je nový auto. To by bylo blbý kdybys už měl problémy, nemyslíš?
Tolik km by zvládla i Dacia.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 08:22, Kde to servisuje
Kde to ten clovek servisuje proboha? Ridici jednotku na sedmickoveho bawora jsem koupil za mene nez polovinu a to dokonce v autorizaku v jedne male nemecke vesnicce, takze rozhodne ne nejlevneji jak se da. Turbo se da zrepasovat i s praci naprosto v pohode pod dvacet tisic, predni naprava stoji komplet neco malo pred deset tisic.
Takze mi prijde spise jako sponzor servisu nez majitel servisne draheho vozu. Faktem totiz je, ze tyhle E39tky se daji servisovat za par supu, pokud se vi kde co a jak.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 08:23, RE: bez předmětu
anonym napsal:
No vidíte, kdyby jste si za stejný prachy třeba koupil tu zatracovanou Fabii s příšerným HTP motorem, nemusel by jste řešit takovýhle závady a jen jezdit a jezdit. Žádný závodník asi nejste (podle motorů v autech) a jde vám spíš o spotřebu. Nový je holt nový a osobně nechápu lidi co kupují takovýhle vraždy. Vím že ty auta jsou pohodlná a svezení je pěkný, ale vidina takovýhle oprav mě vždycky spolehlivě odradí. Petr
Taky si mohl koupit kolo a vyslo by ho to jeste levneji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 08:24, Když bavoráka tak novýho a po záruce prodat
a koupit novýho - kdo na to nemá ať jezdí škůdkou a nedělá tze sebe borce!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 08:34, DIESEL se VYPLATÍ
:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 08:42, RE: Kde to servisuje
anonym napsal:
Kde to ten clovek servisuje proboha? Ridici jednotku na sedmickoveho bawora jsem koupil za mene nez polovinu a to dokonce v autorizaku v jedne male nemecke vesnicce, takze rozhodne ne nejlevneji jak se da. Turbo se da zrepasovat i s praci naprosto v pohode pod dvacet tisic, predni naprava stoji komplet neco malo pred deset tisic.
Takze mi prijde spise jako sponzor servisu nez majitel servisne draheho vozu. Faktem totiz je, ze tyhle E39tky se daji servisovat za par supu, pokud se vi kde co a jak.
nikde ,je to cele vymyslene,nebo nesmirna blbost!! ,,,,,protoze kdyz si koupim auto za 1.5mil ,tak bych se pak cukal jak sfina,dat za jednotku 45tis a za druhou 35tis ,,,neni to ani trochu logicky o) pan si priveze ojete auto ,aby usetril a pak davat takovy castky bez overeni jinech moznosti opravy?? ,bud totalni hlupak,nebo scifi -jako casto na tomto servru :)) ,a nebo ze by to fakt i takhle fungovalo?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 08:44, RE: ja
anonym napsal:
Teda to je ale prekvapeni, 8 let stare auto s najetymi 250 tisici kilometry se sere a sere a sere. Kdo by to byl rekl?
A moje Mondeo rok 98 s najetymi 310 tkm (bezn 1.8) se nesere a nesere jen tam leju benzin. Zazrak?

ps: otec ma 320 (nafta, rok 2002) a najeto asi 270 tkm. A taky ani tuk. TOhle hold byla smula.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 08:47, RE: Kde to servisuje
anonym napsal:
nikde ,je to cele vymyslene,nebo nesmirna blbost!! ,,,,,protoze kdyz si koupim auto za 1.5mil ,tak bych se pak cukal jak sfina,dat za jednotku 45tis a za druhou 35tis ,,,neni to ani trochu logicky o) pan si priveze ojete auto ,aby usetril a pak davat takovy castky bez overeni jinech moznosti opravy?? ,bud totalni hlupak,nebo scifi -jako casto na tomto servru :)) ,a nebo ze by to fakt i takhle fungovalo?
Pán jednal jako řada jiných, kteří nedovedou pochopit, že auto za 1,5 milionu má zcela jiné servisní náklady, než auto za 250 tisíc. A že koupí takovéhle ojetiny s 260 tis na kontě se fakt nedají ušetřit peníze.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 08:57, Napalili troubu hh
250 tisic za starou vranu 525tds s 250tkm(ktera se prodava kolem 100 000k) tomu se musim smat to nekdo pana pekne natahl kor kdyz 525 Tds je nejhorsi motor co bmw kdy vyrobilo a starsi diesely jsou tim povestne.O tech cenach ani nemluvim pan je asi vazne sponzor nejakeho origo servisu ci podvodnicka,ja mam e39 s 210tkm a za 3 roky jsem do provozu neinvestoval pres 50.000k a to jsem delal komplet napravy brzdy atd.njn benzin je benzin a je to jedno z nejspolehlivejsich aut co znam.Spis mi to pride jako recenze silne zaujata proti Bmw od cloveka co nevi co koupil co ma od toho cekat a kolik stoji normalne dily hhh.
reagovat
  1 2 3 ... 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.