0
zpět
 

diskuze k tématu: Pro radost z řízení Alfu, BMW nebo Audi?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, německá vozidla, německá vozidla, italská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.08.2010 07:44, rada
Obávám se, že na nějaké "radosti z řízení" lze u aut s těžkým dýzlem vpředu zapomenout. tedy... pokud pán nemíní jízdu po dálnici 200km/h rovně. To pak ano.
O SUbaru s dýzlem sem psát nic nebudu, protože nepslňuje limit objemu. Ovšem zážitků z jízdy nabídne víc, než dost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.08.2010 08:09, rada
Zdeny: Subaru v naftě fajn, ale nevejde se do rozpočtu.
Co se týče té hmotnosti, tak jsem na rychlo vyhledal následující. Sice je to u modelu e90 ale rozdíl hmotnosti samotného agregátu 330d x 330i je 29kg. Což je zanedbatelné. Nicméně bych se přiklonil při výběru k benzínové verzi. Měl jsem obě varianty (obě jen zadohraby) a rozdíl ve spotřebě je 2l.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.08.2010 10:25, rada
Určitě ne to Audi. To je buchar pro rychlou jízdu rovně...a tím končí. Navíc impotentní design...atd atd. Ty další auta na tom nejsou o moc lépe díky obrovským váhám a pohonu všech kol. Spíš jde o takové rychlé bagry, které vyorají v levém pruhu dálnice brázdu..... Takže pro radost z jízdy asi nic.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.08.2010 10:44, rada
Zas na druhou stranu oproti boře to jízdníma vlastnostma bude všechno krok kupředu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.08.2010 10:55, rada
tak krok ku predu to bude ale viac k sterilite a blbuvzdornosti, cize auto robi vodica, ktory len tak radi nejaku rychlost a niekam toci volantom. Auto sa so vsetkym vyrovna samo a ked nie zacne blikat esp. Bora s tuhou zadnou napravou a klasickymi jazdnymi vlastnostami bude zabavnejsia a i ked sa vypne esp limit bude pekne citatelny a podchytitelny. Mozno nebude tak arkadovo rychla ako nove auta, no ovela zabavnejsia a viac auto. Nakoniec 110kW Bora a cc 150kW hocico nove asi neposkytne taky extra pocit vykonoveho rozdielu. Cize dnes uz irelevantna otazka, bo nove auto + nafta nejde do kopy - ja osobne by som sa v tom nudil a nechal si boru
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.08.2010 10:56, rada
AHA sorry som sa upisal to bude asi 4motion cize vzadu nezavisle zavesenie tak potom beriem SPAT
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.08.2010 11:01, rada
Taky by se mi líbila alfa měl jsem 2.4 JTD ale ve 156 motor super, ale horší to je s tím zbytkem, nejhůř je na tom přední náprava, která de do háje...takže bych radil spíše němce i když designem je alfa nádherná...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.08.2010 11:26, rada
Víš co dám ti radu. U takovýchto aut s těžkým dieselem vepředu zapomeň. Si kup imprezu wrx v kombíku a dej si tam namontovat lpg a ještě tě víjde skoro o 100 litrů levnějc. A nebo legacy v 3.0 r s lpg. Ale jak říkám .U aut této velikosti což je střední třída s těžkým dieselem vepředu asi moc se zábavou nepochodíš. Auta s takovýmto motorem jsou silně nedotáčivé. Sou to tak auta na německé nebo italské dálnice a tomu přizpůsobenou jízdu 200 za hodinu.Tady sou tyto auta doma.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.08.2010 11:27, rada
Chtít radost za volantem a přitom požadovat dýzla a 4x4 k tomu (ani STi ani EVO)? No nevím, já tohle řešil před půl rokem a ze začátku jsem měl podobné priority. Nakonec jsem skončil v e46 330i a pánovi, pokud nebydlí někde na horách, doporučuji totéž.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.08.2010 11:31, rada
Opravdu se vykasli na diesel a vem si Accorda 2,4. Je jich celkem dost k vyberu...a nevim, jak ty motory u hondy delaji,ale spotreba není na vykon nijak zavratna. Kombinovana nekde kolem 8l a jizda na krev kolem 10l ale to si objednej rovnou i rakev:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.08.2010 11:34, rada
Jiří, vy nechcete auto pro radost z jízdy! Vy chcete silné "úsporné" rodinné vozidlo, které se dostane i v zimě na chatu v Krkonoších a přitom se při přepravě z A do B nebudete tolik nudit jako ve VW. Takže jestli nechcete nudu jako ve VW, můžeme rozhodně vyškrtnout Audi. Máte 100% pravdu v tom, že nejlevnější se dá sehnat Alfa. Asi nemusíme sáhodlouze vysvětlovat, proč tomu tak je ve srovnání s BMW. Myslim, že tyhle auta jsou od sebe tak vzdálená, že je nemá smysl v ničem porovnávat. Buď je někdo Alfista nebo Bavorák. Projděte nějaký bazary, sedněte si do pár BMW a jsem si na 95% jistej, že o Alfě už nebudete ani přemejšlet.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.08.2010 11:53, rada
Alfa je moc krasna, ale opravdu bych ji neveril az tolik jako nemeckym vozum, obzvlaste pri najezdu 30 tis za rok...na vyssi kilometrovy prubeh se vice hodit spise to audi nebo BMW. Subaru ma uplne jine zamereni na ridice, i kdyz v LPG a kombi nebude spatnaym vozem tak je to stale jina cilova skupina. tazatel nechce asi radost z jizdy jako muze mit subaru, ale spise nejaky rychly rodiny kombik, ktery se dostane i na hory, nema problem s trakci, kde bude spotreba okolo tech 7 litru nafty a bude to pohodlne.....Ja osobne bych spise volil BMW 530D nez 330D, ale to je jen otazka vkusu a priorit, ta A4 je moc hezke auto...byt vami tak se rozhodnu pro audi nebo BMW, obehnete par bazaru, posadte se do toho, projedte se, prectete si par recenzi jak od novinaru tak treba i od majitelu techto aut a pak se rozhodnete....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.08.2010 12:09, rada
Jak jsem již psal níže vlastnil jsem e46 jak 330d tak 330i (jeden tři roky jeden je doma stále takže ne žádný svezení na 5 minut) a ten rozdíl v hmotnosti motoru je v běžném provozu neznatelný, jak tady píší někteří kolegové. Spíš v případě ojetiny bude mít větší vliv na jízdní vlastnosti stav podvozku a ne rozdíl 30Kg mezi agregátama. Viz rozdíl hmotností 330dx330i e90 je 24kg. Tudíž todle není argument.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.08.2010 12:31, rada
Alfa vychází nejlépe, protože její propad ceny je jeden z nejrychlejších vůbec. Pokud jde o vzhled, je to fakt pěkné auto, ale taky bych měl obavu o spolehlivost, možná je to přežitek,ale pořád by ve mě hlodalo, kdy se co podělá...
Osobně bych zařadil ještě Subaru Outback 3,0. V lpg to může být dobrá volba a tak nějak už pár let (trvající zkušenost) věřím japonské spolehlivé technice.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.08.2010 13:42, rada
Co tohle:http://www.tipcars.com/applications/a_start.php/?Aplikace=1&Lang=cz&preg=00&ver=1281343907000&ref=&gprs=&rozmery=1007x844&id=601214&ca=&ck=1281343907000
Až na ten naftovej motor by to podle mě splnilo tazatelovo přání. Podle mého koupě jmenovaných aut v daném cenovém limitu ja akorát koledovat si o malér, za ty peníze to budou 4-7 let starý auta s nájezdem 200-300tis.km, což znamená vysoké riziko drahých oprav vstřikování, turbo atd. Možná by bylo lepší něco mladšího, třeba i slabší a méně najeto, aby radost z koupě nepřerostla ve velké fin. investice. Jestli sledujete pořad Top gear, tak tam právě tohle subaru leg. spec. B vyhlásili jako nejzábavnější "rodinné" auto. Pokud trváte na daném výběru značek, je pouze jediná možnost a to BMW, osobně bych volil pouze zadokolku (pokud nebydlíte na samotě u lesa) a starší určitě benzín, novou klidně naftu (akorát ta asi nebude za 350t, škoda).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.08.2010 14:29, rada
BMW trojka (simír gerchán) - Alfa 159 - Impreza
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.08.2010 14:44, rada
Auto pro radost z řízení za 350kKč? Není to moc? Co když to položíte na krovky? Radši kupte něco do 15.000Kč a užijete mnohem více zábavy. Vzpomínám na své první auto, Ladu 1500, to byla pane radost z jízdy...ta dala téměř vše a za minimum peněz. A když se to přehnalo a šla na střechu, tak se prostě převalila zpět. Jen se trochu vzpříčila kastle a nešla vyndat rezerva z té přihrádky.
Doporučuji. A dělají ji i v kombíku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.08.2010 19:46, rada
jak kvalitou zpracovani, tak po technicke strance, je z vami vybranych vozu BMW o tridu vys, nez zbyvajici dve.. nevidim jediny rozumny duvod, proc z techto tri nevybrat BMW.. jediny mozny konkurent je subaru nebo MB 4matic
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.08.2010 19:51, rada
Radost z jízdy s motorem v dehtu? To je prostě utopie. Mě jsem 2 roky 530D v kombíku (nájezd 110.000km) a rozhodně se nedalo srovnávat se stejným motorem v benzínu. Pokud si užít srandu, tak benzín. Nicméně mi tento položený dotaz přijde naprosto z cesty. A4 3.0TDi za 350L prakticky nejde koupit až na pár vykopávek s obligátními 120.000km na tacho, BMW už vůbec, navíc s 4x4 je jich minimum a Alfa škoda mluvit. Asi by to chtělo změnit motorizaci nebo rovnou jiný auta, viz avizované Subaru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.08.2010 19:56, rada
Ještě by mě zajímalo, kdo vybírá dotazy do týdenních poraden. Buďto není z čeho vybírat, čemuž se mi nechce věřit nebo v redakci sedí nějaký antiautomobilové jelito či milovník koncernu VW, protože např. o japonských vozech se tu prakticky neobjeví nic. A že by po silnicích nejezdili? To všichni víme, že to tak není. Nakonec jen - tento vybraný dotaz by mohl kandidovat na debilitu roku.
reagovat
  1 2 3 ... 6




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.