0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Favorit 135LS

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 07:45, freestyler
Rozvody ? U favoritu ?? Vždyt má řetěz...no nic....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 07:48, RE: freestyler
anonym napsal:
Rozvody ? U favoritu ?? Vždyt má řetěz...no nic....
a ten se časem vytahá a proto se musí měnit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 09:07, Centrál, světla
Jó centrál, tak to dálkové ovládání už jsem ani neopravoval ... a naklápění světel mi díky bohu na STK poslední 2 návštěvy vůbec nekontrolovali ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 09:16, RE: freestyler
anonym napsal:
a ten se časem vytahá a proto se musí měnit.
No, nemusí, vytahaný akorát řachtá, škodu nenadělá...a po nejen mých zkušenostech je obvyklé, že když ho člověk vymění - stojí to pár kaček a je "ticho"-, po pár tisících ujetých km se zvuk vrátí...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 10:22, RE: freestyler
stowaway napsal:
No, nemusí, vytahaný akorát řachtá, škodu nenadělá...a po nejen mých zkušenostech je obvyklé, že když ho člověk vymění - stojí to pár kaček a je "ticho"-, po pár tisících ujetých km se zvuk vrátí...
když je delší, tak změní časování ventilů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 10:32, RE: freestyler
anonym napsal:
když je delší, tak změní časování ventilů.
myslíš čistě teoreticky, nebo se to i nějak projeví ? Většina výrobců, pokud je v motoru řetěz, jeho výměnu nijak nepředepisuje - tzn. že je dimenzován na celou dobu životnosti. Nějakým změnám v časování brání napínací kladky, ty by to měly zajistit...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 11:09, RE: freestyler
stowaway napsal:
myslíš čistě teoreticky, nebo se to i nějak projeví ? Většina výrobců, pokud je v motoru řetěz, jeho výměnu nijak nepředepisuje - tzn. že je dimenzován na celou dobu životnosti. Nějakým změnám v časování brání napínací kladky, ty by to měly zajistit...
kde by vzal Favorit napínací kladky???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 11:15, RE: freestyler
anonym napsal:
kde by vzal Favorit napínací kladky???
to nepatří dohromady - k favoritu jsem se ptal, jestli se ti to nějak projevilo ( myslím vytáhnutí řetězu) - a u ostatních aut konstatuju, že tomu zabrání kladky...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 11:54, Schýza
Tak pán "jenom lije benzín", přesto vyměnil pomálu půl auta... Rozvody, palubka z felicie, 140 na půl plynu... Pánbůh s námi...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 12:03, RE: freestyler
stowaway napsal:
to nepatří dohromady - k favoritu jsem se ptal, jestli se ti to nějak projevilo ( myslím vytáhnutí řetězu) - a u ostatních aut konstatuju, že tomu zabrání kladky...
projevuje se to nepravidelnosti chodu motoru,dochází k opotřebeni ložisek rozdělovače,olejového čerpadla,prostě všemu co ma s tímto něco společného.Ps:u fabky není taky předepsána výměna(HTP),a po 100tkm hlavně po městě, rachotí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 12:08,
Bomba je když koupite Favorit který je 94 a pak zjistíte že je to překopaná 91, Já bych zato trestal! Dneska se ojebava snad ve sem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 12:10, favorit
Také jsem měl pár let favorita,a každý kdo se pro toto auto v dnešní době rozhoduje b si měl uvědomit,že to bylo první auto škodovky po 30 letech s návratem motoru dopředu.A za výrazné podpory italského Pinifaryny.To co z něho naši technici udělali je věc jiná,Ale vše co se dělá nově se neobejde bez problémů.doufejme,že v dnešní době se toto díky kamarádu VW nestane.Ale jinak pro nenáročné moc nemajetné pracující je toto auto lepší než 120.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 12:20, RE: favorit
anonym napsal:
Také jsem měl pár let favorita,a každý kdo se pro toto auto v dnešní době rozhoduje b si měl uvědomit,že to bylo první auto škodovky po 30 letech s návratem motoru dopředu.A za výrazné podpory italského Pinifaryny.To co z něho naši technici udělali je věc jiná,Ale vše co se dělá nově se neobejde bez problémů.doufejme,že v dnešní době se toto díky kamarádu VW nestane.Ale jinak pro nenáročné moc nemajetné pracující je toto auto lepší než 120.
I ty Pininfarino, jediné s čím Italové pomohli byl design od fi Bertone.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 12:48, RE: Schýza
Pepe napsal:
Tak pán "jenom lije benzín", přesto vyměnil pomálu půl auta... Rozvody, palubka z felicie, 140 na půl plynu... Pánbůh s námi...
140 na půl plynu, na plný plyn 140. Alespoň tak si to pamatuji. Od té doby jsem škodu, i jako alternativu zatratil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 13:05, RE: freestyler
stowaway napsal:
myslíš čistě teoreticky, nebo se to i nějak projeví ? Většina výrobců, pokud je v motoru řetěz, jeho výměnu nijak nepředepisuje - tzn. že je dimenzován na celou dobu životnosti. Nějakým změnám v časování brání napínací kladky, ty by to měly zajistit...
i se to projeví, ale není to nic, co be se nedalo přežít. to posunutí je o pár stupňů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 13:08, LUDĚK
auto bez závad,ale jinak tam vyměnil snad všechno co jde
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 14:24, Altík.
Altík u Fáčka mě taky jednou vypekl. Po najetí asi 135tis. jednoho dne zakvičel a zadřel se tak, že nešel rozhýbat ani po vymontování ven. Ale s autorem se dá souhlasit v tom, že kdo je nenáročný, tomu Fáčko ještě dobře poslouží.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 15:47, Forman
Jezdim taky "Fackem", Formanem, rv.93 a momentalne mam 262 tis. Pri 250 mi odesla palivova pumpa, ale bez tak si za to muzu sam, protoze casto jezdim na rezerve, potesi ze nahradni pumpa se dala sehnat na vrakovisti za par stovek. Jinak klasicka udrzba - loziska, desticky, manzety, olej. Kdyz mne ozralci ukopnou zrcatko pred barakem (2x behem poslednich 2 let) tak za 600 Kc mam funglovku. Myslim si ze na jezdeni po meste a na kratke vzdalenosti je favos pohodove a nenarocne auticko. Problem je kdyz zacne koroze. Pak uz je to spatny.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 16:24, 140km/h na 1/2 plynu? yjaaa
140 km/h na 1/2 plynu? ...Jak vidím, tak ty Škodovácké motory nepopírají fyziku jen ve Fabii. To má hlubší kořeny Njn, pak se budou všichni zas hrozně divit, co proti těm autům mám. ... Jinak by to čtení šlo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 16:27, RE: Forman
anonym napsal:
Jezdim taky "Fackem", Formanem, rv.93 a momentalne mam 262 tis. Pri 250 mi odesla palivova pumpa, ale bez tak si za to muzu sam, protoze casto jezdim na rezerve, potesi ze nahradni pumpa se dala sehnat na vrakovisti za par stovek. Jinak klasicka udrzba - loziska, desticky, manzety, olej. Kdyz mne ozralci ukopnou zrcatko pred barakem (2x behem poslednich 2 let) tak za 600 Kc mam funglovku. Myslim si ze na jezdeni po meste a na kratke vzdalenosti je favos pohodove a nenarocne auticko. Problem je k...
To máš sice pravdu, že 600 je jako nic - nedá se ale předpokládat, že bude el. stavitelný a vyhřívaný, že jo....
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.