0
zpět
 

diskuze k tématu: Problematické motory Saab

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, ostatní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.11.2007 09:13, od: gustav hollein
tento pisatel clanku, by se mel jmenovat ne Obornik, ale ODBORNIK!!! Pracuji jiz nekolik let v autorizovane prodejne/servisu SAAB, i kdyz ne na servisni pozici a motory V6 od Opelu jsou rozhodne vice poruchove nez SAAB 4-valce, kterych jezdi dokonce nepomerne vice!!! Muj otec ma bohuzel sice ten motor V6, protoze byl za dobrou cenu od nas z firmy, ale 4-valce jsou NAPROSTO JEDNOZNACNE spolehlivejsi nez V6. Ano jsou nejake zadrene motory, ale neni jich mnoho, bohuzel nejsem technik, takze se k tomu nemohu nejak odborne vyjadrit, jen komentuju situaci, kterou vidim u nas v servise.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.11.2007 10:06, motor
Saab je dobrá volba s osobní zkušenosti a i zkušeností kamarádů doporučuji motor 2.3 turbo LTP (tzn:lehké turbo) tento motor není tak namáhán.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.11.2007 10:39, RE: motor
anonym napsal:
Saab je dobrá volba s osobní zkušenosti a i zkušeností kamarádů doporučuji motor 2.3 turbo LTP (tzn:lehké turbo) tento motor není tak namáhán.
LPT, ne LTP. a to, že se míň namáhá, je diskutabilní...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.11.2007 11:04, RE: od: gustav hollein
anonym napsal:
tento pisatel clanku, by se mel jmenovat ne Obornik, ale ODBORNIK!!! Pracuji jiz nekolik let v autorizovane prodejne/servisu SAAB, i kdyz ne na servisni pozici a motory V6 od Opelu jsou rozhodne vice poruchove nez SAAB 4-valce, kterych jezdi dokonce nepomerne vice!!! Muj otec ma bohuzel sice ten motor V6, protoze byl za dobrou cenu od nas z firmy, ale 4-valce jsou NAPROSTO JEDNOZNACNE spolehlivejsi nez V6. Ano jsou nejake zadrene motory, ale neni jich mnoho, bohuzel nejsem technik, takze se k t...