0
zpět
 

diskuze k tématu: Renault Mégane - při koupi rozhodl vzhled

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.08.2008 12:19,
To problikavani je na 95% zpusobeno konektorem k zadnimu svetlu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.08.2008 13:00, lpg
nejak nechapu pri najezdu 17 tkm za rok a pul prestavbu na plyn. zvlast za takovy penize, ale jestli jezdi, tak je asi jedno na co
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.08.2008 13:27, RE: lpg
anonym napsal:
nejak nechapu pri najezdu 17 tkm za rok a pul prestavbu na plyn. zvlast za takovy penize, ale jestli jezdi, tak je asi jedno na co
Ono se to mozna nezda, ale i pri najezdu okolo 20 tis km rocne to vychazi, ze priblizne za 2 roky mate naklady splacene. A jedna rocni prohlidka a drazsi emise jsou jen velmi male polozky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.08.2008 13:57, RE: lpg
mufik.martin napsal:
Ono se to mozna nezda, ale i pri najezdu okolo 20 tis km rocne to vychazi, ze priblizne za 2 roky mate naklady splacene. A jedna rocni prohlidka a drazsi emise jsou jen velmi male polozky.
ale tady pan najede cca 10 tis rocne, takze to mame uz 4 roky nehlede na smrad ktery se line z auta, ne nadarmo se tomu rika jezdici sporak, no doufejme ze ten smrad je uz lepsi nez kdyz plyn zacinal...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.08.2008 14:53, RE: lpg
anonym napsal:
ale tady pan najede cca 10 tis rocne, takze to mame uz 4 roky nehlede na smrad ktery se line z auta, ne nadarmo se tomu rika jezdici sporak, no doufejme ze ten smrad je uz lepsi nez kdyz plyn zacinal...
Ten smrad se line leda tak za Š120. Za autem s katalysátorem se neline vůbec nic. Taky mám auto na LPG (r.v.1996) - celkově najeto na LPG 100tkm, takže to mohu posoudit. Smrad se nekoná.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.08.2008 15:03, RE: lpg
anonym napsal:
Ten smrad se line leda tak za Š120. Za autem s katalysátorem se neline vůbec nic. Taky mám auto na LPG (r.v.1996) - celkově najeto na LPG 100tkm, takže to mohu posoudit. Smrad se nekoná.
Ty problémy u zadního světla způsobuje nástrčkový konektor,rozdělat,očistit spoje - práce na 10 minut.Světlo je přístupné po demontáži plastového krytu s křídlovou maticí,uvidíš to.Nerozumím tomu zvuku motoru,ty 1.6 mají zvuk úplně normální,ale často se uvolní plechový kryt výfukového potrubí a řinčí - prohlédni to,nebo nech prohlédnout.Lépe je to prohlédnout na zdviži,nad výfukem jsou hliníkové krycí plechy,také se rády uvolní a rachotí.Pokud je vše v pořádku,Megane je tichý a příjemný na svezení.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.08.2008 15:24, RE: lpg
anonym napsal:
ale tady pan najede cca 10 tis rocne, takze to mame uz 4 roky nehlede na smrad ktery se line z auta, ne nadarmo se tomu rika jezdici sporak, no doufejme ze ten smrad je uz lepsi nez kdyz plyn zacinal...
Pán zřejmě neví co je smrad. Raději pojedu za 10 auty s LPG než za 1 koncernovým TDi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.08.2008 17:06, RE: lpg
anonym napsal:
Pán zřejmě neví co je smrad. Raději pojedu za 10 auty s LPG než za 1 koncernovým TDi.
Uz me to fakt nëbavi v kazdem clanku na jakekoliv auto na jakykoliv motor stale jen cist o TDI. LPG smrti opravdu tak akorat u skody 120. A i kdyby tak ten smrat je cistsi a ekologictejsi nez benzin nebo nafta
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.08.2008 17:09, Svicky
Nejak mi nesedi ty svicky. Autor psal, ze je menil po koupi 111tis. km. Ted pise, ze ma 128 tis. km. vicky asi maji vydrzet trosku vic. Pokud se tam teda nedaky ty z vosku )
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.08.2008 19:17, RE: lpg
mufik.martin napsal:
Uz me to fakt nëbavi v kazdem clanku na jakekoliv auto na jakykoliv motor stale jen cist o TDI. LPG smrti opravdu tak akorat u skody 120. A i kdyby tak ten smrat je cistsi a ekologictejsi nez benzin nebo nafta
Čau Martine, úplně nejlepší vůně se line z dieselu spalujícího fritovací olej. A je jedno, jestli je to TDI nebo ne... Hlavně že to jede a voní po hranolkách... Prostě to ber tak, že se určitá skupina do TDI bude navážet pořád. I když už to dnes není vždy o PD, ale i o CR...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.08.2008 21:23, Zadní světla
Jako "šťastný majitel" Mégane, jsem při koupi po chvíli zjistil, že při brzdění mi svítí mlhovka ( rozsvítí se i kontrolka ) a nejdou blinkry. Je potřeba sundat konektor k zadní svítilně a tam bude na 99% malá černá kulička ( na té části konektoru co je na svítilně). Než jsem na to přišel tak jsem myslel, že mne omyjou. Stačí si vzít kus drátu a dát na zemnící šroub co je pod světlem a druhý konec přiložit na kostru svítilny a problém zmizí. To byla první závada, pak to šlo jak na běžícím páse. Jelikož po 4 opravách mám motor jako nový, tak si ho nechávám a doufám, že chvíli bude jezdit. Také jsem při koupi preferoval, jednoduchou 8 ventilovou techniku s minimem elektroniky, ale soudruzi z Francie ji tam přesto stačili nacpat do každého kousku, ale aby kontakty byly např. měděné to už je ani nenapadlo. Souhlasím s recenzí vzhledově velmi povedené, kufr na dnešní poměry velký, pohodlné svezení a pokud motor "klepe" jak má je to radost, někdy ale za všechny prachy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.08.2008 22:41, RE: lpg
anonym napsal:
ale tady pan najede cca 10 tis rocne, takze to mame uz 4 roky nehlede na smrad ktery se line z auta, ne nadarmo se tomu rika jezdici sporak, no doufejme ze ten smrad je uz lepsi nez kdyz plyn zacinal...
Pan taky zrejme nevi, ze od dob, co maji auta lambda sondu, tak motory na plyn uz nesmrdi, tak jak 120 pred x lety.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.08.2008 22:53, buba
Megan je celkem fajn, především díky bezpečnosti, akorát nechápu ty nářky na jistotu v zatáčkách u frantika vs. koncern...? Svezl jsem se už mnoha frantiky ( starší modely jako megan, clio, 306, laguna, 106, atd.) a ta jistota mě teda snad nikdy nepoznamenala, spíš naopak. A právě u koncernu ( fabie, octavie atd.) mi přijde, že sedí jako stonožky. Mají přesný tvrdý podvozky. Kdežto ty starší frantici mi přijdou jako žvejkačka...různě se kroutí atd. Je teda pravdou, že co mi přijde pod ruku, tomu dám zabrat . Resumé. Rozhodně se jistěji cítím v koncernu. Ale co jsem chtěl říci především, francouzi mají nějaké díly a skupiny tak PŘÍŠERNĚ vymyšleny a zpracovány, že bych jim musel pazoury urazit. Mám pár známých co "dělají" auta, sám už jsem taky něco pošťoural, ale co dokážou frantici...to je na romány. Všechny auta maj poruchy, kór starší a věřím, že udržovanej megan například v rukou slušnýho řidiče...no problem...ale trochu olítanej francouz, k tomu špetka smůly na "francoá faktor" jak tomu říká známej a garantuju, že to auto začnete nenávidět. Buď platíte jak mourovatý a nebo se v tom věčně hrabete. Chytnout pastičku není problém ať už je japonská, německá nebo třeba italská, spousta dílů se stejně vyrábí někde úplně jinde a tak tenhle národnostní faktor můžete zanedbat, ale jsou jistý "řešení" který francouzi dělají prostě jinak a proto je asi už nikdy nekoupím. Především elektronika...dobíjení, airbagy, světla, poblikávání kontrolek, vady kabeláže, konektorů, vlhkost do elektroinstalace, příšerný přístup k různým místům, poddimenzovaný materiál, výměna určitého dílu znamená demontáž spousty jiných věcí, který při tom zase poškodíte a dostáváte so do spirály z níž není úniku . Omlouvám se, vypadám jako zaujatec, ale francouzů, ač se líbí moc jejich design, tak se bojím a radši cokoli jinýho, hranatýho, hnusnýho, ale spolehlivějšího. Kdo nezažil opravu francouze několikrát za rok, většinou v zimě v promrzlý garáži, kdy skončíte v jednu ráno a druhý den buď zlobí to samý a nebo se rozbije něco dalšího....měl jsem hodně aut v užívání, ale tohle se mi stalo převážně jen s francouzema. S novýma zkušenosti nemám, třeba už se zlepšili, ale podle toho co lidi píšou to asi nebude tak slavný.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.08.2008 23:30, RE: buba
anonym napsal:
Megan je celkem fajn, především díky bezpečnosti, akorát nechápu ty nářky na jistotu v zatáčkách u frantika vs. koncern...? Svezl jsem se už mnoha frantiky ( starší modely jako megan, clio, 306, laguna, 106, atd.) a ta jistota mě teda snad nikdy nepoznamenala, spíš naopak. A právě u koncernu ( fabie, octavie atd.) mi přijde, že sedí jako stonožky. Mají přesný tvrdý podvozky. Kdežto ty starší frantici mi přijdou jako žvejkačka...různě se kroutí atd. Je teda pravdou, že co mi přijde pod ruku, tom...
Jako vždy po takovém příspěvku musím reagovat. Před třemi lety jsem koupil ojetého francouze, se lvem ve znaku. Dnes je autu 9 let a zatímco každý druhý den čtu v diskuzích na tipcars,com "ódy" na automobily ze země galského kohouta, můj peugeot 306 se ne a ne porouchat. No asi byl sestaven mimo Francii, jinak si to nedokážu vysvětlit
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.08.2008 07:07, RE: buba
anonym napsal:
Megan je celkem fajn, především díky bezpečnosti, akorát nechápu ty nářky na jistotu v zatáčkách u frantika vs. koncern...? Svezl jsem se už mnoha frantiky ( starší modely jako megan, clio, 306, laguna, 106, atd.) a ta jistota mě teda snad nikdy nepoznamenala, spíš naopak. A právě u koncernu ( fabie, octavie atd.) mi přijde, že sedí jako stonožky. Mají přesný tvrdý podvozky. Kdežto ty starší frantici mi přijdou jako žvejkačka...různě se kroutí atd. Je teda pravdou, že co mi přijde pod ruku, tom...
Souhlas, konečně někdo, kdo ví o čem mluví. To co dokážou vymyslet Francouzi za řešení většiny konstrukčních celků na autech je děs. To, že někomu nějaký Fratík vydrží 300 tisíc bez větší opravy se možná může stát, to samý se může stát i u koncernu, ale není to tak častý. A to, že ty auta moc nevydržej je snad jasný při pohledu na silnice. Jen si vemte kolik se sem natahalo Renaultů 19 (bylo jich mraky na našich silnicích) a kolik jich dnes potkáte a za jakou cenu se prodávaj. Naproti tomu golfů II i III je tady pořád dost. Porovnávám vozy stejného stáři - cca do roku 96
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.08.2008 08:14, RE: Svicky
anonym napsal:
Nejak mi nesedi ty svicky. Autor psal, ze je menil po koupi 111tis. km. Ted pise, ze ma 128 tis. km. vicky asi maji vydrzet trosku vic. Pokud se tam teda nedaky ty z vosku )
zalezi od sviecok, ale pri obycajych svieckach sa npri pouzivani LPG niekedy doporucuje vymena uz po 10 tis KM..skutocne zalezi od kvality...zrejme je to sposobene suchostou plynu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.08.2008 09:51, RE: buba
anonym napsal:
Megan je celkem fajn, především díky bezpečnosti, akorát nechápu ty nářky na jistotu v zatáčkách u frantika vs. koncern...? Svezl jsem se už mnoha frantiky ( starší modely jako megan, clio, 306, laguna, 106, atd.) a ta jistota mě teda snad nikdy nepoznamenala, spíš naopak. A právě u koncernu ( fabie, octavie atd.) mi přijde, že sedí jako stonožky. Mají přesný tvrdý podvozky. Kdežto ty starší frantici mi přijdou jako žvejkačka...různě se kroutí atd. Je teda pravdou, že co mi přijde pod ruku, tom...
Výčet fr. vozů, které jsem měl, nebo mám ve firmě:
P. Boxer, r 1996, koupen jako ojetý, vylítaná popelnice. po poč. investici - brzdy, tlumiče, výfuk, chladič, rozvody atd výměna motoru 1x, po 1/2 roce nová hlava - auto jaksi bez vody nevydrželo jet dál než 5 km. Jestli za to mohlo auto, nebo šofér, nechám na posouzení.
P. Boxer, r 1998, kupován nový, dnes cca 280 tKm. Mimo spotřebák jen výměna spojky ve 180 tkm, 2x hadice od turba. Samotné turbo původní.
P 406, 1999, kupován jako ojetý, při 200 tkm výměna zadního náboje, repase ruční brzdy, tyčky na víceprvku, výměna 1.dílu výfuku. Dalších 50 tkm bez investic.
P 306, 2001, kupován nový, dnes 150 tkm, mimo spotř. věcí výměna spojky a kontaktu od airb. pod sedadlem řidiče (150Kč). Výfuk zavařen, původní.
P 307, 2004, kupován nový, dnes 39 tkm, výměna tyček stabilizátoru - participace dovozce.
C 5, 2008, kupován nový, 13 tkm, bez závad - to by ještě scházelo.
Asi jsem hloupej, že se furt držím takovejch šrotů, ale mě se ta auta tak líbí.... Ne, vážne. Nejsou to jediná auta ve firmě, ale z hlediska pořizovacích cen a provozních nákladůse v žádném případě o provar nejedná. A i kdyby jo, vydělám si na něj sám, po odpůrcích fr. provenience nebudu požadovat žádnou finanční pomoc. Tudíž si do toho asi moc nenechám povídat.
Jo, další auto by mohlo být 308 SW 1,6 THP (neplést s HTP )) 150k....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.08.2008 10:50, RE: buba
anonym napsal:
Megan je celkem fajn, především díky bezpečnosti, akorát nechápu ty nářky na jistotu v zatáčkách u frantika vs. koncern...? Svezl jsem se už mnoha frantiky ( starší modely jako megan, clio, 306, laguna, 106, atd.) a ta jistota mě teda snad nikdy nepoznamenala, spíš naopak. A právě u koncernu ( fabie, octavie atd.) mi přijde, že sedí jako stonožky. Mají přesný tvrdý podvozky. Kdežto ty starší frantici mi přijdou jako žvejkačka...různě se kroutí atd. Je teda pravdou, že co mi přijde pod ruku, tom...
v roce 2000 jsem kopul 405 z 95. Od prvního majitele, nalítáno poctivných a "jeho" servisem doložených 106 tkm. Teď mám najeto 256tkm. Já už nikdy v peug. servisu nebyl, jezdím ke známemu. Opravy: manžeta na servu (cca 100,-), dále asi v 150tkm jeden čep!, dále ve 170 druhý čep, a vrzající tyčka stabil.-výměna (celý asi 600,-), ve 190 zadní díl výfuku (1700,-), později tyčka stbl. na druhé straně. Ve 240 střední díl v. Katal. je origo, zatím scela OK, na STK jsem nechal poctivě měřit. Dále jedenkrát!!! destičky, kotouče stále původní!!! Nejede klima z důvodu netěsnosti systému-obědnáno na přetěsnění očekávaná cena asi 2.000,- + 1.000,- medium. A to je přátelé skutečně vše. Bez keců, bez lásky k peugeotům nebo nenávisti ke koncernům, či jiným značkám. S autem jsem opravdu spokojen, nemíním se z nikým hádat, ani to nemíním někumu nějak dokazovat. Prostě to tak je, a jestli je to jen štěstí? To nevím, ale švára má 306 a spokojen, bratranec od mého otce měl 306 a spokoje, teď má 307 a spokojen. Otec má už spoustu let (tuším od 92) 205 a spokojen! Já peugeota vůbec nehledal, prostě přišel pod ruku, za rozumnou cenu, sedel jsem, projel se a pasoval mě. Tak jsem ho prostě vzal. Je to 1,8 benzin (101k): spotřeba 6,5-7,5 -na dálnicích tomu klidně dám 180, není problém ani dlouhodobě (spotř. cca 9). Já sem spokojen. Jen mě vadí, že po studeném startu to řve jak TDI PD. Resume: auto nechám synovi, a jsem zvědav, kolik na tom ještě nalítá... je to blb, jenom chlastá a chodí za ženskýma, takže na nový si dlouho nevydělá, tak počítám s tím, že 405 mě přežije -:) Přes mou spokojenost si dalším vozem splním můj dávný sen - volvo. A jsem hrozně zvědav, jestli bude tak v pohodě, jako tyto "francouzské sračky".
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.08.2008 11:02, RE: Svicky
anonym napsal:
Nejak mi nesedi ty svicky. Autor psal, ze je menil po koupi 111tis. km. Ted pise, ze ma 128 tis. km. vicky asi maji vydrzet trosku vic. Pokud se tam teda nedaky ty z vosku )
V předchozím voze na LPG jsem svíčky měnil cca po 100 tisk km - preventivně. Ovšem to byla Toyota, tam je běžně interval na svíčky 90tis km. Jarek
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.08.2008 12:23,
RENAULT PROŽIJ SI SVÉ PEKLO!!!!
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.