0
zpět
 

diskuze k tématu: Opel Vectra B - kupujeme ojetinu

kategorie zařazení tématu: poradna, ostatní, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.03.2007 01:59, sprostá lež
S těma čidlama je to pravda, ale za jedno jsem dal 2 tis., za druhé 3 tis. kč, a ve značkovém servisu, tak nevím co melete o ceně nad 10 tis.!? Najel jsem zatím přes 220 tis. km., tlumiče mám původní, ložiska taktéž. Zase plácáte nesmysly. Vím, že by se tlumiče měli měnit po 80 tis. km, ale kdo to dnes dělá? Mně zatím auto nijak neposkakuje, neodskakuje gumy se sjíždí v normálu, tak není důvod. Z řazením je pravda, že už poslední dobou jde někdy nepřesně trojka. Výfuk mám původní, ovšem v nějakých 180 tis. mi tam známej zavařoval 2 malé propáleniny. Na karoserii nemám korozi, kromně malé bublinky na předních dveřích, které jsem si všiml před rokem a půl, ale je pravdou, že v zimě je to auto málo v provozu. Palubní display funguje dodnes bez jediného problému. Klima dodnes funguje, až na to, že od minulého roku je na ní dost slabě čitelnej display. Jen tak pro zajímavost: Stěrače mám ještě původní- né nebojte nejsem žádnej blázen, baterii v klíčku jsem poprvé měnil po šesti letech! Jednou se mi podařilo zajet vzdálenost cca 70 km s průměrnou spotřebou 5,9l a to mám 2.0i 16v a naopak maximum jsem měl necelých 13l, opět nesmysly o rozežranosti opelů, bez sebemenších problémů se pohybuji se spotřebou mezi 7-8 litry. Od nějakých 160 tis. km mi stoupla spotřeba oleje, dolívám cca 0,1 l na 1000 km. Takže z mého pohledu je to od tipcarsu nefér takhle hanit vectru, mně připadne, že jste si přečetli nějaký fauvéčkovský protioplácký časák o opsali to, anebo jste všichni v té redakci tak nějak vysazení proti opelům, jinak to nevidím. A víc objektivnosti a pravdivosti prosím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.03.2007 08:21, Takhle
Takhle hezký auto, což bezpochyby je, a spastí to palubovkou. ten obrovský tachometr mi prostě děsně vadí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.03.2007 08:23, RE: sprostá lež
kok napsal:
S těma čidlama je to pravda, ale za jedno jsem dal 2 tis., za druhé 3 tis. kč, a ve značkovém servisu, tak nevím co melete o ceně nad 10 tis.!? Najel jsem zatím přes 220 tis. km., tlumiče mám původní, ložiska taktéž. Zase plácáte nesmysly. Vím, že by se tlumiče měli měnit po 80 tis. km, ale kdo to dnes dělá? Mně zatím auto nijak neposkakuje, neodskakuje gumy se sjíždí v normálu, tak není důvod. Z řazením je pravda, že už poslední dobou jde někdy nepřesně trojka. Výfuk mám původní, ovšem v nějak...
Jenze ty tady popisujes jen tu svoji popelnici a clanek se problematiku ojetin vozu Opel Vectra snazi popsat tak nejak obecne... To, ze autor uvadi nejpravdepodobneji se vyskytujici zavady jeste neznamena, ze kazdy vuz takova zavada potka, ty tukane. Navic, to ze oply hnijou jak hrusky je proste fakt a nic na tom nezmeni to, ze ty v zime stojis v garazi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.03.2007 08:46, RE: Takhle
edmund napsal:
Takhle hezký auto, což bezpochyby je, a spastí to palubovkou. ten obrovský tachometr mi prostě děsně vadí.
spasti palubovkou ??
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.03.2007 08:51, RE: sprostá lež
david napsal:
Jenze ty tady popisujes jen tu svoji popelnici a clanek se problematiku ojetin vozu Opel Vectra snazi popsat tak nejak obecne... To, ze autor uvadi nejpravdepodobneji se vyskytujici zavady jeste neznamena, ze kazdy vuz takova zavada potka, ty tukane. Navic, to ze oply hnijou jak hrusky je proste fakt a nic na tom nezmeni to, ze ty v zime stojis v garazi.
Vectra je dobre auto, ale aby tlumice vydrzeli 220.000km se me nezda. Obecne plati ze Opely kolem roku 1996 na podvozek trpi. Kamarad mel astru F. Koroze, rozvody,alternator,tlumice,predni naprava,ridici jednotka vsechno odeslo....je to tim, ze na svou dobu byly opely strasne technicky nadupany, moc elektroniky, slozite podvozky. Ovsem kvalita byt dobra nedokazala odolavat casu a najezdu km, zvlast, kdyz se majitel moc nestaral a zachazel s autem blbe. Astra mela najezd 130.000km a vsechno ok, akorat koroze a tlumice, taky stala jen 60.000-- ale po 140.000.- vse zaclo, odchazela jedna vec za druhou.....nakonec do toho narval prez kamarada asi 30.000.- a pak odesel pocitac, dlouho jsem ho nevidel tak nevim jak to dopadlo. A myslim to same bude tato Vectra, urcite skvele auto, vybornej vzhled, jizdni vlastnosti,dynamika i komfort, ale bach a na stav.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.03.2007 08:53, RE: sprostá lež
David_Logins napsal:
Vectra je dobre auto, ale aby tlumice vydrzeli 220.000km se me nezda. Obecne plati ze Opely kolem roku 1996 na podvozek trpi. Kamarad mel astru F. Koroze, rozvody,alternator,tlumice,predni naprava,ridici jednotka vsechno odeslo....je to tim, ze na svou dobu byly opely strasne technicky nadupany, moc elektroniky, slozite podvozky. Ovsem kvalita byt dobra nedokazala odolavat casu a najezdu km, zvlast, kdyz se majitel moc nestaral a zachazel s autem blbe. Astra mela najezd 130.000km a vsechno ok, a...
jinak jestli muzu doporucit, mam zkusenosti s Vectrou 2.0....uzasnej motor, sice zere, ale na dvojku smazi 110km/h....kdyz jedete normalne a radite okolo 2.500 ot...tak se odvdeci a vezme si okolo 7l/100 coz jde.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.03.2007 09:09, RE: Takhle
joe napsal:
spasti palubovkou ??
jo. Třeba jsem hnidopich, ale podle mne je palubovka součást auta. ))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.03.2007 09:09, RE: sprostá lež
david napsal:
Jenze ty tady popisujes jen tu svoji popelnici a clanek se problematiku ojetin vozu Opel Vectra snazi popsat tak nejak obecne... To, ze autor uvadi nejpravdepodobneji se vyskytujici zavady jeste neznamena, ze kazdy vuz takova zavada potka, ty tukane. Navic, to ze oply hnijou jak hrusky je proste fakt a nic na tom nezmeni to, ze ty v zime stojis v garazi.
Jeste bych rad dodal, jak nekdo muze mit puvodni sterace z vyroby? a puvodni vyfuk je me taky zahadou, my mslei astru 2000, ten novy model, hne d po koupi musel novy vyfuk, ale to jsem vedeli, a 2 roky na to se tam musel dat dalsi, tentokrat se tam daval ale z omegy a ten tam zahadne drzi dodnes.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.03.2007 09:15, RE: sprostá lež
David_Logins napsal:
jinak jestli muzu doporucit, mam zkusenosti s Vectrou 2.0....uzasnej motor, sice zere, ale na dvojku smazi 110km/h....kdyz jedete normalne a radite okolo 2.500 ot...tak se odvdeci a vezme si okolo 7l/100 coz jde.
Davide astra 1.6 16V jede na dvoju taky 100, takze sice o chlup mene nez vectra, ale na svuj objem taky dobry. Jinak vectra je dobry auticko, skoda ze ty naftaky nejsou nic moc, a ze je vectra zravejsi. Protoze jinak ecotecy jsou pomerne dobry motory, zerou olej po litrech,ale spotrebu maji jinak nizkou. Ale nalejete tam za 10 tis km vice oleje, jak pri vymene
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.03.2007 09:22, RE: sprostá lež
mufik.martin napsal:
Davide astra 1.6 16V jede na dvoju taky 100, takze sice o chlup mene nez vectra, ale na svuj objem taky dobry. Jinak vectra je dobry auticko, skoda ze ty naftaky nejsou nic moc, a ze je vectra zravejsi. Protoze jinak ecotecy jsou pomerne dobry motory, zerou olej po litrech,ale spotrebu maji jinak nizkou. Ale nalejete tam za 10 tis km vice oleje, jak pri vymene
Výměna oleje za jízdy. Tomu říkám bezservisové auto. Ale beze srandy: Vectra je líbivý autíčko, spotřebu bych i oželel, i ten výfuk vyměnil, ale ten tachometr to je hnus.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.03.2007 09:29, RE: sprostá lež
david napsal:
Jenze ty tady popisujes jen tu svoji popelnici a clanek se problematiku ojetin vozu Opel Vectra snazi popsat tak nejak obecne... To, ze autor uvadi nejpravdepodobneji se vyskytujici zavady jeste neznamena, ze kazdy vuz takova zavada potka, ty tukane. Navic, to ze oply hnijou jak hrusky je proste fakt a nic na tom nezmeni to, ze ty v zime stojis v garazi.
Ano, popisované závady se na autech mohou vyskytnout, o všech jsem slyšel, ale jen tady na Tipcarsu. Znám pár lidí s Vectrou a ze jmenovaných závad je nepostihuje ani jedna, krom tady nezmíněné vysoké spotřeby oleje, která je vysoce pravděpodobná u motoru 1.6 16 V. Ovšem zmínka o vysoké spotřebě benzínu se opravdu nezakládá na pravdě, mám ještě starou Vectru A s motorem 1.8 a moje spotřeba se pohybuje mezi 7 - 8 l/100 km. Co se týká tlumičů, tak je pravdou, že naše silnice je posílají brzo do kytek, ale já jsem pořídil kompletní výměnu za 6500,- Koroze je Opelův nepřítel, ale myslím že s příchodem pozinku se situace zlepšila a na svém 12 let starém autě ještě bez pozinku mám jedno místo s bublinkama na pravém zadním lemu a toť vše. Vecter jezdí spousta a sehnat na ně nějaký náhradní díl není zas až tak finančně náročné a tolik jich potřeba zase není, mám auto 4 roky mám na něm necelých 40 t najeto a potřeboval jsem zatím jen žárovk, destičky a výfuk, což se nepočítá. Já osobně bych se do VB jít nebál, ale zaměřil bych se pouze na motory 1.6 8V (nesmrtelný, ale málo výkonný), 1.8 16V (nepostihuje ho vysoká spotřeba oleje, má solidní parametry a vejde se ještě do rozumného ručení), 2.2 benzín (na něj jsem zatím kritiku neslyšel, ale na 2-litr ano) i 2.5 V6 (po výměně rozvodového řemene, který je jedinou jeho slabinou je naprosto bezproblémový a hlavně má 6 hrnců). Ovšem kamarád má zatracovaný 1.7 D, na motoru je najeto 200 tkm, jezdí za 5,5 a z hlediska servisování o motoru neví, a to s ním jezdí po dálnici, kdy plynový pedál používá jako tlačítko zapnuto-vypnuto. Ještě nakoukněte do tabulek TUV a porovnejte s Mondeem a Passatem (etalonem kvality ) Doporučuji si pročíst zdejší recenze Vecter, tady byly jen negativa.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.03.2007 10:11,
Má vůbec cenu sem něco psat? Když sem člověk napíše, že má ještě původní tlumiče, stěrače a výfuk kromě svodů, tak mu to hned všichni vyvrací, a nikdo nevěří. Teprve před měsícem jsem měnil původní brzdové kotouče. A nějakej idiot vydávající se za ,,david,, napíše popelnice, člověče ty jsi spadnul při porodu na hlavu co?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.03.2007 10:13, RE: sprostá lež
David V napsal:
Ano, popisované závady se na autech mohou vyskytnout, o všech jsem slyšel, ale jen tady na Tipcarsu. Znám pár lidí s Vectrou a ze jmenovaných závad je nepostihuje ani jedna, krom tady nezmíněné vysoké spotřeby oleje, která je vysoce pravděpodobná u motoru 1.6 16 V. Ovšem zmínka o vysoké spotřebě benzínu se opravdu nezakládá na pravdě, mám ještě starou Vectru A s motorem 1.8 a moje spotřeba se pohybuje mezi 7 - 8 l/100 km. Co se týká tlumičů, tak je pravdou, že naše silnice je posílají brzo do ky...
Etalon dokonalosti je MONDEO MK III. ! ! ! Uz Vas to tu ucim dlouho
Co je tedy etalon dokonalosti???? :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.03.2007 10:19, RE: sprostá lež
David_Logins napsal:
Etalon dokonalosti je MONDEO MK III. ! ! ! Uz Vas to tu ucim dlouho
Co je tedy etalon dokonalosti???? :o)
nojo ale 1.6 55kW byl lenoch linej a ta 100koňova verze taky zadna slava...dobrej motor je az v astre H, 77 a ted jsem si precetl ze ho navysili na 85kW a vratili se z twinu na ecotec
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.03.2007 10:39, Ne
Necitelnost displayu bohuzel neni problem pouze Vectry, ale je v podstate obecnym problemem vetsiny znacek. Kvalita vyroby neni vysoka, zivotnost minimalni a nasledne opravy nekdy velmi komplikovane. Napriklad u BMW E39 dochazi k teto zavade bezne jiz po trech letech provozu a nasledna oprava je velice nejista. Laguny na to trpi rovnez, ale tam je oprava pomerne snadna. Citroenum take nekdy LCDcka oslepnou a Nissanum rovnez. Proste lacine komponenty montovane pro usetreni par dolaru na nakladech se po letech vzdycky vymsti.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.03.2007 11:19, RE: sprostá lež
David_Logins napsal:
nojo ale 1.6 55kW byl lenoch linej a ta 100koňova verze taky zadna slava...dobrej motor je az v astre H, 77 a ted jsem si precetl ze ho navysili na 85kW a vratili se z twinu na ecotec
JAky je rozil meti twin a ecotec? Vim ze ecotec ma byt hodne usportny, ale co to znamena v praxi rozdil mezi twinem a ecotecem?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.03.2007 11:30, RE: sprostá lež
mufik.martin napsal:
JAky je rozil meti twin a ecotec? Vim ze ecotec ma byt hodne usportny, ale co to znamena v praxi rozdil mezi twinem a ecotecem?
Ecotec byl driv, pak udelali twinport a ted je zase ecotec....twinport jako dvoji preprava, dvoji nasavani paliva..tusim, jakej presne rozdil nevim, ¨v dynamice a kultivovanosti kazdpopadne rozdil je, twin je tissi a dnesni ecotec 85kw (u 1.6, astra H) je kombinace vseho, motor je kultivovanej, zere okolo 6,5, maximalka 191, zrychleni 11s...vcelku slusny parametry
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.03.2007 11:35, RE: sprostá lež
David V napsal:
Ano, popisované závady se na autech mohou vyskytnout, o všech jsem slyšel, ale jen tady na Tipcarsu. Znám pár lidí s Vectrou a ze jmenovaných závad je nepostihuje ani jedna, krom tady nezmíněné vysoké spotřeby oleje, která je vysoce pravděpodobná u motoru 1.6 16 V. Ovšem zmínka o vysoké spotřebě benzínu se opravdu nezakládá na pravdě, mám ještě starou Vectru A s motorem 1.8 a moje spotřeba se pohybuje mezi 7 - 8 l/100 km. Co se týká tlumičů, tak je pravdou, že naše silnice je posílají brzo do ky...
Zkušenosti s Vectrou v naší rodině:
Jedna se o Vectru B r. 1996, 1.8 benzin, za celou dobu jezdí v pohodě, spotřeba hodně závisí na stylu jízdy - když někdy řídí dámy a na trojku to hasí 120, tak to samozřejmě leze nahoru. Závady: odešel chladič, někdy přestává fungovat centrál, jinak běžná údržba. Teď už jsou celkem prokvetlé zadní blatníky (a to bylo auto v garáži) a na nerovnostech se ozývají přední kola - asi už je to trochu vymleté. Jinak na řízení super auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.03.2007 12:29, Vektrička
Chvilu som pokukoval po tejto Vectričke, hlavne v striebornej metle, na hlinikáčoch je to velmi pekne auto. Jedno, či liftback, sedan, alebo kombi. Asi by som zvolil 1.8čku. za cenu, ako sa predava, je to celkom dobre auto. Odradza ma ale ze interier dost zaostava za exterierom. hlavne palubka prezradza, ze vnikla uz davnejsie. Nechcem nikoho urazit, ale napriklad po presadnuti z nasho Escorta Ghia by som to nepocitoval ako krok dopredu. Predsa, clovek sa musi citit prijemne aj vo vnutri.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.03.2007 14:38, RE: Takhle
edmund napsal:
jo. Třeba jsem hnidopich, ale podle mne je palubovka součást auta. ))
Mam take Vectru, volil jsem ještě mezi Peugeot 406, a palubka a interier mě přišli lepší u Vectry. OBZVLÁŠŤ ten tachometr ... fakt.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.