0
zpět
 

diskuze k tématu: Opel Astra G - první dojmy uživatele

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 12:22, ojetý ropák?
Mno, nemyslím si, že bylo nejlepší řešení kupovat ojetýho nafťáka. Kdyby pán koupil ve stejným ročníku 1.6 benzín, tak tady třeba mohl pán vyskakovat radostí...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 12:26, RE: ojetý ropák?
anonym napsal:
Mno, nemyslím si, že bylo nejlepší řešení kupovat ojetýho nafťáka. Kdyby pán koupil ve stejným ročníku 1.6 benzín, tak tady třeba mohl pán vyskakovat radostí...
Ani naftový motor nemusí být problém, ale konkrétně tento motor NENÍ dobrou variantou.
Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 12:50, Shit? Jak kdy
Sestra se švagrem mají Astru ještě předešlé generace než G s motorem 1.7D rv. 1993 a auto stále šlape jak hodinky, i když točí už přes 200k km a naftu míchají s řepkáčem z Plusu v poměru 50:50...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 12:51,
Hlavně byla chyba dát to do autorizovaného servisu Opel, tam jsou moc šikovní - vlastní zkušenost... Jinak já si nemyslím že by to byl nějak zásadně problémový motor, ale osobní zkušenost nemám mám benzín a zatim se drží
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 12:52, RE: ojetý ropák?
anonym napsal:
Ani naftový motor nemusí být problém, ale konkrétně tento motor NENÍ dobrou variantou.
Kylie
Ano. Koupit ojetý common rail vybavený systémem Delphi chce hodně odvahy a optimismu. Úhyn řídící jednotky však předvídat nelze. Ojetý turbodiesel bych si nekoupil, snad jen s výjímkou 1,9 Tdi 66 Kw s rotač...nenudím už s tím?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 12:54, RE: Shit? Jak kdy
anonym napsal:
Sestra se švagrem mají Astru ještě předešlé generace než G s motorem 1.7D rv. 1993 a auto stále šlape jak hodinky, i když točí už přes 200k km a naftu míchají s řepkáčem z Plusu v poměru 50:50...
Ale ten s tím CTDi moc společného nemá. Je to lenoch a držák. Známý do toho leje jen řepkáč a jezdí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 12:56, Značkový servis Opel Ostrava
Tam se již nikdy ani nepodívám,moto této firmy je Jak oškubat zákaznika a jejich rádoby automechanici-žaměnovači dílů mně opravdu fascinují.Nic sami neumí,a nakonec zjistíte,že vaše auto opravoval nějaký Franta ve stodole....Není to autem,ale přístupem servisu a cenovou politikou Oplu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 13:00, RE: ojetý ropák?
Muron napsal:
Ano. Koupit ojetý common rail vybavený systémem Delphi chce hodně odvahy a optimismu. Úhyn řídící jednotky však předvídat nelze. Ojetý turbodiesel bych si nekoupil, snad jen s výjímkou 1,9 Tdi 66 Kw s rotač...nenudím už s tím?
Neříká se: "Opakování matka moudrosti?" Myslím, že kdo koupil mého "stříbrňáka" C5 2.2 HDi, tak je také spokojený. A Buřtíkův strýček má C4 1.6 HDi a to také nebude špatná ojetina. Ale Opel dieslové motory vlastní konstrukce ... no ještě, že je dnes bere od Fiat, to je výrazně lepší!
PS: U tohoto motoru bych se obávala horších věcí, než jen "úhynu" řídící jednotky - třeba toho, že to bude "špatný" společník na cesty...
Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 13:00,
Mněl jsem kdysi 1.8 16V,dovoz z D,řek bych,že super stav,jezdilo bez problému,až jednou mně napadla taková hloupost,dát ho do značky....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 13:01, RE: Značkový servis Opel Ostrava
anonym napsal:
Tam se již nikdy ani nepodívám,moto této firmy je Jak oškubat zákaznika a jejich rádoby automechanici-žaměnovači dílů mně opravdu fascinují.Nic sami neumí,a nakonec zjistíte,že vaše auto opravoval nějaký Franta ve stodole....Není to autem,ale přístupem servisu a cenovou politikou Oplu.
To neni jen případ Oplu. Hoodně značkových servisů na tom principu pracuje. Vymění i to, co nechceš a často vymění i něco za starý díl a naúčtují za to 3x tolik práce, než je třeba. Můj švára dělal u značkového servisu Oplu, pak si otevřel svůj servis a zákazníci se přesunuli k němu. Je šikovnej a neoškubává.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 13:05, Motor
Vzkaz pro Muroně: Pán nemá CTDi, ale píše že má starý DTi. Ten pokud se nepletu commanorail nemá. Vzkaz pro Kylie: Pokud bych si někdy kupoval Opla, tak právě s tímto motorem. Co jsem se kde dočetl, tak je to jeden z mála doporučovaných motorů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 13:09, RE: Motor
anonym napsal:
Vzkaz pro Muroně: Pán nemá CTDi, ale píše že má starý DTi. Ten pokud se nepletu commanorail nemá. Vzkaz pro Kylie: Pokud bych si někdy kupoval Opla, tak právě s tímto motorem. Co jsem se kde dočetl, tak je to jeden z mála doporučovaných motorů.
Ajo, přehlédl jsem se, máš pravdu. Jinak švára řikal, že nejspolehlivější 1,7 diesel, co se do Oplů dával, byl ten od Isuzu (ale nevim, jestli ho Astry měly, určitě ho mělo Combo).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 13:14, RE: Motor
anonym napsal:
Vzkaz pro Muroně: Pán nemá CTDi, ale píše že má starý DTi. Ten pokud se nepletu commanorail nemá. Vzkaz pro Kylie: Pokud bych si někdy kupoval Opla, tak právě s tímto motorem. Co jsem se kde dočetl, tak je to jeden z mála doporučovaných motorů.
Patent na rozum tedy nemám a je možné, že jsem si to popletla (stejně jako Muroň), tak to se omlouvám (že s těmi úplně staršími ročníky mám problém jsem někde už psala a opět se k tomu přiznávám). Nicméně v paměti mi bliká varování staré Opel motory NE, nové od Fiatu ANO.
Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 13:15, ojetiny
koupě ojetiny je prostě sázka do loterie.....buďto to vyjde nebo ne.
Já mám s opelem jen dobré zkušenosti s B vectrou ( mimochodem kupovaná v D od Turka) 1,8i 16v jsem nakroutil přes 100tkm a prodával ji v plné kondici a s čistým svědomím s 230tkm na tacho.
Po té jsem si odskočil k modrobílé vrtuli se kterou jsem nadmíru spokojen ale bohužel se budu z blížících se rodinných a stavebních důvodů vrátit k Opelu. Už je vyhlídlá C vectra caravan 1,9 cdti 110kw tak jsem zvědav.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 13:26, OPRAVA ŘJ Opel 1.7
Vadnou řídící jednotku lze nechat opravit. Doporučuju najet na následující odkaz, kde mimo jiné kontakt na firmy zabívající se opravami těchto řídících jednotek. Osobně jsem nahlédnul na stránky německé firmy, která tuto opravu provádí za 289,-EUR s tím, že provede i dle jejich tvrzení vylepšení řídící jednotky tak, aby se zvýšila její spolehlivost vůči jednotce originální. Závada se dle jejich tvrzení vyskytuje typicky mezi 60 - 120 tis. km.

http://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=8930&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=oprava

Ad - Originální servisy - pokud potřebujete razítko do servisní knížky, tak jsou to ti pravý, na koho se obrátit. Z vlastní skušenosti ale vím, že co si člověk nezařídí sám, tak buď nemá, nebo to draze zaplatí.
Jirka S.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 13:28, RE: Motor
Muron napsal:
Ajo, přehlédl jsem se, máš pravdu. Jinak švára řikal, že nejspolehlivější 1,7 diesel, co se do Oplů dával, byl ten od Isuzu (ale nevim, jestli ho Astry měly, určitě ho mělo Combo).
Tak tuhle varianu mám, zatím jsem najel za 4 roky něco přes 60 tisíc km (není to až tak moc), není to žádná střela, ale spotřeba při letošní cestě do Chorvatska - cca 900 km na jednu nádrž, na dálnici 120 (smějte se, ale mě se to při vašších otáčkách už nechce poslouchat), jinak podle předpisů, průměrná spotřeba 4,85. Při prohlídce po 4 letech prý nic nenašli, jen jeden načatý silentblok. Tak držte palce, ať to ještě aspoň jednou tak dlouho vydrží. PetrF
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 13:29, RE: OPRAVA ŘJ Opel 1.7
anonym napsal:
Vadnou řídící jednotku lze nechat opravit. Doporučuju najet na následující odkaz, kde mimo jiné kontakt na firmy zabívající se opravami těchto řídících jednotek. Osobně jsem nahlédnul na stránky německé firmy, která tuto opravu provádí za 289,-EUR s tím, že provede i dle jejich tvrzení vylepšení řídící jednotky tak, aby se zvýšila její spolehlivost vůči jednotce originální. Závada se dle jejich tvrzení vyskytuje typicky mezi 60 - 120 tis. km.

http://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=8930&sta...
Přepis pro Vás asi nejpodstatnějšího komentáře je zde:

Mám dva kontakty na firmy v zahraničí, které tyto jednotky opravují za (podle mého názoru) rozumnou cenu:

V Německu:
http://www.sender.de/service/isuzu17edureparatur.html
289 eur, 2 roky záruka

V Anglii:
http://www.peacockandpurvey.co.uk/vauxhall_astra_combo_1_7_dti_e.html
£100, to je pro Vauxhall, ale předpokládám, že jednotka je identická

Jirka S.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 13:45, RE: Motor
anonym napsal:
Tak tuhle varianu mám, zatím jsem najel za 4 roky něco přes 60 tisíc km (není to až tak moc), není to žádná střela, ale spotřeba při letošní cestě do Chorvatska - cca 900 km na jednu nádrž, na dálnici 120 (smějte se, ale mě se to při vašších otáčkách už nechce poslouchat), jinak podle předpisů, průměrná spotřeba 4,85. Při prohlídce po 4 letech prý nic nenašli, jen jeden načatý silentblok. Tak držte palce, ať to ještě aspoň jednou tak dlouho vydrží. PetrF
V jakém autě ho máš? V Astře?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 13:53, RE: Motor
Muron napsal:
V jakém autě ho máš? V Astře?
Opel Astra G 1.7 TDS - ISUZU nyni 260tkm (z toho 180tkm ja) zatim 2x rozvodak a 1 zhavic. Turbo v cajku - vodou chlazene. Dlouhodobe spotreba 4.6l/100km (jsem klidny ridic) Zdar Atilla
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 13:54, RE: Motor
anonym napsal:
Opel Astra G 1.7 TDS - ISUZU nyni 260tkm (z toho 180tkm ja) zatim 2x rozvodak a 1 zhavic. Turbo v cajku - vodou chlazene. Dlouhodobe spotreba 4.6l/100km (jsem klidny ridic) Zdar Atilla
Sorry Astra F - viz predchozi prispevek Atilla
reagovat
  1 2 3 ... 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.