0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaký je ojetý Hyundai Getz?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, korejská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.08.2008 01:55, getz
Getzika muzu doporucit, najel sem s nim neco pres padesat tisic. Za tu dobu byl problem s bubnama (prvni rocniky mely nejakou konstrukcni vadu a resilo se to vymenou celych bubnu), pak vytekl jeden zadni tlumic a odesla jedna zarovicka v podsviceni palubky. Jinak nic. Motor 1.3 60kw na normalni jezdeni v pohode staci, podvozek taky slusny, interier typicky asijsky sedy (aspon v nem ale nic nevrzalo jak v predchozim francouzovi) a diky vyssimu posezu i docela dost mista a odkladacich prostor. Nelibily se mi pouze drobnosti jako drncici drzak SPZ-tky vzadu ci blbe plasty na madlech dveri ktere s rychle poskrabaly...nic zasadniho. Celkove bych to auto zhodnotil jako takovy bezproblemovy sluha A jelikoz se daji za slusnou cenu sehnat kousky 1.maj CR a s malym najezdem, tak si myslim ze budete spokojeny.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.08.2008 02:01,
anonym napsal:
Getzika muzu doporucit, najel sem s nim neco pres padesat tisic. Za tu dobu byl problem s bubnama (prvni rocniky mely nejakou konstrukcni vadu a resilo se to vymenou celych bubnu), pak vytekl jeden zadni tlumic a odesla jedna zarovicka v podsviceni palubky. Jinak nic. Motor 1.3 60kw na normalni jezdeni v pohode staci, podvozek taky slusny, interier typicky asijsky sedy (aspon v nem ale nic nevrzalo jak v predchozim francouzovi) a diky vyssimu posezu i docela dost mista a odkladacich prostor. Ne...
jo a jeste odkazy na 100000km test v AutoBildu http://niceone.mysteria.cz/getztest1.jpg, http://niceone.mysteria.cz/getztest2.jpg, http://niceone.mysteria.cz/getztest3.jpg
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.08.2008 07:16, 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Tenhle motor mám v Accentu a šlape jako hodinky. Pravda, spotřebu má v průměru jen lehce pod 6 (ten nový 4válcový model prý bere tak o půl litru - litr míň a asi bude fakt lepší), jenže většinou s ním nejezdím dálku (a když, tak po dálnici). Zvýšené hlučnosti jsem si rozhodně nevšiml - ve srovnání s předchozí Felicií motor tišší, jen větší hluk od kol, snad jen aerodynamický hluk je tak kolem 130 km/h patrný (ovšem samozřejmě nelze srovnávat třeba s tichou Mazdou), vibrace žádné, spotřeba oleje žádná, prosakování paliva do čerpadla žádné. Najeto dle tachometru necelých 90 tisíc (ale myslím si, že bazar tak o 30 stočil). Samozřejmě otázka je, co to bude dělat, až bude mít najeto 200-300 tisíc. Nicméně třeba já bych se po osobní zkušenosti tohohle motoru nebál.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.08.2008 07:26, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napsal:
Tenhle motor mám v Accentu a šlape jako hodinky. Pravda, spotřebu má v průměru jen lehce pod 6 (ten nový 4válcový model prý bere tak o půl litru - litr míň a asi bude fakt lepší), jenže většinou s ním nejezdím dálku (a když, tak po dálnici). Zvýšené hlučnosti jsem si rozhodně nevšiml - ve srovnání s předchozí Felicií motor tišší, jen větší hluk od kol, snad jen aerodynamický hluk je tak kolem 130 km/h patrný (ovšem samozřejmě nelze srovnávat třeba s tichou Mazdou), vibrace žádné, spotřeba oleje ...
Jo a abych nezapomněl, dynamika jízdy při běžných rychlostech naprosto v pohodě, ale od 140 do 160 (tachometrových) už zrychluje trochu pomaleji. Čili myslím si, že když motor v pohodě utáhne Accenta (a myslím, že ho dokonce dávají i do Matrixu, což je MPV), pak s Getzem nebude mít problém ani náhodou. Rozdíl mezi prázdným a naloženým (5 lidí plus náklad) skoro žádný - to je asi hlavní plus. Je to živější než jsem čekal, ale je fakt, že spotřebu tak o půl litříku nižší (a kvůli dálnici šestku) bych uvítal...
No, nicméně pán se ptal na 1,1 benzín, takže sorry za dlouhé povídání...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.08.2008 08:51, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napsal:
Jo a abych nezapomněl, dynamika jízdy při běžných rychlostech naprosto v pohodě, ale od 140 do 160 (tachometrových) už zrychluje trochu pomaleji. Čili myslím si, že když motor v pohodě utáhne Accenta (a myslím, že ho dokonce dávají i do Matrixu, což je MPV), pak s Getzem nebude mít problém ani náhodou. Rozdíl mezi prázdným a naloženým (5 lidí plus náklad) skoro žádný - to je asi hlavní plus. Je to živější než jsem čekal, ale je fakt, že spotřebu tak o půl litříku nižší (a kvůli dálnici šestku) b...
Jo jo, trivalec je optimalni pro dalnicni provoz ... to jsou zase nazory. Jinak Getz povazuju za solidni alternativu k Fabii.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.08.2008 09:15, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napsal:
Jo jo, trivalec je optimalni pro dalnicni provoz ... to jsou zase nazory. Jinak Getz povazuju za solidni alternativu k Fabii.
Jsme najezdili po dálnicích s Matrixem a tříválcovým 1,5 l dieselem 150 000 km, úplně bez problémů. Je fakt, že jsme nejezdili víc než 140. Potíže byly se vstřikovacím čerpadlem (po nějakých 130 000) zn. Bosch. Jinak úplně bez závad. Dlouhodobá spotřeba do 5,5 - 6. Takže autorovo hodnocení 1,5 tříválce je spíše vyčtené někde na internetu z diskuse lidí, kteří si pořád myslí, že korejský auta jsou špatný.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.08.2008 09:17, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napsal:
Jo jo, trivalec je optimalni pro dalnicni provoz ... to jsou zase nazory. Jinak Getz povazuju za solidni alternativu k Fabii.
Souhlas, Getz je solidní plnohodnotný malý vůz. Jenom ten člověk co psal nahoře že mu za 50.000 km odešly zadní bubny a vytekl tlumič a pochvaluje si spolehlivost je zřejmě typický český člověk co si neumí přiznat že měl na ten svůj kousek pecháčka.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.08.2008 09:22, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napsal:
Jsme najezdili po dálnicích s Matrixem a tříválcovým 1,5 l dieselem 150 000 km, úplně bez problémů. Je fakt, že jsme nejezdili víc než 140. Potíže byly se vstřikovacím čerpadlem (po nějakých 130 000) zn. Bosch. Jinak úplně bez závad. Dlouhodobá spotřeba do 5,5 - 6. Takže autorovo hodnocení 1,5 tříválce je spíše vyčtené někde na internetu z diskuse lidí, kteří si pořád myslí, že korejský auta jsou špatný.
Potíže se vstřikovacím čerpadlem považuji za hodně velký problém - motor, který se toho dožije ve 130tkm, bych neoznačil za spolehlivý. Dlouhodobá spotřeba 5,5-6 vám přijde příznivá? Pane, já mám dlouhodobou spotřebu 4,5! A jestli se mi na motoru do 200tkm objeví jakýkoli problém se vstřikováním, přestanu ho označovat za spolehlivý. Určitě nemusím psát, jaký mám ve voze motor, to každému dojde.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.08.2008 09:24, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
figo napsal:
Souhlas, Getz je solidní plnohodnotný malý vůz. Jenom ten člověk co psal nahoře že mu za 50.000 km odešly zadní bubny a vytekl tlumič a pochvaluje si spolehlivost je zřejmě typický český člověk co si neumí přiznat že měl na ten svůj kousek pecháčka.
Spíš měl předtím Oltcita a na stejné množství závad byl zvyklý během 500 km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.08.2008 10:10, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
figo napsal:
Souhlas, Getz je solidní plnohodnotný malý vůz. Jenom ten člověk co psal nahoře že mu za 50.000 km odešly zadní bubny a vytekl tlumič a pochvaluje si spolehlivost je zřejmě typický český člověk co si neumí přiznat že měl na ten svůj kousek pecháčka.
Kolega ze zaměstnání měl kritizovaný tříválec 1,5CRDi ve svém prvním Getzi a naprostá spokojenost! Mimo závady na ruční brzdě neměl za celou dobu žádné problémy. Po čtyřech letech koupil inovovanou verzi s benzinem 1,4 /staré auto nechal v rodině/ a je trochu zklamán. Nafta mu pasovala lépe, jelikož není žádný závodník. Každému zkrátka vyhovuje něco jiného. Segi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.08.2008 10:40, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň napsal:
Potíže se vstřikovacím čerpadlem považuji za hodně velký problém - motor, který se toho dožije ve 130tkm, bych neoznačil za spolehlivý. Dlouhodobá spotřeba 5,5-6 vám přijde příznivá? Pane, já mám dlouhodobou spotřebu 4,5! A jestli se mi na motoru do 200tkm objeví jakýkoli problém se vstřikováním, přestanu ho označovat za spolehlivý. Určitě nemusím psát, jaký mám ve voze motor, to každému dojde.
No jo. Bez urazky, ale Vy mate urcite nejaky koncernovy 1.9 TDi nejlepe v oktavce s kridlem.. etc. Jinak problem se vstrikovanim muze pravdepodobneji delat nafta z globusu nez nekvalitni motor ne?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.08.2008 10:46, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň napsal:
Potíže se vstřikovacím čerpadlem považuji za hodně velký problém - motor, který se toho dožije ve 130tkm, bych neoznačil za spolehlivý. Dlouhodobá spotřeba 5,5-6 vám přijde příznivá? Pane, já mám dlouhodobou spotřebu 4,5! A jestli se mi na motoru do 200tkm objeví jakýkoli problém se vstřikováním, přestanu ho označovat za spolehlivý. Určitě nemusím psát, jaký mám ve voze motor, to každému dojde.
Gratulujeme hrdému majiteli koncernového nesmyslu jménem Octavia že dosáhl spotřeby 4,5 l.
Příště pane mluvte jen když budete tázán tady nikoho nezajímá že jste si splnil sen touhle pastí a teď se ještě plácáte doma vidlema po zádech jak jste koupili dobře.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.08.2008 11:00, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň napsal:
Potíže se vstřikovacím čerpadlem považuji za hodně velký problém - motor, který se toho dožije ve 130tkm, bych neoznačil za spolehlivý. Dlouhodobá spotřeba 5,5-6 vám přijde příznivá? Pane, já mám dlouhodobou spotřebu 4,5! A jestli se mi na motoru do 200tkm objeví jakýkoli problém se vstřikováním, přestanu ho označovat za spolehlivý. Určitě nemusím psát, jaký mám ve voze motor, to každému dojde.
Korejcov mam rad, ale porucha cerpadla je myslim velmi zavazna porucha... A hlavne preto, ze sa stala uz po zaruke - to myslim, ze cloveka dost nastve
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.08.2008 12:18, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napsal:
Gratulujeme hrdému majiteli koncernového nesmyslu jménem Octavia že dosáhl spotřeby 4,5 l.
Příště pane mluvte jen když budete tázán tady nikoho nezajímá že jste si splnil sen touhle pastí a teď se ještě plácáte doma vidlema po zádech jak jste koupili dobře.
Špatně, neuhád, špatně....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.08.2008 12:20, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napsal:
No jo. Bez urazky, ale Vy mate urcite nejaky koncernovy 1.9 TDi nejlepe v oktavce s kridlem.. etc. Jinak problem se vstrikovanim muze pravdepodobneji delat nafta z globusu nez nekvalitni motor ne?
Tdi 1,9 66 Kw s rotačním čerpadlem mám, škodu nikoli. Nafta v Globusu špatná není, kámoš s BMW 525 tds jezdí jen na ni a spokojenost. Levná je proto, že si dávají malou marži, aby přitáhli lidi k hypermarketu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.08.2008 12:23, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napsal:
Kolega ze zaměstnání měl kritizovaný tříválec 1,5CRDi ve svém prvním Getzi a naprostá spokojenost! Mimo závady na ruční brzdě neměl za celou dobu žádné problémy. Po čtyřech letech koupil inovovanou verzi s benzinem 1,4 /staré auto nechal v rodině/ a je trochu zklamán. Nafta mu pasovala lépe, jelikož není žádný závodník. Každému zkrátka vyhovuje něco jiného. Segi.
Mně se Getz líbí a dokonce jsem o něm uvažoval. Jelikož si rád zajezdím svižně a za levno, rozhodl jsem se nakonec jinak.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.08.2008 12:33, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napsal:
Gratulujeme hrdému majiteli koncernového nesmyslu jménem Octavia že dosáhl spotřeby 4,5 l.
Příště pane mluvte jen když budete tázán tady nikoho nezajímá že jste si splnil sen touhle pastí a teď se ještě plácáte doma vidlema po zádech jak jste koupili dobře.
Jestli pastí myslíte odolný, spolehlivý a úsporný motor 1,9 Tdi 66 Kw s rotačním čerpadlem, tak to myslíte blbě. Zkuste se na ten motor zaptat někoho, komu jich rukama prošly stovky, ne odborníků z fór, jejichž vrcholnou zkušeností je jízda na zadním sedadle tátova služebního Focuse. Pod články je tu rozsáhlá diskuse na téma TDi vs. common rail. Tdi je překonáno - to ano. Ale co se spolehlivosti (nemyslím teď PD), odolnosti a spotřeby týče, tak ne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.08.2008 12:37, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň napsal:
Spíš měl předtím Oltcita a na stejné množství závad byl zvyklý během 500 km.
Ne ne panove, predtim sem mel frantika a to byl opravdovy pechacek Takze jeste jednou - brzdy byly podelane od vyroby a vytekly tlumic sem ani nijak nezaregistroval. Jestli vam to prijde jako nejake velke problemy a musite se do me navazet tak me poucte v cem jezdite vy at vim, ktere auta jsou stoprocentni.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.08.2008 12:41, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň napsal:
Potíže se vstřikovacím čerpadlem považuji za hodně velký problém - motor, který se toho dožije ve 130tkm, bych neoznačil za spolehlivý. Dlouhodobá spotřeba 5,5-6 vám přijde příznivá? Pane, já mám dlouhodobou spotřebu 4,5! A jestli se mi na motoru do 200tkm objeví jakýkoli problém se vstřikováním, přestanu ho označovat za spolehlivý. Určitě nemusím psát, jaký mám ve voze motor, to každému dojde.
Muroňu!!! Neříkal jsi že 4,67 l? Nenadržuješ ty tomu svýmu TD-td-td?
Marťan - Martin
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.08.2008 12:43, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň napsal:
Tdi 1,9 66 Kw s rotačním čerpadlem mám, škodu nikoli. Nafta v Globusu špatná není, kámoš s BMW 525 tds jezdí jen na ni a spokojenost. Levná je proto, že si dávají malou marži, aby přitáhli lidi k hypermarketu.
Muroňu vem někdy své td-td-td na výlet a dej mu ochutnat zahraniční krmi. Nebudeš chápat (a nebudeš chválit Globusropu). A vím o čem mluvím, protože ja su
Marťan - Martin
reagovat
  1 2 3 ... 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.