Zafira nebo 5008 za 300 tisíc korun?
 
 
 
 
 
 

Zafira nebo 5008 za 300 tisíc korun?

již zítra na TipCars.com

Bát se ojeté Hondy Insight?




nejčtenější články
1. Jaký je koncernový motor 1,6 TDI?
2. Volvo V40 nebo Ford Focus?
3. Fiat Bravo nebo Lancia Delta za 150 tis. Kč?
 
autor
 
 
příspěvek dle datumu vložení
 
 
 
mufik.martin
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 122
28.08.2017 08:46, 5008
Nevím jak je na tom Zafira, ale my právě do rodiny pořídili 5008. Máme ji jen pár dní, takže spíše sdělím jen první dojmy, protože jsem se rozhodoval mezi C4 picasso a 5008. Picasso je určitě uvnitř prostornější, působí vzdušněji, ale podvozek je velmi houpavý, až řekly bych trošku nejistý, naklání se až moc a to i na rodinné poměry. Potom co jsem projel 5008 tak jsem byl nadšen jak Peugeot udělal podvozek. Řídí se to skoro stejně jako osobák. Vybrali jsme motor 1,6HDI 82kw (už by měl mít všechny problémy vychytané) a čekal jsem, že to bude lenoch a musím říct, že mě motor velmi mile překvapil, je neskutečně tichý, velmi slušně to zrychluje a spotřeba je cca 5,5 litru při klidné noze v manuálu. Co naopak není 100% příjemné je umístění řadící páky a středového tunelu. Středový tunel má lepší picasso, protrože tam víceméně spíše není, v peugeotu je to zbytečně stísněné a omezuje to prostor. Řazení samo o sobě je hladké a převodovka na francouzské poměrny přesná, ale jak je řadička vysoko tak i když máte ruku na loketce tak po pár přeřazeních si říkáte, že u osobáku je prostě příjemnější poloha pro řazení. A poslední výtka je absolutní nedostatek odkládacích prostor na mobil/peněženku. 5008 má pouze velkou schránku mezi sedadly kam by se snad vešel i měnší psík, ale jinak nic moc. Obecně pohodlí na dálnici i na okresce je perfektní a pohodlné. Rádio má dost špatný příjem signálu, takže je občas nutné přepínat na CD a mít klid. Ososbně kdybych volil auto pro sebe tak bych volil 2,0 HDI s automatem AISIN (pozor dával se tam i poloautomatický robot) a byl bych spokojený. Ale i ta 1,6 HDI 82kw je dobrá a ušetříte tak 50 tis oproti 2,0HDI ve stejném stavu. Též pozoro na to, že 5008 byla 7mi místná pouze za příplatek, takže si ohlídat verzi, kterou kupujete. C4 Grand Picasso bylo 7mi místné vždy.
    
 
figo
registrován: 28.05.2007
počet příspěvků: 31
28.08.2017 12:39, RE: 5008
mufik.martin napsal:
Nevím jak je na tom Zafira, ale my právě do rodiny pořídili 5008. Máme ji jen pár dní, takže spíše sdělím jen první dojmy, protože jsem se rozhodoval mezi C4 picasso a 5008. Picasso je určitě uvnitř prostornější, působí vzdušněji, ale podvozek je velmi houpavý, až řekly bych trošku nejistý, naklání se až moc a to i na rodinné poměry. Potom co jsem projel 5008 tak jsem byl nadšen jak Peugeot udělal podvozek. Řídí se to skoro stejně jako osobák. Vybrali jsme motor 1,6HDI 82kw (už by měl mít všechny problémy vychytané) a čekal jsem, že to bude lenoch a musím říct, že mě motor velmi mile překvapil, je neskutečně tichý, velmi slušně to zrychluje a spotřeba je cca 5,5 litru při klidné noze v manuálu. Co naopak není 100% příjemné je umístění řadící páky a středového tunelu. Středový tunel má lepší picasso, protrože tam víceméně spíše není, v peugeotu je to zbytečně stísněné a omezuje to prostor. Řazení samo o sobě je hladké a převodovka na francouzské poměrny přesná, ale jak je řadička vysoko tak i když máte ruku na loketce tak po pár přeřazeních si říkáte, že u osobáku je prostě příjemnější poloha pro řazení. A poslední výtka je absolutní nedostatek odkládacích prostor na mobil/peněženku. 5008 má pouze velkou schránku mezi sedadly kam by se snad vešel i měnší psík, ale jinak nic moc. Obecně pohodlí na dálnici i na okresce je perfektní a pohodlné. Rádio má dost špatný příjem signálu, takže je občas nutné přepínat na CD a mít klid. Ososbně kdybych volil auto pro sebe tak bych volil 2,0 HDI s automatem AISIN (pozor dával se tam i poloautomatický robot) a byl bych spokojený. Ale i ta 1,6 HDI 82kw je dobrá a ušetříte tak 50 tis oproti 2,0HDI ve stejném stavu. Též pozoro na to, že 5008 byla 7mi místná pouze za příplatek, takže si ohlídat verzi, kterou kupujete. C4 Grand Picasso bylo 7mi místné vždy.


Nedá mi to abych nereagoval na vaše postřehy: C4 picasso a 5008 mají stejnou techniku, tak bych byl opatrný při té nejsistosti podvozku C4 oproti 5008, dále 2,0 HDi s automatem mělo měničový AISIN vždy, naopak 1,6 HDi s automatem bylo vždy robotizované ústrojí. Souhlasím s málem odkládacích míst, přidám i prakticky nepoužitelná místa pro odložení nápojů, nicméně umístění řadící páky i velikost tunelu je čistě subjektivní věc, mě to vyhovuje, proto se dělá zkušební jízda. S čím nemohu souhlasit je " Řazení samo o sobě je hladké a převodovka na francouzské poměrny přesná" podle mého soudu, horší převodovku aby člověk pohledal, zřejmě nedostatek srovnání a nebo srovnáváte s 5-ti stupňovým manuálem téhož výrobce, který se nestydí do dneška montovat do několika menších modelů, ta je ještě o řád horší. Jinak je to fajn rodinné auto, nic víc nic míň moje manželka si nestěžuje
    
 
mufik.martin
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 122
28.08.2017 12:53, RE: 5008
figo napsal:
mufik.martin napsal:
Nevím jak je na tom Zafira, ale my právě do rodiny pořídili 5008. Máme ji jen pár dní, takže spíše sdělím jen první dojmy, protože jsem se rozhodoval mezi C4 picasso a 5008. Picasso je určitě uvnitř prostornější, působí vzdušněji, ale podvozek je velmi houpavý, až řekly bych trošku nejistý, naklání se až moc a to i na rodinné poměry. Potom co jsem projel 5008 tak jsem byl nadšen jak Peugeot udělal podvozek. Řídí se to skoro stejně jako osobák. Vybrali jsme motor 1,6HDI 82kw (už by měl mít všechny problémy vychytané) a čekal jsem, že to bude lenoch a musím říct, že mě motor velmi mile překvapil, je neskutečně tichý, velmi slušně to zrychluje a spotřeba je cca 5,5 litru při klidné noze v manuálu. Co naopak není 100% příjemné je umístění řadící páky a středového tunelu. Středový tunel má lepší picasso, protrože tam víceméně spíše není, v peugeotu je to zbytečně stísněné a omezuje to prostor. Řazení samo o sobě je hladké a převodovka na francouzské poměrny přesná, ale jak je řadička vysoko tak i když máte ruku na loketce tak po pár přeřazeních si říkáte, že u osobáku je prostě příjemnější poloha pro řazení. A poslední výtka je absolutní nedostatek odkládacích prostor na mobil/peněženku. 5008 má pouze velkou schránku mezi sedadly kam by se snad vešel i měnší psík, ale jinak nic moc. Obecně pohodlí na dálnici i na okresce je perfektní a pohodlné. Rádio má dost špatný příjem signálu, takže je občas nutné přepínat na CD a mít klid. Ososbně kdybych volil auto pro sebe tak bych volil 2,0 HDI s automatem AISIN (pozor dával se tam i poloautomatický robot) a byl bych spokojený. Ale i ta 1,6 HDI 82kw je dobrá a ušetříte tak 50 tis oproti 2,0HDI ve stejném stavu. Též pozoro na to, že 5008 byla 7mi místná pouze za příplatek, takže si ohlídat verzi, kterou kupujete. C4 Grand Picasso bylo 7mi místné vždy.
Nedá mi to abych nereagoval na vaše postřehy: C4 picasso a 5008 mají stejnou techniku, tak bych byl opatrný při té nejsistosti podvozku C4 oproti 5008, dále 2,0 HDi s automatem mělo měničový AISIN vždy, naopak 1,6 HDi s automatem bylo vždy robotizované ústrojí. Souhlasím s málem odkládacích míst, přidám i prakticky nepoužitelná místa pro odložení nápojů, nicméně umístění řadící páky i velikost tunelu je čistě subjektivní věc, mě to vyhovuje, proto se dělá zkušební jízda. S čím nemohu souhlasit je " Řazení samo o sobě je hladké a převodovka na francouzské poměrny přesná" podle mého soudu, horší převodovku aby člověk pohledal, zřejmě nedostatek srovnání a nebo srovnáváte s 5-ti stupňovým manuálem téhož výrobce, který se nestydí do dneška montovat do několika menších modelů, ta je ještě o řád horší. Jinak je to fajn rodinné auto, nic víc nic míň moje manželka si nestěžuje


Vím, že jsou to sesterské vozy, ovšem jejich naladění je zcela jiné, doporučuji si přečíst na auto.cz kde dělali přímo srovnání C4 grand picasso a 5008 a tam přesně o naladění podvozku mluvili. Jinak C4 picasso 99% 2,0HDI mělo robota, právě že AISIN je u C4 vzácnost. U 5008 jsem to tolik nezkoumal, jestli 2,0HDI dostal pouze AISIN a nebo měl v nabídce oboje. Převodovku srovnávám s auty, které jsem dlouhodoběji řídil a přijde mi převodovka v pohodě. Nejhorsí převodovku jsem měl u Scenica 1,9 DTI, tam to byla loterie co clovek zaradi :) ale tady ten 6tis stupnovy manual me osobne prijde OK. U golfa se mi radilo lepe jak chodem řadičky tak i umístěním řadící páky. Osobně je mi u te 5008 nepříjemná ta poloha řadící páky, u klasických aut jsem nikdy tento problém neměl napříč značkami. ale i tak za sebe nemuzu razeni jako takovému nic vytknout. Spis jen tvrdou spojku, ale to bude jiz opotrebenim. Poloha radici paky je subjektivni, me by se asi lepe radilo, kdyby byla klasicky od podlahy, ale to je uz ciste věc vkusu. Kazdopadne ja bych volil automat stejne jako mam v C5, zlenivel jsem a uz bych nechtel jinak :) Puvodne hledal C4 picasso v 2,0HDI a kalsickem automatu, ale v CR byli jen 2kusy a oba predrazene a ve spatnem stavu vzhledem k cene. Takze proto jsem se poohledl po 5008. Pokud Peugeot daval do 2,0HDI pouze AISIN tak udělal jen dobře, protože Citroen to udělal přesně naopak. To samé u C4 picasso ve 2,0HDI téměř neexistuje manuál, to je stejná vzácnost jako AISIN
    
 
*autofans*
registrován: 21.11.2008
počet příspěvků: 169
28.08.2017 17:17, RE: 5008
figo napsal:
mufik.martin napsal:
Nevím jak je na tom Zafira, ale my právě do rodiny pořídili 5008. Máme ji jen pár dní, takže spíše sdělím jen první dojmy, protože jsem se rozhodoval mezi C4 picasso a 5008. Picasso je určitě uvnitř prostornější, působí vzdušněji, ale podvozek je velmi houpavý, až řekly bych trošku nejistý, naklání se až moc a to i na rodinné poměry. Potom co jsem projel 5008 tak jsem byl nadšen jak Peugeot udělal podvozek. Řídí se to skoro stejně jako osobák. Vybrali jsme motor 1,6HDI 82kw (už by měl mít všechny problémy vychytané) a čekal jsem, že to bude lenoch a musím říct, že mě motor velmi mile překvapil, je neskutečně tichý, velmi slušně to zrychluje a spotřeba je cca 5,5 litru při klidné noze v manuálu. Co naopak není 100% příjemné je umístění řadící páky a středového tunelu. Středový tunel má lepší picasso, protrože tam víceméně spíše není, v peugeotu je to zbytečně stísněné a omezuje to prostor. Řazení samo o sobě je hladké a převodovka na francouzské poměrny přesná, ale jak je řadička vysoko tak i když máte ruku na loketce tak po pár přeřazeních si říkáte, že u osobáku je prostě příjemnější poloha pro řazení. A poslední výtka je absolutní nedostatek odkládacích prostor na mobil/peněženku. 5008 má pouze velkou schránku mezi sedadly kam by se snad vešel i měnší psík, ale jinak nic moc. Obecně pohodlí na dálnici i na okresce je perfektní a pohodlné. Rádio má dost špatný příjem signálu, takže je občas nutné přepínat na CD a mít klid. Ososbně kdybych volil auto pro sebe tak bych volil 2,0 HDI s automatem AISIN (pozor dával se tam i poloautomatický robot) a byl bych spokojený. Ale i ta 1,6 HDI 82kw je dobrá a ušetříte tak 50 tis oproti 2,0HDI ve stejném stavu. Též pozoro na to, že 5008 byla 7mi místná pouze za příplatek, takže si ohlídat verzi, kterou kupujete. C4 Grand Picasso bylo 7mi místné vždy.
Nedá mi to abych nereagoval na vaše postřehy: C4 picasso a 5008 mají stejnou techniku, tak bych byl opatrný při té nejsistosti podvozku C4 oproti 5008, dále 2,0 HDi s automatem mělo měničový AISIN vždy, naopak 1,6 HDi s automatem bylo vždy robotizované ústrojí. Souhlasím s málem odkládacích míst, přidám i prakticky nepoužitelná místa pro odložení nápojů, nicméně umístění řadící páky i velikost tunelu je čistě subjektivní věc, mě to vyhovuje, proto se dělá zkušební jízda. S čím nemohu souhlasit je " Řazení samo o sobě je hladké a převodovka na francouzské poměrny přesná" podle mého soudu, horší převodovku aby člověk pohledal, zřejmě nedostatek srovnání a nebo srovnáváte s 5-ti stupňovým manuálem téhož výrobce, který se nestydí do dneška montovat do několika menších modelů, ta je ještě o řád horší. Jinak je to fajn rodinné auto, nic víc nic míň moje manželka si nestěžuje


Poslední 2 nebo 3 roky výroby 5008 byl ve výrobě 6°měničový automat AISIN i u 1.6HDI a zároveň skončila kvůli emisím verze 2.0HDI automat. Dá se to poznat nikoliv podle faceliftu, ale podle označení motorizace - 1.6 BlueHDI má 120k místo dřívějších 115k. Je to celkem příjemná kombinace pokud jde o sladění převodovky a kultivovaného motoru. Oproti jinak modernější Zafiře, která je s GM automatem a Fiaťáckým motorem jak z minulého století.
    
 
mufik.martin
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 122
01.09.2017 07:05, Precteni doporuceni
Po precteni doporuceni mi to neda aby si nerypnul do redakce za velmi odflaknuty popis 5008. 1,6HDI 80kw tech je minimum, protože byla hned v zacatku produkce nahrazena novym motorem 1,6 HDI82kw s 8ventily, která mela zkracene servisni intervaly ze 30tis km na 20tis km coz u novych aut bylo ok, u ojetiny se doporucuje to zkratit na 15tis km nebo každý rok. Motor jiz nekarbonuje, nebo opravdu jen minimalne a jiz netrpi většinami poruch, kterými trpeli starsi 136HDI 66 a 88kw. Dále jak je zmineno v diskuzi, tak se lepe se vyhnotu robotizovane převodovce, která se dodávala za priplatek k 1,6 HDI. Takze je lepsi vzit manual. Auto doporucuji před nakupem zavezt k original Peugeotu/Citroenu na prohlídku. Ja to udelal blbec az po koupi, protože jsem si cele auto prohledl a projel a vse se zdalo byt ok, ale nakonec ma auto vstřiky jiz za hranici zivotnosti. Kazdopadne "stav a opotrebeni odpovida kilometrum" s cim ja naprosto souhlasim a vstřiky si menim na vlastní naklady, cena je zhruba 25tis km origo v Peugeotu vcetne práce a trubek vedeni paliva za repasovane vstřiky. Je to naklad trosku necekany, ale zas ma clovek klid na dalších 250 tis km, jen podotknu, ze stavajici vstřiky mají najeto 275 tis km. Ale zase jsem usetril za rozvody, komplet brzdy, olej, kde jsem nemusel investovat ani korunu do těchto věci. Zastavam názor, ze u ojetiny si ma clovek nechat zhruba 20 tis na první servis a je skoro jedno jestli je to auto za 300 nebo 100 tis, kazde auto vyžaduje investici. Vyhoda 1,6HDI je ta, ze ma levne repasovane FAP filtry, cca okolo 11 tis, zato 2,0 HDI 120kw (který mam ve svém citroenu C5) tak tam je FAP spojeny s katalyzátorem a tam to stoji jiz 28tis kc, takze je nutne se na to pripravit. KAzdopadne v servise na diagnostice tam sdeli stav zaplneni FAP, množství aditiv (infenium/Eolys) a cetnsot regenerace filtru, která by v idealnim pripade mela byt okolo 600-1000km dle stylu jizdy město/dalnice.
    
 
*autofans*
registrován: 21.11.2008
počet příspěvků: 169
01.09.2017 07:48, Úroveň recenze
Od mufika se člověk dozví více než od redaktora. Už se celkem usmívám nad neustále opakovanou písničkou kolem 1.6 HDI nad nadměrnou tvorbou karbonu, nesmyslným servisním intervalem, sítkem u turba apod. V první řadě Peugeot má dva typy servisního intervalu - normální (25000km a ztížené provozní podmínky 15000km). Ve svém okolí mi jezdí několik aut s tímto motorem (Focus, Picasso, P308, Berlingo a další Picasso s tou strašnou robotizovanou převodovkou, kterou majitelka miluje a kupodivu se nekazí) . Všechna auta fungují i po 150-180tkm, s původním turbem, bez nutností dolévat olej mezi výměnami. Bylo by dobré dát spíše typy v rozdílu používaného FAPu, aditivu pro jeho fungování a především tazateli doporučit svezení, protože byť jsou obě auta MPV, tak na silnici se 5008 a Zafira chová naprosto odlišně. Zafira je "tlustá Berta" se schopným podvozkem, kterému bohužel nedokáže sekundovat většina prodávaných motorů a její diesel i automat je podprůměr. Auto baští o 1,5-2l více než 5008, která je kultivovanější, podvozek 5 místné verze je na použitou platformu (stará 308, která zrovna není etalonem jízdních vlastností) velice schopný. Pozor na 7 místné verze, mají vzadu tvrdší pérování, takže prázdné auto tak hezky nejezdí a především má o 200kg menší hmotnost na brzděný přívěs. Zafira pokud nemá AGR sedadla, tak má sedáky na delší cesty horší než Peugeot. Značka Opel u Zafiry C stejně jako u Astry J a Insignie je přeborníkem jak u auta s největšími venkovními rozměry docílit nejmenšího interiéru ve třídě.
    
 
mufik.martin
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 122
01.09.2017 08:57, RE: Úroveň recenze
*autofans* napsal:
Od mufika se člověk dozví více než od redaktora. Už se celkem usmívám nad neustále opakovanou písničkou kolem 1.6 HDI nad nadměrnou tvorbou karbonu, nesmyslným servisním intervalem, sítkem u turba apod. V první řadě Peugeot má dva typy servisního intervalu - normální (25000km a ztížené provozní podmínky 15000km). Ve svém okolí mi jezdí několik aut s tímto motorem (Focus, Picasso, P308, Berlingo a další Picasso s tou strašnou robotizovanou převodovkou, kterou majitelka miluje a kupodivu se nekazí) . Všechna auta fungují i po 150-180tkm, s původním turbem, bez nutností dolévat olej mezi výměnami. Bylo by dobré dát spíše typy v rozdílu používaného FAPu, aditivu pro jeho fungování a především tazateli doporučit svezení, protože byť jsou obě auta MPV, tak na silnici se 5008 a Zafira chová naprosto odlišně. Zafira je "tlustá Berta" se schopným podvozkem, kterému bohužel nedokáže sekundovat většina prodávaných motorů a její diesel i automat je podprůměr. Auto baští o 1,5-2l více než 5008, která je kultivovanější, podvozek 5 místné verze je na použitou platformu (stará 308, která zrovna není etalonem jízdních vlastností) velice schopný. Pozor na 7 místné verze, mají vzadu tvrdší pérování, takže prázdné auto tak hezky nejezdí a především má o 200kg menší hmotnost na brzděný přívěs. Zafira pokud nemá AGR sedadla, tak má sedáky na delší cesty horší než Peugeot. Značka Opel u Zafiry C stejně jako u Astry J a Insignie je přeborníkem jak u auta s největšími venkovními rozměry docílit nejmenšího interiéru ve třídě.


Robot je teoreticky jen o zvyku, verim tomu, ze zenam a velmi klidnym ridicum staci a da se s tim naucit zit, obzvláště když se clvoek naucit ubrat plyn v době kdy auto zacne radit...ale problém robota je spise v tom, ze není tak pohodlny a hlavne vymena spojky je u nej priserne draha prave z duvodu spravneho nastaveni chodu spojky robotizovaného manualu. U nového auta bych se o to tak nebal, ale u ojetiny je to velka a řekl bych zbytecna investice. Takze tam nejlepe manual. A nebo vzit 2,0HDI s klasickym AISINEM, ale mit pripraveno potom cca 40 tis na kompletni repas, protože každý automat jednoho dne dojezdi. Nehlede na to, ze PSA ma samozrejmne "celozitovni napln automatu" takze po koupi doporucuji ihned vymenit vcetne proplachu. PSA pouze meni olej, nedela proplachy, takze vymeni jen asi polovinu naplne, takze to chce vyuzit služeb firem, co delaji automaty a pozadar o proplach a vymenu oleje. Ještě poslední rada jak ponat kdy ma C5 picasso nebo 5008 japonsky AISIN a nebo robota. Jakmile paka automatu obsahuje polohu "P" tak se jedna o klasicky automat. Pokud poholu P nebosahuje tak se jedna o robota. Jinak rozdily mezi FAP nejdou moc popsat, chce to na zaklade vin, protože nektere motory v ruznych výkonech nebo v ruznych modifikacích měli FAP samostatny a nektere spoelcny s Katalyzarotem. A tim pak je cena bud cca 11 tis nebo 28 tis za repasovany. A ještě abych nezapomel, u PSA nelze dost dobře vyuztit služeb ruzneho cisteni filtru odbornymi firmami, prestoze tvrdi, ze dokážou cistit i tyto filtry. PRoblem je v tom, ze PSA pouziva EOLYS/Infenium aditiva, která se v podobe Cerinu usazuji ve filtru. Tudiz ve filtru jsou obsazene jak klasicke saze (stejne jako u konkurenčních DPF) které lze vyčistit, ale dále je filtr zanesen Cerinem, který tyto firmy odstranit nedokazou ani chemii, ani zpětnými razy.....naslibuji vam vsae mozne, ale nikdo vam pisemne nezaruci odstraneni Cerinu. Takze vam z filtru odstrani jen jednu slozku zaplneni a mate na chvili klid, ale zanedlouho mate opet problém. Z FAP lze CErin ostranit horkou wapkou (nechci ted rozvadet diskuze o ekologickem prinosu, jen rikam, ze to je jedina moznost jak Cerin odstranit) ale u FAP s KAT tato medota nejde pouzit, protože by to neslo ani vyplachnotu a hlavne by doslo k poskozeni KATU. Takze teoreticky by bylo nutne rozříznout FAP s KATem a oddelit tak kat od fapu, vyčistit FAP horkou wapkou a pak opet svarit zpet FAP ke KATu. PSA repasován dily meni tak, ze meni cle vlozky, proto taky takova cena, ale zase mate jistotu, ze mate zcela novy dil.
    
 
mufik.martin
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 122
01.09.2017 08:59, RE: Úroveň recenze
*autofans* napsal:
Od mufika se člověk dozví více než od redaktora. Už se celkem usmívám nad neustále opakovanou písničkou kolem 1.6 HDI nad nadměrnou tvorbou karbonu, nesmyslným servisním intervalem, sítkem u turba apod. V první řadě Peugeot má dva typy servisního intervalu - normální (25000km a ztížené provozní podmínky 15000km). Ve svém okolí mi jezdí několik aut s tímto motorem (Focus, Picasso, P308, Berlingo a další Picasso s tou strašnou robotizovanou převodovkou, kterou majitelka miluje a kupodivu se nekazí) . Všechna auta fungují i po 150-180tkm, s původním turbem, bez nutností dolévat olej mezi výměnami. Bylo by dobré dát spíše typy v rozdílu používaného FAPu, aditivu pro jeho fungování a především tazateli doporučit svezení, protože byť jsou obě auta MPV, tak na silnici se 5008 a Zafira chová naprosto odlišně. Zafira je "tlustá Berta" se schopným podvozkem, kterému bohužel nedokáže sekundovat většina prodávaných motorů a její diesel i automat je podprůměr. Auto baští o 1,5-2l více než 5008, která je kultivovanější, podvozek 5 místné verze je na použitou platformu (stará 308, která zrovna není etalonem jízdních vlastností) velice schopný. Pozor na 7 místné verze, mají vzadu tvrdší pérování, takže prázdné auto tak hezky nejezdí a především má o 200kg menší hmotnost na brzděný přívěs. Zafira pokud nemá AGR sedadla, tak má sedáky na delší cesty horší než Peugeot. Značka Opel u Zafiry C stejně jako u Astry J a Insignie je přeborníkem jak u auta s největšími venkovními rozměry docílit nejmenšího interiéru ve třídě.


Ja u Citroenu mel intervaly 30tis km napriklad. Druha vec je to, ze nikdo necte poradne manualy, takze jezdi na prodlouzene servisy. A pak kazdy si pod pojmen ztizene podminky muze predstavit neco jineho. Urcite pohyb po meste pasuje to kategorie ztizene podminky. Ale vetsina lidi si mysli, ze prave jizdami po meste auto setri, protoze ho nevytaci, jezdi pomalu a klidne a maji tim padem pocit, ze auto setri a nejsou to ztizene podminky, ale naopak ze je to to pro auto jeste velmi setrne :)

    
 
Kotouc
registrován: 01.09.2017
počet příspěvků: 1
01.09.2017 09:01, RE: Úroveň recenze
*autofans* napsal:
Značka Opel u Zafiry C stejně jako u Astry J a Insignie je přeborníkem jak u auta s největšími venkovními rozměry docílit nejmenšího interiéru ve třídě.

Můžeš tu informaci, prosím, víc rozvést? Mám Zafiru A a dnes jsem plánoval koupit C právě kvůli prostornosti a variabilitě vůči konkurenci. Nezdá se mi, že by v C Zafiře bylo málo místa. A rozdíl mezi vnějšími a vnitřími rozměry mi dává pocit větší pasívní bezpečnosti.

    
 
*autofans*
registrován: 21.11.2008
počet příspěvků: 169
01.09.2017 16:43, RE: Úroveň recenze
Kotouc napsal:
*autofans* napsal:
Značka Opel u Zafiry C stejně jako u Astry J a Insignie je přeborníkem jak u auta s největšími venkovními rozměry docílit nejmenšího interiéru ve třídě.
Můžeš tu informaci, prosím, víc rozvést? Mám Zafiru A a dnes jsem plánoval koupit C právě kvůli prostornosti a variabilitě vůči konkurenci. Nezdá se mi, že by v C Zafiře bylo málo místa. A rozdíl mezi vnějšími a vnitřími rozměry mi dává pocit větší pasívní bezpečnosti.


Není to jen o pocitech, ale jsou to hodnoty které se dají snadno porovnávat
5008 2.0AT 1746kg, kufr 679. délka 4529mm
Zafira 2.0AT 1830kg, kufr 650, délka 4656mm

Kdo někdy seděl vzadu v první Insignii tak ví...
    
 
gepardo
registrován: 19.10.2014
počet příspěvků: 111
01.09.2017 20:23, xxxxxxxx
Mufiku, potřebuji vysvětlit pojem klasický automat ! To je hydroměnič, nebo DSG ?
Jinak olej v automatu by se od nova, měl měnit po 80.000 km, pak 60.000 km a pak po 40.000 km. Pokud se tahá vozík, nebo jezdí v terénu, krátí se interval i o polovinu. A je to jako se vším, pokud s tím jezdíte, jako člověk, vydrží dost dlouho. Nesmí být špatný kus, mezi sedačkou a volantem.
    
 
mufik.martin
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 122
02.09.2017 07:38, Automaty od psa
Klasickym automatem mam na mysli hydromenic, tedy tradicni reseni automatu. Pak se PSA pouziva robota, coz je v podstate klasicky manual kde na "spojku" slape za vas servomotor. Nema to nic spolecneho a dsg. Robot se da s nadsazkou prirovnat k tomu, ze ridic ovlada plyn a brzdu a spolujezdec dle sveho uvazeni ovlada spojku a razeni. Kdy spravne menit olej v automatu je hezka vec, ale vetsina vyrobcu udava napln za celozivotni a tak se bohuzel nemeni :( treba dsg ma od vyrobce jasny dann, limit 60tis km. Psa ma celozivotni :(
    
 
Pavlik
registrován: 09.10.2008
počet příspěvků: 886
02.09.2017 08:02, RE: Úroveň recenze
Kotouc napsal:
*autofans* napsal:
Značka Opel u Zafiry C stejně jako u Astry J a Insignie je přeborníkem jak u auta s největšími venkovními rozměry docílit nejmenšího interiéru ve třídě.
Můžeš tu informaci, prosím, víc rozvést? Mám Zafiru A a dnes jsem plánoval koupit C právě kvůli prostornosti a variabilitě vůči konkurenci. Nezdá se mi, že by v C Zafiře bylo málo místa. A rozdíl mezi vnějšími a vnitřími rozměry mi dává pocit větší pasívní bezpečnosti.


Zafira C je samozřejmě docela velké auto, ale ve své třídě nabízí asi nejmenší vnitřní prostor, tady má Autofans bezesporu pravdu. Koukněte se na testy třeba na "auto.cz" kde jsou uváděny vnitřní rozměry.
    
 
mariov2
registrován: 17.01.2014
počet příspěvků: 8
04.09.2017 16:24, Celoživotní náplň?
Celoživotní náplň u HDM automatických převodovek je pojem poněkud zavádějící, řada automobilek totiž v servisních plánech má "výměnu" náplně zahrnutou (obvykle po 60 000km), ale jelikož není možné vypustit náplň celou, například v měniči ji nelze vypustit, neoznačuje se tento servisní úkon za výměnu náplně. Odsaje se objem vany a část objemu v mechatronice a doleje se pouze tato poměrná část. Náplň se tedy naředí nebo smíchá. Mění se obvykle i filtr a někde dělají i jednoduché chemické zkoušky stavu náplně.

Robot je v podstatě výrazně zjednodušené DSG (nebo podstatně zkomplikovaný manuál ) a je to šílený kompromis. Ale vyhoví ženám a nenáročným řidičům, nebo kombinaci (abych nějakou zručnější dámu neurazil). Kdo je zvyklý na moderní HDM automaty Mercedes-Benz, Aisin nebo ZF by to pustil ze skály.
    
 
mufik.martin
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 122
05.09.2017 07:02, RE: Celoživotní náplň?
mariov2 napsal:
Celoživotní náplň u HDM automatických převodovek je pojem poněkud zavádějící, řada automobilek totiž v servisních plánech má "výměnu" náplně zahrnutou (obvykle po 60 000km), ale jelikož není možné vypustit náplň celou, například v měniči ji nelze vypustit, neoznačuje se tento servisní úkon za výměnu náplně. Odsaje se objem vany a část objemu v mechatronice a doleje se pouze tato poměrná část. Náplň se tedy naředí nebo smíchá. Mění se obvykle i filtr a někde dělají i jednoduché chemické zkoušky stavu náplně.Robot je v podstatě výrazně zjednodušené DSG (nebo podstatně zkomplikovaný manuál ) a je to šílený kompromis. Ale vyhoví ženám a nenáročným řidičům, nebo kombinaci (abych nějakou zručnější dámu neurazil). Kdo je zvyklý na moderní HDM automaty Mercedes-Benz, Aisin nebo ZF by to pustil ze skály.


S vasi definici "celozivotni naplne" nesouhlasim a opet opakuji, ze PSA nemeni olej vubec, ani tu zhruba polovinu, kterou jsou schopni vypustit a dolit nvoym olejem. Takze pokud neni predepsana vymena, jako je tu treba u DSG, tak pak se nemeni nic, pouze na doporuceni technika, ze z jeho zkusensoti tuto vymenu doporucuje potazmo si o ni muzete rict sami. Nechapu jinak, kdyzt bezny servis na automaty muze delat proplachy, tudiz vymenit v podstate 100% naplne, proc ten samy pristroj nemuze mit original servis aby vymenil celou napln, ale namisto toho jen vypusti asi polovinu a dolije to novym, coz za vymenu se moc povazovat neda :( Kazdopadne najit firmu co dela proplachy a mate klid.
    
Publikujte na TipCars.com hodnocení vašeho auta - klikněte zde
 
/ 1 (15)
zobrazovat po záznamech
 
 
   
 
   
 
 
 
 
     
sledovat toto téma
 
 
home
 
nabídka vozidel
 
magazín
 
firmy
 
můj TipCars
 
informace
 
česky
 výběrový formulář 
 
hledaný text:
značka:
model:
Poradna
jaké auto koupit
jaké palivo vybrat
jaký typ motoru vybrat
servisní náklady
vše o spotřebě
technické dotazy
dovoz vozidel
oleje, aditiva
pneu a disky
ostatní
Automobilky
česká vozidla
německá vozidla
francouzská vozidla
japonská vozidla
italská vozidla
korejská vozidla
čínská vozidla
americká vozidla
anglická vozidla
ostatní
Zábava
život za volantem
videa
motosport
tuning
ostatní
Typ vozidla
osobní a terénní
užitkové
autobusy
obytné
nákladní
přívěsy
motorky
pracovní stroje
veteráni
Auto-moto srazy
Hybridy, CNG, LPG
Audio, video, hi-fi
Pojištění
Volná diskuze
Diskuze o TipCars
novinky za:
vyčistit
 
 
   
 
Magazín - novinky, recenze, poradna serveru TipCars
 
Témata
 
 
odpovědí
 
 
zobrazení
 
 
poslední příspěvek
 
 
Auto do 80000, denní dojíždění
od ptacnicek
1
17
od mufik.martin
Úte 24.10.2017 11:13:40
Jaké auto vybrat do 100 tis. ? - Superb, Passat, A4, nebo A8?
od Daniel 1995
35
707
od mufik.martin
Úte 24.10.2017 11:08:27
Jaký je koncernový motor 1,6 TDI?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
20
1857
od cmk
Úte 24.10.2017 08:58:32
výber ojetého auta: spolehlivé, ekonomické a stylové
od Artego
3
365
od mufik.martin
Úte 24.10.2017 08:14:05
Mercedes-Benz CL 420 - poradíme, jak na sametový chod osmiválce
od redakce TipCars.com - téma s článkem
6
413
od RejnOK
Pon 23.10.2017 20:58:14
Chcete si umět poradit se svým autem? Stáhněte si náš e-book
"První pomoc pro Vaše auto"
KIA Sorento nebo Renault Koleos za 300 tisíc Kč?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
154
od LuCZiano
Pon 23.10.2017 12:40:08
Jaké malé spolehlivé auto za 50 tisíc korun?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
407
od Nickolas
Ned 22.10.2017 14:58:36
Auto do max 450tis
od vigo.dl
13
642
od martinw
Ned 22.10.2017 13:28:30
Koupě auta na leasing
od Jaros222
2
195
od Giorgio
Ned 22.10.2017 10:59:13
RECENZE OJETIN: Toyota Avensis třetí generace
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
270
od Corlis
Ned 22.10.2017 06:27:14
Mercedes R nebo CLS
od Ondrysscz
1
297
od HoNZA
Sob 21.10.2017 18:03:45
Řídíte, opravujete, milujete auta? Máte názor, zážitek, postřeh ze světa aut?
Pište svůj blog na TipCarsu
regenrace filtru pevných částic DPF VW Golf VII 1.6
od kristyna
0
101
od kristyna
Sob 21.10.2017 14:50:43
Má někdo zkušenosti s benzinovým passatem nebo opelem vectra c?
od Mario85
4
808
od reader
Sob 21.10.2017 00:47:14
Fiat Croma ano či ne
od nepřihlášený uživatel - téma s článkem
18
7978
od Foligno
Pát 20.10.2017 19:13:10
Fabia + LPG - jaká motorizace?
od Domino
8
280
od BobanHTP
Pát 20.10.2017 14:23:43
Pečujeme o své auto: světlomety (6. díl)
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
88
od Koloss
Pát 20.10.2017 13:09:32
Odhad ceny vozu (mel jsem nehodu, asi bude totalka)
od tomN
41
3580
od evik
Pát 20.10.2017 13:02:37
Nevíte jaký spolehlivý motor vybrat? Stáhněte si náš e-book
"10 nejspolehlivějších motorů dle TipCars.com"
Mitsubishi ASX 1.8 DiD 4WD - zkušenosti majitele po 120 000 kilometrech
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
228
od azerty
Čtv 19.10.2017 12:33:10
S jakým motorem koupit Rover 75?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
272
od AnderN
Stř 18.10.2017 11:05:34
Vybrat Toyotu Verso, nebo Volkswagen Touran?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
5
1766
od Stan
Stř 18.10.2017 10:03:01
Pečujeme o své auto: kontrola motorového oleje (4. díl)
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
118
od PatM
Úte 17.10.2017 19:51:40
Vyplatí se koupit Fiat Palio za 25 tisíc korun?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
5
491
od PatM
Úte 17.10.2017 19:44:38
Jake auto na denni dojizdeni s co nejnizsi spotrebou a provozem
od amigo
39
1061
od PatM
Úte 17.10.2017 13:56:27
Řídíte Hyundai? Podělte se o své zkušenosti a napište recenzi na vaše auto.
vložit zkušenost
Výběr auta do 150 tis.
od VojThis
0
363
od VojThis
Pon 16.10.2017 18:20:09
Nízký tlak ostřikovačů - Toyota Auris
od Petr S
0
51
od Petr S
Pon 16.10.2017 14:30:23
Koupit ojetý Saab 900 první generace?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
6
591
od gablenz
Pon 16.10.2017 11:30:24
Autopotahy - koberečky - plast. vana
od Pavla K.
11
600
od Giorgio
Sob 14.10.2017 08:11:56
Kombi 150 000- 170 000
od pida
14
862
od Humusus
Pát 13.10.2017 22:08:46
Moje první auto do 100 tis.
od PanTys
10
656
od mariov2
Čtv 12.10.2017 18:49:11
RECENZE OJETIN: Opel Astra J
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
354
od mufik.martin
Čtv 12.10.2017 06:39:55
rodinné auto-7místné, benzín - Smax/Galaxy?
od Pavla K.
18
793
od Pepee
Stř 11.10.2017 18:13:58
Honda accord 7gen .2,4 vs skoda octavia II 2,0 tsfi
od saky
10
883
od driver111
Stř 11.10.2017 15:20:58
Opel Vectra B 2.0 16V a zkušenosti po třech letech
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
1338
od saky
Úte 10.10.2017 19:24:49
Jaké rodinné auto 4x4 s vyšším podvozkem, v benzínu?
od nepřihlášený uživatel
18
8935
od amigo
Úte 10.10.2017 19:24:47
Fiat Tipo: kde jste, srdcaři?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
31
2104
od KoobaS
Úte 10.10.2017 13:02:46
dotaz Toyota Corolla Verso
od Petule81
9
441
od Humusus
Úte 10.10.2017 12:30:15
skutečně bezpečné auto - co vybrat
od finding
20
2238
od martinw
Úte 10.10.2017 09:07:41
RECENZE OJETIN: Fiat Freemont
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
581
od vigo.dl
Pon 09.10.2017 18:40:01
RECENZE OJETIN: Volvo S80
od redakce TipCars.com - téma s článkem
9
975
od Ma007
Pon 09.10.2017 08:23:51
Fiat Bravo nebo Lancia Delta za 150 tis. Kč?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
7
772
od Pavel70
Sob 07.10.2017 12:10:45
Výběr auta na dlouhé tratě - Škoda Superb?
od filry
2
817
od filry
Pát 06.10.2017 15:12:22
Druhé auto, 100 000, kombi, benzín
od Touster
8
811
od gottak
Čtv 05.10.2017 12:43:25
RECENZE OJETIN: Škoda Rapid
od redakce TipCars.com - téma s článkem
15
1437
od mk82
Stř 04.10.2017 16:17:33
Jaké malé auto koupit do města za 100 tisíc korun?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
6
923
od BobanHTP
Stř 04.10.2017 10:06:45
BMW M760iL xDrive: Ať si v Bruselu trhnou nohou
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
409
od Reno
Úte 03.10.2017 19:20:37
Autosalon Frankfurt 2017: fotogalerie
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
137
od danet - redakce TipCars
Úte 03.10.2017 13:53:02
Audi a6 3.0 tdi 165kw rok 2005 - porucha
od Atik
1
212
od sheogorath
Úte 03.10.2017 13:34:56
Toyota Corolla E12 - 6 let a 150 tis. km na cestách
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
323
od danet - redakce TipCars
Úte 03.10.2017 11:15:37
Za 100tKč novější "konfekci" nebo starší "premiovou" značku.
od HawkeyCZ
5
915
od David V
Úte 03.10.2017 10:37:53
První auto do 100 000
od Nickolas
5
338
od Kornaz
Pon 02.10.2017 17:38:00
Výběr: Volkswagen Phaeton
od Herbst Gille
5
483
od sheogorath
Pon 02.10.2017 13:38:20
Jaky je Jaguar XF ?
od Denis
0
126
od Denis
Sob 30.09.2017 18:46:06
Palubní kamera v automobilu dokáže automaticky rozpoznávat dopravní značky
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
152
od donald.rump
Sob 30.09.2017 13:40:31
Rover 75 - Levný při nákupu, drahý na servisu
od redakce TipCars.com - téma s článkem
20
1189
od Maartyy
Sob 30.09.2017 13:32:44
Škoda už vyrobila 20 milionů automobilů
od redakce TipCars.com - téma s článkem
0
65
od redakce TipCars.com
Sob 30.09.2017 00:00:00
Doporučíme mladé slečně Alfu Romeo 147?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
17
1115
od rejdic.25
Pát 29.09.2017 17:34:32
Ojeté auto střední nižší třídy cca 100 000 -,
od Nickolas
7
744
od Skipy
Pát 29.09.2017 16:19:49
Nové malé auto pro ženu
od Seren
54
2504
od Seren
Pát 29.09.2017 14:28:55
Pečujeme o své auto: měníme pojistky (3. díl)
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
170
od sheogorath
Pát 29.09.2017 11:43:49
Škoda Fabia I - co všechno se pokazilo
od redakce TipCars.com - téma s článkem
14
858
od sheogorath
Pát 29.09.2017 10:07:40
Ford C-max benzín které motor?
od camel
2
1056
od Tessa
Čtv 28.09.2017 01:05:13
Rodinne auto cena max 600t
od poke96
1
336
od BobanHTP
Stř 27.09.2017 10:42:01
C-Max s LPG je vhodný?
od nepřihlášený uživatel
23
8756
od danet - redakce TipCars
Stř 27.09.2017 09:51:17
Pomoc při výběru auta na cestování - SUV nebo dodávka?
od Cufec
2
588
od Cufec
Stř 27.09.2017 08:18:00
Subaru tribeca b9 LPG ano /ne?
od KubusPuchatek
9
554
od HoNZA
Úte 26.09.2017 22:07:11
Škoda Fabia 1,2 TSI II. generace - konečně jede
od redakce TipCars.com - téma s článkem
12
1183
od danet - redakce TipCars
Úte 26.09.2017 13:13:11
Jaký je tříválec 1,2 THP?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
10
1462
od GSX1100G
Úte 26.09.2017 10:53:53
Kombi cca 170 tisíc jaký motor(benzín)?
od Steev03
19
2368
od KoobaS
Úte 26.09.2017 07:42:34
Škoda octavia ii cca 100 000 ,-
od Nickolas
8
786
od Giorgio
Pon 25.09.2017 18:41:24
palivove cerpadlo - Mercedes třídy C
od Bronn
2
157
od Bronn
Pon 25.09.2017 18:30:40
Problém při zpátečce
od Bewas
2
573
od HoNZA
Ned 24.09.2017 15:58:58
Pečujeme o své auto: ráfky a pneumatiky (2. díl)
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
276
od David V
Pát 22.09.2017 12:28:13
Volvo V40 nebo Ford Focus?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
0
466
od redakce TipCars.com
Pát 22.09.2017 00:00:00
Jakou autokameru?
od Agáta
23
3277
od Humusus
Čtv 21.09.2017 09:44:17
Ojeté Daewoo Lanos – korejská felicia
od redakce TipCars.com - téma s článkem
12
1931
od llop
Stř 20.09.2017 18:09:28
Doporučíme nákup Hondy CR-V za 60 tis. Kč?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
427
od driver111
Stř 20.09.2017 16:28:45
Honda civic rv.96-2001
od Raad
5
289
od Humusus
Stř 20.09.2017 13:50:32
Ford mondeo 2.0 TDCI 120 kw - na co si dát pozor?
od Ozzy.koo
1
348
od sheogorath
Stř 20.09.2017 11:16:57
Tempomat Škoda Roomster
od Petarda
1
486
od sheogorath
Stř 20.09.2017 09:59:08
Chrysler Vision Eagle ESI 3.3 - zkušenosti po 5 letech
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
551
od Reno
Úte 19.09.2017 19:23:56
Výběr vozu do 200.000,- - Složitý výběr
od Kosa
4
733
od Kosa
Úte 19.09.2017 12:58:41
Rodinné kombi s automatem do 300-400t
od Foose
18
592
od Foose
Úte 19.09.2017 12:20:59
Jaký motor do Octavie II/Audi A4 je nejspolehlivější?
od devilacek
5
812
od Pepe
Úte 19.09.2017 11:54:14
VW FOX 1.4 benzín - zkušenosti?
od jahol
1
168
od BobanHTP
Úte 19.09.2017 11:11:18
Zábavné auto do 100 000 kč na každodenní užití do města ale i na srandu po okreskách
od DravejKorzár
0
111
od DravejKorzár
Úte 19.09.2017 10:48:11
Ford Mondeo III - který benzínový motor je nejlepší volbou?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
6
1595
od danet - redakce TipCars
Úte 19.09.2017 10:15:43
Nejspolehlivější motor pro dodávku
od PavelKeprt
14
5463
od capslock
Úte 19.09.2017 01:18:45
Koupit servnisní vůz?
od MaresL89
3
378
od KoobaS
Pon 18.09.2017 07:39:50
STK - špatně zapsané ujeté km
od aubus
7
879
od Martin72
Sob 16.09.2017 12:11:22
Od června budete moci dokončit převod auta i bez součinnosti nového majitele
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
316
od Ladous
Sob 16.09.2017 10:33:02
Volvo V50 D2 - zkušenosti po 30 000 km
od redakce TipCars.com - téma s článkem
4
641
od Martin72
Sob 16.09.2017 07:35:05
Pečujeme o své auto: huštění pneumatik (1. díl)
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
327
od David V
Čtv 14.09.2017 22:28:24
Ford C max ... jaký motor???
od Ghost
18
1532
od David V
Stř 13.09.2017 21:54:47
Koupit Fabii nebo Sandero za 100 tisíc korun?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
7
783
od BobanHTP
Stř 13.09.2017 12:47:31
Auto do 50 Tisíc
od John13
7
1617
od Fanda
Pon 11.09.2017 18:18:02
Ojetina za 350 tisíc korun: Kia Optima nebo VW Passat?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
5
1373
od Wasserfort
Pát 08.09.2017 18:38:09
audi a4 b8 - jaký motor bude pro mě nejlepší volba?
od fridaayyy
23
1140
od mufik.martin
Pát 08.09.2017 11:19:35
RECENZE OJETIN: Ford Focus III
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
749
od driver111
Pát 08.09.2017 10:06:50
VW Golf 1.4 55 kw, rv.1998
od nepřihlášený uživatel
8
1737
od sheogorath
Čtv 07.09.2017 10:23:31
MPV - nové nebo ojeté?
od Greve
18
1028
od Pepe
Čtv 07.09.2017 08:40:25
 
/ 116 (11566)
zobrazovat po záznamech
 
 
   
 
Zafira nebo ...