0
zpět
 

diskuze k tématu: Vyplatí se Hyundai i20 jako ojetina?

kategorie zařazení tématu: korejská vozidla
cubec
počet příspěvků92
datum registrace28.04.2010
Úterý 10.03.2015 15:34, i20 vs i20 po FL
Na firmě máme dvě služební auta i20, před faceliftem a po. Jednoznačne doporučuji po, kvalitnější hezčí interiér. 1,2l má jezdí se spotřebou pod 6 litrů v režimu "není to moje, je to služebák". Co se týče servisu, tak s ním nebyl problém. Novější i20 je taky 1,2 ale ta si nechá líbít o poznání nižší otáčky a tak spotřeba se dá držet o 0,5l - 1l níže, při lepší dynamice v reálném provozu.
Nevýhody první verze oproti FL:
Například z "chromovaných" vnitřních kliček dveří se oloupala ta imitace chromu, nebyl by to takový problém, kdyby to nebyla vrstva plastu tlustá cca 0,5mm, takže jsem se o ní nejednou řízl do ruky.
Sedačky mají na pohled krásné boční vedení, bohužel jen pro modelku. Mám 178 cm a75kg a i tak je to na mě moc úzké a tlačí to do ledvin.
Naše social verze nemá v palubním počítači ukazatel průměrné spotřeby nebo dojezdu.
Pocitově je 1,2 dostačující na dojíždění do práce absolutně bez problémů.
Starší verze má na firmě najeto 114tkm a když motor nezní fit, dle servisu je vše v pořádku a jezdí vesele dál, pokud vím bez závad.
Novější má najeto pouze 30tkm, takže servisní náročnost hodnotit nelze.
V porovnání s Fábií II před FL je to dle mého menší, ale pohodlnější a zábavnější auto.
reagovat
yorg
počet příspěvků4
datum registrace28.11.2017
Středa 29.11.2017 21:45, hlučnost
S článkem souhlasím, chybí tam ale informace o slabém odhlučnění a to jak kabiny od motoru, tak i hluku od kol. S některými pneumatikami je to až hodně nepříjemné a kvůli hluku se s tím dá rozumně jezdit do cca 110-120km/hod.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.