0
zpět
 

diskuze k tématu: Výběr vozu do 150tKč

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.10.2014 18:04, Výběr vozu do 150tKč
Milá redakce TipCars, můj dotaz je velmi široký a zároveň velmi specifický. Můj roční nájezd činí cca 15tkm na krátkých trasách, proto bych asi zvolil raději benzín. Vůz plánuji koupit v příštím roce.
Vybírám si vůz, který by měl stát do cca 150tis. Jsem mladý a jezdím poměrně často sám, proto chci zvolit karoserii kupé.
Celý život mám slabost pro BMW, specielně pro trojkovou řadu (možná to má na svědomí Semir Gerkhan) v generaci e46 po faceliftu v r.2003. Jakou byste mi doporučili motorizaci? A na jaké další drobnosti bych měl dát při případné koupi pozor?

Další pro mě zajímavým modelem je MB CLK druhé generace, tomu se na tipcars věnujete dost, jen by mě zajímal váš názor v porovnání k trojkovému BWM

Můj druhý a zároveň poslední vůz je také BMW, nicméně se tak trochu vymyká mým požadavkům na karoserii kupé - BMW řady 1. Co jsem se dočetl, tak motory 1.6 benzín jsou dost poruchové a také rozežrané, ale o 2.0 jsem se dohledal spousty rozporuplných reakcí, mohu vás požádat o uvedení na plnou míru?

Děkuji
Hezký den, Honza
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Čtvrtek 02.10.2014 21:58, RE:
Dobrý den. Pro roční nájezd cca 15 tis. km volte benzínový motor. Velmi dobrou volbou je třílitrový šestiválec. Při koupi hleďte především na aktuální technický stav vozu, než na stav tachometru. Mercedes-Benz je v porovnání s BMW méně sportovní a komfortnější. Co se týká benzínových motorů v řadě 1, skutečně se u nich projevují problémy s rozvody a silným zakarbonováním.
reagovat
Chris8
počet příspěvků1
datum registrace02.10.2014
Čtvrtek 02.10.2014 23:10, 330 -> 318,320
Třílitrové motorizace se obávám kvůli spotřebě, kombinováná kolem10l/100km mi připadá skutečně hodně. Pomýšlel jsem na slabší motory 318,320, jaký je váš názor ohledně těch? Děkuji
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Pátek 03.10.2014 08:51, RE: 330 -> 318,320
Chris8 napsal:
Třílitrové motorizace se obávám kvůli spotřebě, kombinováná kolem10l/100km mi připadá skutečně hodně. Pomýšlel jsem na slabší motory 318,320, jaký je váš názor ohledně těch? Děkuji


Verze 318i v E46 bohatě stačí, pokud jde o čtyřválcový 2.0, 105 kW. Mám ho v sedanu a spokojenost jak s výkonem, tak spotřebou (dlouhodobá 7.5l a to s ním jezdím spíš kolem komína, nebo když mě čeká pěkná cesta. Po cca 3500 ot.začne táhnout jak prokopnutý až k omezovači a ještě doprovázený nádherným zvukem (nemám žádný laděný výfuk...), jinak je krásně tichý a kultivovaný. Pocitově má tak o 15 kW víc. Když už šestiválec, tak spíš ty větší od 2,5l. Ty menší žerou stejně a jedou skoro stejně jako 318i, jen mají ještě hezčí zvuk.
reagovat
Falco
počet příspěvků55
datum registrace09.05.2007
Pátek 03.10.2014 10:25, E46 318i
Ověřil bych spolehlivost u tohoto modelu - motoru, protože v Německu je v nabídce velké množství těchto motorizací s nájezdem mezi 200 až 300 tis. km s poruchou motoru. U šestiválců jsem zvýšený výskyt nezaznamenal.
reagovat
David V
počet příspěvků2053
datum registrace16.05.2007
Pátek 03.10.2014 12:48, RE: E46 318i
Falco napsal:
Ověřil bych spolehlivost u tohoto modelu - motoru, protože v Německu je v nabídce velké množství těchto motorizací s nájezdem mezi 200 až 300 tis. km s poruchou motoru. U šestiválců jsem zvýšený výskyt nezaznamenal.


U těchto motorů zlobí cívky, docela dost odcházejí, ale jinak nevím.
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Pondělí 06.10.2014 07:23, RE: E46 318i
David V napsal:
Falco napsal:
Ověřil bych spolehlivost u tohoto modelu - motoru, protože v Německu je v nabídce velké množství těchto motorizací s nájezdem mezi 200 až 300 tis. km s poruchou motoru. U šestiválců jsem zvýšený výskyt nezaznamenal.
U těchto motorů zlobí cívky, docela dost odcházejí, ale jinak nevím.


Cívky určitě, hlavně kvůli nesmyslně dlouhému proběhu svíček. Chce to zkrátit na polovinu, stejně tak olej max. 15 000 km. Myslím, že porouchaných 318i je tolik, protože si je mohl (v Německu) dovolit každý blb, co ale neměl na 330i, ale chtěl jezdit stejně rychle. Taky se jich prodalo hodně, což zvyšuje pravděpodobnost závady. Obecně u BMW platí motor nejdřív důkladně prohřát a pak na to šlapat.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.