0
zpět
 

diskuze k tématu: VIDEO: Užijte si jízdu s BMW1

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.10.2005 11:42, Ridic
Mno, pokud vim, tak ridicem je zabak z serialu Muppets - tusim ze se ta zaba jmenuje Kermit - aspon tak to jest na webu psanu. Jinak to je prvni reklama co me po hooodne dlouhy dobe rozesmala. Ta zaba je proste uchylna :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.10.2005 17:07, RE: Ridic
drzy Krecek napsal:
Mno, pokud vim, tak ridicem je zabak z serialu Muppets - tusim ze se ta zaba jmenuje Kermit - aspon tak to jest na webu psanu. Jinak to je prvni reklama co me po hooodne dlouhy dobe rozesmala. Ta zaba je proste uchylna :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.10.2005 18:02, RE: Ridic
Passat napsal:
Je to opravdu perfektně odvedená reklama. Pracuji jako reklamní agent a musím přiznat, že jedna z mála reklam, která by mě přesvědčila i ke koupi auta. Celkový dojem pak už pokazí jen dealer BMW, který alespoň v mém případě byl dost arogantní. Asi mají moc velký odbyt, tak jim je jedno auto prodané navíc ukradené
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 08.10.2005 10:52, Krásný auto, ALE ...
Jo jo, BMW 1 se mi líbí od první chvíle, co jsem ho spatřil,........ ovšem 622 000Kč stojí s motorem 1.6L , "téměř" bez výbavy ... . Jiná věc je ta, když jsem se s ním byl svést, půjčili mi jenom tu 118d >> 2ou litr s menším výkonem 90kW by to mělo být... . Moje zkušenost je taková , že Ford Tranzit, s motorem 2,4TDCI 101kW, má daleko lepší jízdní vlastnosti .... co se motoru týče ... => Když BMW 1 , jedině BMW 130i , 195kW = Jasná volba ! Co se týče prodejců u BMW, tak arogantní jsou ... nebýt předražené příplatkové výbavy, mohly by být i na co ..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.10.2005 14:42, RE: Krásný auto, ALE ...
Karlos napsal: