0
zpět
 

diskuze k tématu: Velký přehled čtyřkolek na českém trhu

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 27.02.2006 00:06, Monterey
Rad bych sel do Montaku od Opela,ale u dieselu je jakesi dvojite vysokotlake mazani a pri spatne volbe motor.oleje je to pry spatenka!
Zazehova verze 3.2 V6 je krapet zizniva,ale mam vse jen z doslechu.
Muze mi nekdo podat info? Smoula dekuje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.03.2006 16:00, RE: Monterey
Smoula napsal:
Rad bych sel do Montaku od Opela,ale u dieselu je jakesi dvojite vysokotlake mazani a pri spatne volbe motor.oleje je to pry spatenka!
Zazehova verze 3.2 V6 je krapet zizniva,ale mam vse jen z doslechu.
Muze mi nekdo podat info? Smoula dekuje.
Pokud se ptáte na 4x4 tak použitá technika pochází od ISUZU - vlastně je toho trochu víc než jen 4x4 ..... co se týká motoru tak bych doporučil právě ten 3 litr ..... nevím v jakých motorizacích se Monterey prodával .... obecně platí že nafťáky od Opela jsou špatné (i když v nových autech si dovolím tvrdit že naopak jsou velmi povedené) ale je otázkou jaké nafťáky se dostaly do tak velkýho auta jako je Monterey.... v hodně starých modelech tipuji 2,5 TD - původ BMW 525 TDS .... 2,4D - původ opět ISUZU ..... o nových už přehled nemam.... možná snad nejsilnější verze 2,2 DTi a tam bych byl opatrnej ....

Neodpustim si ještě malou reklamu - pokud máte nějaké dotazy ohledně Opela tak doporučuji poradnu na www.opelclubrenbau.cz ;o) Snad mi to admin tipcars promine...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.03.2006 16:07, Opel
A koneckonců když už jsme u těch Opelů tak ten mi tu chybí .... je pravda že veškeré 4x4 modely - Monterey a Frontera ale také Vectra 2000 (1990 - 1992), Vectra Turbo (1993 - 1995) a Calibra Turbo - používaly 4x4 od ISUZU tak si myslím, že by stejně v tom výčtu měly být. Pro informaci dodám, že v osobních autech (Vectra a Calibra) to byl systém s viskózní spojkou o teréních nic nevím ale ty používaly téměř určitě diferenciál... Co se týká přenosu točivého momentu tak ten byl samozřejmě proměnlivý a to tuším v rozmezí od 30ti do 70ti procent....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.01.2008 02:29, Není 4x4 jako 4x4
Pane redaktore (pisálku), prosím Vás, přečtěte si ten článek po sobě, ať se vyhnete blábolům typu: "Práci diferenciálu může zastávat mezinápravová spojka...", "Zadní náprava je poháněna diferenciálem...", apod., doporučuji navštívit nějaký kurz konstrukce pohonů, abyste problematice trošku porozuměl. Jinak, jediný skutečný pohon 4x4 (tj. tři diferenciály a tři uzávěrky) dnes mají již jen Mercedes řady G a Subaru typů STi. Všechno ostatní jsou jen pseudoderiváty pohonu 4x4 v různých podobách. A diferenciál Torsen (dnes již jen jako mezinápravový) se používá jen u drahých aut. firer
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.