0
zpět
 

diskuze k tématu: Sportovní auto do 150ti tisíc

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, automobilky, německá vozidla, francouzská vozidla, japonská vozidla, korejská vozidla, typ vozidla, osobní
ab-de-rafi
počet příspěvků1
datum registrace06.02.2013
Středa 06.02.2013 19:28, Sportovní auto do 150ti tisíc
Dobrý den,
rozhoduji se o koupi ojetého auta do 150 000 Kč. Rád bych, aby bylo trochu sportovnější (třídvéřové) a ne ošklivé, ale měřím 190 cm, tak bych se do něj rád vešel. Nechci auto kvůli výkonu, protože dodržuji předpisy a jsem spíše opatrný, ale občas se rád projedu rychleji. Spotřeba by měla být pod 6 litrů a ohledně výbavy mi jde především o rádio (s USB), klimatizaci a pak bezpečnostní prvky (ESP, airbagy, ...). Ty další serepetičky jako tempomat a spol. mi přijdou zbytečné a akorát zvyšují pravděpodobnost, že se na autě něco porouchá. Jsem student a začínající zaměstnanec, takže mi jde i o nízké náklady.

Jako ideální adept mi přijde Kia Pro_Ceed první generace, asi jedině s motorem 1,6 CRDi, ale přijde mi, že se nikde nedá sehnat.
Dále například nový Renault Megane SC 1,5 DCi. Ten starý se mi nelíbí a nový je bohužel ještě moc drahý.
Citroeny C3 stejně jako Hondy mi přijdou vzadu nějak podivně useknuté.
Fordy Focusy třídvéřové mají většinou najeto hodně km.
Nebo nějaký Volkwagen (Polo či Golf) v dieselu by mohly pár let fungovat, ale o těch nevím téměř nic.
Z těch "spolehlivějších?" třeba Audi A3 coupé. Ale zase si říkám, že tam bych spíš platil za kolečka ve znaku.

Pokud máte nějaké názory, tak si je rád přečtu a poučím se. Vím, že nejsem odborník, ke každému autu jsem napsal jednu "hlášku" a určitě existuje mnoho dalších adeptů.
reagovat
ChouLu
počet příspěvků1
datum registrace15.03.2013
Pátek 15.03.2013 15:26, RE: Sportovní auto do 150ti tisíc
Co takle Peugeot 207? Kolega má také přes 190cm a v 207 má místa mnoho ;)
reagovat
David V