0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia I - co všechno se pokazilo

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Úterý 26.09.2017 11:15, servis
Já nevím, jsou tam poruchy, které jsou asi bez diskuze, jako prasklá pružina, prolínání oleje (asi jasné kaluže pod autem), atd. Ale některé věci jako že odešly všechny čidla na výfuku, řídící jednotka, neustálé potíže s elektronikou, to mi připadá, že by to chtělo změnit servis. Druhou věcí je ještě ten reexport z Německa. Kdoví co s tím autem bylo, že se dostalo zpátky do Česka. Napadá mě něco, ale je to už omletá písnička.
reagovat
driver111
počet příspěvků528
datum registrace13.03.2013
Úterý 26.09.2017 14:48, RE:
Měli jsme na firmě dva kousky s 1.4, r.v. 2001 a 02 auta nalítala přes 250 tis naprsoto bez problémů, je se furt měnily žárovky ve světlech, to byl jedinný neduh, jinak standard servis. Ta jedna byla dokonce skoro po havarce na odpis, ale protože to bylo 2 měsíce staré auto, tak pojištovna to chtěla tvrdošíjně opravit a i přes to to auto ještě dalších 5 let jezdilo. Takže tady si myslím, že je problém v autu jako takovém a to nejsem zastánce koncernu, protož e F1 byla poctivé auto ještě.
reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Úterý 26.09.2017 14:53, RE:
driver111 napsal:
Měli jsme na firmě dva kousky s 1.4, r.v. 2001 a 02 auta nalítala přes 250 tis naprsoto bez problémů, je se furt měnily žárovky ve světlech, to byl jedinný neduh, jinak standard servis. Ta jedna byla dokonce skoro po havarce na odpis, ale protože to bylo 2 měsíce staré auto, tak pojištovna to chtěla tvrdošíjně opravit a i přes to to auto ještě dalších 5 let jezdilo. Takže tady si myslím, že je problém v autu jako takovém a to nejsem zastánce koncernu, protož e F1 byla poctivé auto ještě.


A co ty obligátní ložiska v předních kolech, o kterých se mluvilo, že vydrží sotva 30 tisíc km. Ty vydržely taky těch 250 tisíc km?
reagovat
ctverak
počet příspěvků255
datum registrace01.08.2007
Úterý 26.09.2017 15:33, RE: servis
Fabie I gen byla na dnešní dobu velmi kvalitní auto, typické závady se najdou ale jinak kromě obvykle chudé výbavy jde o velmi spolehlivé auto.
Rozličné chyby na elektronice motoru by mohl způsobovat kabelový svazek v motorovém prostoru, který díky nevhodné trase se koupe ve vodě a časem degraduje izolace což potom způsobuje různé závady na řízení motoru, servisy svazek rozplétaly a zabezpečovali aby nebyl při dšti ve vodě ale tohle je známá závada a spíš bych se přikláněl k domněnce Davida že by to chtělo změnit servis.


reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Úterý 26.09.2017 15:39, RE: servis
ctverak napsal:
... a spíš bych se přikláněl k domněnce Davida že by to chtělo změnit servis.


Já nejsem David, ale myslím, že by souhlasil.
reagovat
driver111
počet příspěvků528
datum registrace13.03.2013
Úterý 26.09.2017 16:42, RE:
Koloss napsal:
driver111 napsal:
Měli jsme na firmě dva kousky s 1.4, r.v. 2001 a 02 auta nalítala přes 250 tis naprsoto bez problémů, je se furt měnily žárovky ve světlech, to byl jedinný neduh, jinak standard servis. Ta jedna byla dokonce skoro po havarce na odpis, ale protože to bylo 2 měsíce staré auto, tak pojištovna to chtěla tvrdošíjně opravit a i přes to to auto ještě dalších 5 let jezdilo. Takže tady si myslím, že je problém v autu jako takovém a to nejsem zastánce koncernu, protož e F1 byla poctivé auto ještě.
A co ty obligátní ložiska v předních kolech, o kterých se mluvilo, že vydrží sotva 30 tisíc km. Ty vydržely taky těch 250 tisíc km?


Čoveče, to si ani už po těch letech moc neuvědomuju, vím že se neměnila nijak často, ale určitě to nebylo po 30 tisících, ty kilometry to mělo za třičtvrte roku to auto, takže to bychom s tím museli být furt v servisu a to si nějak neuvědomuju, fakt kdyby to bylo často, tak by mi to utkvělo v paměti, bo jsem ty auta měl na starosti. Vydrželo to určitě mnohem dýl, zase na firmě jsme nebyli žádná prasata a o auta jsem se starali poctivě, proto jsem s tím celkově neměli větší problémy.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Úterý 26.09.2017 17:01, Můžu jen potvrdit zkušenost autora článku
Když jsem v roce 2003 koupil NOVOU Fábii HTP 40kw, myslel jsem si, že to bude auto na 15 let, protože mi vůz vlastně vyhovoval, jak velikostí, tak komfortem. Po pěti letech jsem se s velikou radostí vozu zbavil, ale neměl jsem to srdce to prodat komukoliv jinému, než opět dealeru Škodě, aby převzal zodpovědnost za svou "kvalitu" (autoplus nabízel záruku na ojetinu dalšímu kupci).

Tak začnu se svou historií
- 2004 odešlo komplet servo, vyměněno v záruce
- 2005-2009 permanentně se zasekávala mechanika otevírání pátých dveří, opravováno několikrát
- 2007 problém s geometrií přední nápravy, vůz táhnul doleva, několikrát marně opravováno v Škoda servisu
- 2007 odpadl nám zadní tlumič výfuku, zrezivěl ve spoji, rozsypal se vnitřek
- 2008-2009 opakovaně se rozsvěcovala kontrolka "porucha motoru", opravováno několikrát opět u dealera Škody, nakonec opraveno, asi na po čtvrté :-S
- 2008 přestal funguvat ostřikovač zadního okna, oprava by znamenala demontáž stropu, necháno tak
- 2003-2009 cca co čtrvt roku měněny žárovky ve světlech, vzdal jsem to a začal kupovat nejlevnější
- asi po 80000km se velmi zhoršila kultivovanost motoru, vůz začal být hodně hlučný, výměna výfuku nepomohla atd

Vůz jsem už nevydržel užívat, nejvíce mě vadilo mírné táhnutí doleva a hlučnost. Absence ABS a airbagu spolujezdce a klimatizace prodej jen urychlila.
reagovat
*autofans*
počet příspěvků159
datum registrace21.11.2008
Úterý 26.09.2017 22:29, Není to takový zázrak
Skoro rok jsem to s tímto údajně nezmarem z Boleslavi také vydržel. Nejvíce doporučovaný motor 1.4 16v 55kW mi baštil jen o necelé 2 litry méně benzinu než později 170 benzinových koní ve Volvu. Motor lehce bral olej, ložiska kol a mizerná přední ramena už jsou známá věc. Do dneška si vzpomínám na omlácené achilovky od té hovadské páčky nastavování pojezdu sedadla a na nepohodlí na delší cesty . Jaké bylo překvapení, když za 176cm vysokého řidiče nešla pohodlně umístit ani dětská sedačka typu vajíčko. Upřímně lituji každou českou rodinu, která se v tom ve 4 lidech vydávala k Jadranu a do dneška nepoznala, že trh nabízí i lepší auta. Ta měkčená palubka a znáček Elegance to u mě nezachránila. Snažím si vzpomenout na horší auto co jsem kdy vlastnil a myslím že kromě vrtošivého Una Logo mě nic nenapadá. Když jsem nedávno četl Vaculíkovi chvalozpěvy na Fabku s milionem km na hrbu, tak bych brečel. Kam až se česká autožurnalistika v kombinaci s šikovným marketingem Škoda Auto dostala...
reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků535
datum registrace16.11.2012
Středa 27.09.2017 10:00, RE: Můžu jen potvrdit zkušenost autora článku
BobanHTP napsal:
Když jsem v roce 2003 koupil NOVOU Fábii HTP 40kw, myslel jsem si, že to bude auto na 15 let, protože mi vůz vlastně vyhovoval, jak velikostí, tak komfortem. Po pěti letech jsem se s velikou radostí vozu zbavil, ale neměl jsem to srdce to prodat komukoliv jinému, než opět dealeru Škodě, aby převzal zodpovědnost za svou "kvalitu" (autoplus nabízel záruku na ojetinu dalšímu kupci).Tak začnu se svou historií- 2004 odešlo komplet servo, vyměněno v záruce- 2005-2009 permanentně se zasekávala mechanika otevírání pátých dveří, opravováno několikrát- 2007 problém s geometrií přední nápravy, vůz táhnul doleva, několikrát marně opravováno v Škoda servisu- 2007 odpadl nám zadní tlumič výfuku, zrezivěl ve spoji, rozsypal se vnitřek- 2008-2009 opakovaně se rozsvěcovala kontrolka "porucha motoru", opravováno několikrát opět u dealera Škody, nakonec opraveno, asi na po čtvrté :-S - 2008 přestal funguvat ostřikovač zadního okna, oprava by znamenala demontáž stropu, necháno tak- 2003-2009 cca co čtrvt roku měněny žárovky ve světlech, vzdal jsem to a začal kupovat nejlevnější - asi po 80000km se velmi zhoršila kultivovanost motoru, vůz začal být hodně hlučný, výměna výfuku nepomohla atdVůz jsem už nevydržel užívat, nejvíce mě vadilo mírné táhnutí doleva a hlučnost. Absence ABS a airbagu spolujezdce a klimatizace prodej jen urychlila.


Dobrý den, sepište prosím Vaše zkušenosti do samostatné recenze. Děkujeme
reagovat
ctverak
počet příspěvků255
datum registrace01.08.2007
Středa 27.09.2017 12:21, RE: servis
Koloss napsal:
ctverak napsal:
... a spíš bych se přikláněl k domněnce Davida že by to chtělo změnit servis.
Já nejsem David, ale myslím, že by souhlasil.


Promiň, to bude tím Mondeem na nickem :)
reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Středa 27.09.2017 12:29, RE: servis
ctverak napsal:
Koloss napsal:
ctverak napsal:
... a spíš bych se přikláněl k domněnce Davida že by to chtělo změnit servis.
Já nejsem David, ale myslím, že by souhlasil.
Promiň, to bude tím Mondeem na nickem :)


David má modré.
reagovat
David V
počet příspěvků2053
datum registrace16.05.2007
Středa 27.09.2017 18:18, RE: servis
Koloss napsal:
ctverak napsal:
Koloss napsal:
ctverak napsal:
... a spíš bych se přikláněl k domněnce Davida že by to chtělo změnit servis.
Já nejsem David, ale myslím, že by souhlasil.
Promiň, to bude tím Mondeem na nickem :)
David má modré.


Jen pro srovnání barev a nicků
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Středa 27.09.2017 20:03, To nic není
Soused má přesně tuhle fabii a porouchalo se mu toho daleko víc než vám všem dohromady.
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Pátek 29.09.2017 10:07, RE: To nic není
Fanda napsal:
Soused má přesně tuhle fabii a porouchalo se mu toho daleko víc než vám všem dohromady.


To vubec nevadi, je to prece skodovka
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.