0
zpět
 

diskuze k tématu: Rover 75 - Levný při nákupu, drahý na servisu

kategorie zařazení tématu: ostatní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 05:17, Diesel ...
Jak je to tedy s tim dieselem? Titulek rika, ze je "primo od BMW", ale nasledne se dozvime, ze ho vlastne pro Rover i pro BMW vyrabel rakousky Steyer. Kdo ma na svedomi jeho konstrukci?

Jinak zmineny turbodiesel existoval take v provedeni s vykonem zvysenym z 85 kW na 96 kW (tusim od r.v. 2003 se prodavaly obe verze). To muze byt velmi zajimava varianta.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 07:58, Zařazení
Hmmm, neměl by tenhle článek spadat spíš do "recenze ojetin"? A ono "vyplívat" v posledním odstavci bije do očí..) Ale jinak super článek, tuhle káru člověk hned tak na ulicích nevadí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 08:03, RE: Diesel ...
anonym napsal:
Jak je to tedy s tim dieselem? Titulek rika, ze je "primo od BMW", ale nasledne se dozvime, ze ho vlastne pro Rover i pro BMW vyrabel rakousky Steyer. Kdo ma na svedomi jeho konstrukci?

Jinak zmineny turbodiesel existoval take v provedeni s vykonem zvysenym z 85 kW na 96 kW (tusim od r.v. 2003 se prodavaly obe verze). To muze byt velmi zajimava varianta.
Když už jsme u těch dieselů od BMW, měl bych jednu otázku na pány redaktory, není sice úplně k tématu, ale: ví někdo, jaké vstřikování má motor 2,5 DTI 110 kW (Opel Omega od rv 2001), který pochází taky od BMW? Je to CR nebo rotační čerpadlo?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 08:12, RE: Zařazení
anonym napsal:
Hmmm, neměl by tenhle článek spadat spíš do "recenze ojetin"? A ono "vyplívat" v posledním odstavci bije do očí..) Ale jinak super článek, tuhle káru člověk hned tak na ulicích nevadí.
Díky, opraveno...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 09:09, plast???
To by člověk nevěřil - drahé auto, zakládající si na dlouholetém image značky Rover a posílené ještě křídly BMW - a oni v rámci nějakého šetření zanedbatelných částek narvou do motoru plastové středící kolíky (( To je jako čínská kopie...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 09:40, RE: Diesel ...
A4 napsal:
Když už jsme u těch dieselů od BMW, měl bych jednu otázku na pány redaktory, není sice úplně k tématu, ale: ví někdo, jaké vstřikování má motor 2,5 DTI 110 kW (Opel Omega od rv 2001), který pochází taky od BMW? Je to CR nebo rotační čerpadlo?
Nemusíš mít otázku jen na pány redaktory, jestli mě totiž mysl neklame, měl by motor 2.5DTI v Opel Omega pracovat se vstřikováním common-rail.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 10:02, RE: Diesel ...
zigi napsal:
Nemusíš mít otázku jen na pány redaktory, jestli mě totiž mysl neklame, měl by motor 2.5DTI v Opel Omega pracovat se vstřikováním common-rail.
No nevim, podle mě to zas Common-rail nebude, jen obyčejný přímý vstřik.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 11:31, RE: Diesel ...
anonym napsal:
No nevim, podle mě to zas Common-rail nebude, jen obyčejný přímý vstřik.
AFAIK je to stary blok motoru z 2.5 TD s napasovanou common-rail hlavou.
Sybok_ok.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 11:45, RE: Diesel ...
anonym napsal:
AFAIK je to stary blok motoru z 2.5 TD s napasovanou common-rail hlavou.
Sybok_ok.
právě že jsem v jedný recenzi někde četl, že to je common rail, a jinde zase psali, že je to klasický rotační čerpadlo, takže babo raď
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 12:09, RE: Diesel ...
A4 napsal:
právě že jsem v jedný recenzi někde četl, že to je common rail, a jinde zase psali, že je to klasický rotační čerpadlo, takže babo raď
To je vcelku jedno, ropák jako ropák...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 14:20, RE: Diesel ...
A4 napsal:
Když už jsme u těch dieselů od BMW, měl bych jednu otázku na pány redaktory, není sice úplně k tématu, ale: ví někdo, jaké vstřikování má motor 2,5 DTI 110 kW (Opel Omega od rv 2001), který pochází taky od BMW? Je to CR nebo rotační čerpadlo?
Omega 2.5 DTI je samozřejmě common rail.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 16:59, RE: Zařazení
Karel - TipCars.com napsal:
Díky, opraveno...
Je tam pár překlepů, které se dají přehlédnout, ale toto je už i na mne trochu moc :) "dnes s finančního hlediska"
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 23:02, "Druhovýroba"
To se nedají použít díly z čínských Roewe 750 resp. MG 7 ???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.10.2007 01:08, RE: "Druhovýroba"
anonym napsal:
To se nedají použít díly z čínských Roewe 750 resp. MG 7 ???
to asi ne ten čínskej opaskvil je jinej tvarově! Pro vozy 75, 45 a 25 je bouračka konec. Prostě díly k nesehnání. Leda zajet do anglie a tam to koupíte za babku...Nejlepší volba do 75 je sice 2.0diesel ale pruser je, že je oproti E46 kam se dával a měl výkon 100Kw totálně přiškrcenej! V 75 to má směšných 85Kw a váha toho vozu je fakt velká.. Takže tohle je taková nádherná anglická limuzína typu 140km/h po dálnici a pohoda čajíček :) ...Jinak trochu lituji, že jsem si tu 75 nikdy nekoupil. Přeci to je jiné svezení než v klasických autech EU....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.10.2007 15:24, RE: "Druhovýroba"
anonym napsal:
to asi ne ten čínskej opaskvil je jinej tvarově! Pro vozy 75, 45 a 25 je bouračka konec. Prostě díly k nesehnání. Leda zajet do anglie a tam to koupíte za babku...Nejlepší volba do 75 je sice 2.0diesel ale pruser je, že je oproti E46 kam se dával a měl výkon 100Kw totálně přiškrcenej! V 75 to má směšných 85Kw a váha toho vozu je fakt velká.. Takže tohle je taková nádherná anglická limuzína typu 140km/h po dálnici a pohoda čajíček :) ...Jinak trochu lituji, že jsem si tu 75 nikdy nekoupil. Přeci ...
75 tku vlastním a nějaké díly už jsem sháněl. Sehnat jdou. Dost toho lze sehnat i na vrakáči, mám zkušenost s Jeseníkem. Jinak potvrzuji, že 75tka je opravdu gentelman a skvělý kamarád na delší cesty.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.10.2007 16:53, dilly
Veškeré díly co potřebujete seženete v originálu přes www.unipart.cz žádný problém.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 17.01.2008 22:37, Veselé čtení pro majitele kvalitního vozu
při první výměně těsnění pod hlavou vyměnit středící kolíky. Takovou nehoráznost jsem ještě nečetl. Měl jsem 200D, 240D, 250D od Mercedesa , každý najel hodně přes 380 tisíc km a o nějakém těsnění pod hlavou jsem nikdy neslyšel. Teď mám E270CDI, mám si chystat peníze na první těsnění pod hlavou? Mám ale teprve 193 tisíce najeto, tak to asi ještě tak 6-7 roků počká.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 01.03.2008 08:42, kamarad na dlhsie cesty??
anonym napsal:
Veškeré díly co potřebujete seženete v originálu přes www.unipart.cz žádný problém.
to asi srandujes,vnutri malo miesta,kufor este horsi,
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 15.04.2008 08:58, RE: Veselé čtení pro majitele kvalitního vozu
anonym napsal:
při první výměně těsnění pod hlavou vyměnit středící kolíky. Takovou nehoráznost jsem ještě nečetl. Měl jsem 200D, 240D, 250D od Mercedesa , každý najel hodně přes 380 tisíc km a o nějakém těsnění pod hlavou jsem nikdy neslyšel. Teď mám E270CDI, mám si chystat peníze na první těsnění pod hlavou? Mám ale teprve 193 tisíce najeto, tak to asi ještě tak 6-7 roků počká.....
Chystat penize na tesneni pod hlavou nemusis, ale mit v penezence pripravenych nejakych osmdesat tisic na nove vstriky uz by se s timhle najezdem docela hodilo.
reagovat
Maartyy
počet příspěvků1
datum registrace30.09.2017
Sobota 30.09.2017 13:32, 4 roky neustálých investic
Toto vozidlo jsem vlastnil přes 4 roky a stálo mě nemálo peněz. Především neustále se sypající přední ramena, která se musí měnit celá a je jedno, jestli koupíte noname za 1600,- kus nebo TRW za 2800,- kus, vydrží sotva 20 000km. Spojka vyjde k 20k kč a nedoporučuju montovat jednohmotu, na čtvrtý a pátý stupeň šíleně rezonuje a hučí, po montáži dvouhmoty zase vše OK. Nefunkční klima může vyjít na pěkný balík, cca 5000 za nefunkční saharu, několik tisíc klimakompresor atd. I obyčejný trmostat je kolem 2000 Kč a vyměnit ho chce celkem zručnost. Po úmrtí váhy vzduchu nebylo možné sehnat náhradu, ať už jeté váhy, tak i nové byly nefunkční. Poslední kapka pro mě byly hnijící prahy, což mě utvrdilo v ukončení investic do tohoto vozidla.

Auto nabídlo sice nezapomenutelný komfort jak při řízení, tak při svezení, nicméně investice do něj přesáhly po pár letech jeho hodnotu a koupě třikrát dražšího vozidla by vyšla daleko lépe. I prodej celkem trval a byl jsem rád, že šlo zavčasu z domu.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.