0
zpět
 

diskuze k tématu: Potřebuji poradit při výběru auta

kategorie zařazení tématu: poradna, automobilky, japonská vozidla, ostatní, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 28.06.2015 11:22, Potřebuji poradit při výběru auta
Dobrý den,
Jmenuji se Bronislav Vojtíšek a chtěl bych poradit při výběru vozu , protože se nemohu už rok rozhodnout.
Studuji vaše recenze a chtěl bych vás moc pochválit za super objektivní články které zde čtu.
Takže moje dilema je Toyota Avensis r.v 2012,Toyota Auris a Volvo V 40 nebo V 60.
Potřebuji opravdu moc poradit.
Měl jsem Toyotu Carinu dvoulitr benzín v plné výbavě a nemohu říct žádné špatné slovo než super spolehlivé a nenáročné auto.
Teda až na to že mě ho ukradli nj .
Pracuji v Belgii a to je cesta když jedu za rodinou 1330km tam a to stejné zpět. V místě kde pracuji a bydlím dojíždím každý den do práce 7km a zpět tj 14km.
Jaké auto mě doporučíte a hlavně motor to mě zajímá nejvíce.
Nevím jak jsou na tom naftové motory na krátké trasy s benzínem si myslím nebude problém když to bude Flexi-fuel.
Opravdu nevím a moc vás prosím o radu .
Děkuji za váš čas a odpověď.
Váš věrný čtenář a motorista Broněk Vojtíšek
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Neděle 28.06.2015 11:54, auris
doporučil bych Vám Auris sporst jestli potřebujete kombi tak pak bude ideální volbou.
Ovšem minimálně v 1,6ce...
Přeci jen máte kratší denní nájezd a jednou ročně se ten větší v pohodě absolvovat dá.

http://auto.idnes.cz/test-toyota-auris-03f-/auto_testy.aspx?c=A130211_225333_auto_testy_fdv
reagovat
Petr S
počet příspěvků1241
datum registrace28.11.2008
Pondělí 29.06.2015 00:33, Auris nebo Corolla