0
zpět
 

diskuze k tématu: Pomoc při koupi- Renault Grand Scénic II

kategorie zařazení tématu: poradna, automobilky, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 20.07.2015 15:26, Pomoc při koupi- Renault Grand Scénic II
Dobrý den,
zvažuji koupi níže uvedného ojetého MPV Renault grand scénic II (http://www.autocentrumplzen.cz/autobazar-plzen/kvalitni-ojete-vozy/renault-grand-scĂ©nic-AVA5/055/). Jedná se o motor 1.5 dci 78 kw., 03/2009, najeto 158 000 km, cena 149 000,-. Vzhledem k tomu, že auto bude využíváno z velké většiny na krátké trasy po městě (celkový nájezd cca 2000 km ročně) by byl jistě lepší benzín, ale nabídka je velmi omezená. Proto zvažuji i naftu a doufám, že pokud se budu k vozidlu náležitě chovat (olej max. po 15 000 km, dochlazování před vypnutím atd.), vozidlo vydrží bez větších investic.
Jak často je nutné motor prohnat na delší trati aby se \"vypálily\" nečistoty?
Nebude motor v tomto nájezdu km již příliš opotřebovaný?
Na co si dát při případné koupi tahoto vozidla konkrétně s tímto motorem pozor?
Případně jakou alternativu k uvedenému vozu byste z rodiny ojetých MPV doporučili?
Děkuji
Jan Sedláček
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Pondělí 20.07.2015 17:12, a
v prnví řadě bych si nechal vysvětlit proč bylo auto 2x v německé dražbě.

nejdřív v dubnu 2015 http://goo.gl/gOS11J

a za další 2 týdny opět v aukci http://goo.gl/hfreQ1 prodané v přepočtu za 120 000.-kč
reagovat
0007
počet příspěvků29
datum registrace31.07.2012
Úterý 21.07.2015 13:35, ????
Můj názor: Jasně v životě jsou situace, kdy uděláte spoustu iracionálních věcí, které nedávají ekonomický smysl, ale uděláme je proto, že to prostě chceme.. Nic proti tomu.
Když to vztáhnu na auto - ano pokud by to byla srdcovka, raritní vůz nebo veterán tak to chápu,
ale proboha proč si chcete na 2000 km ročně městského provozu kupovat dieslový Renault (nic proti Renaultům), pochybného původu??
Na světě je aut jak sraček...
Na 2000 km bych si koupil benzín nejlépe od známého. Rozdíl ve spotřebě 2 -3 litry nehraje roli - při 2 000 km je roční rozdíl max. 2000 Kč - takže jestli to ve městě bude žrát 8 nebo 11 litrů je šumák.

Nevím jak budete auto provozovat co s ním budete vozit, jak vám záleží na bezpečí, vzhledu apod, ale já osobně bych za auto v tomto režimu víc jak 70 000 nedal
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Úterý 21.07.2015 16:06, RE: ????
0007 napsal:
Můj názor: Jasně v životě jsou situace, kdy uděláte spoustu iracionálních věcí, které nedávají ekonomický smysl, ale uděláme je proto, že to prostě chceme.. Nic proti tomu.Když to vztáhnu na auto - ano pokud by to byla srdcovka, raritní vůz nebo veterán tak to chápu,ale proboha proč si chcete na 2000 km ročně městského provozu kupovat dieslový Renault (nic proti Renaultům), pochybného původu??Na světě je aut jak sraček...Na 2000 km bych si koupil benzín nejlépe od známého. Rozdíl ve spotřebě 2 -3 litry nehraje roli - při 2 000 km je roční rozdíl max. 2000 Kč - takže jestli to ve městě bude žrát 8 nebo 11 litrů je šumák.Nevím jak budete auto provozovat co s ním budete vozit, jak vám záleží na bezpečí, vzhledu apod, ale já osobně bych za auto v tomto režimu víc jak 70 000 nedal


Já uplně přehlíd,že pán najede 2000km za rok.to je cca 160km měsíčně.
Pokud si vemu běžnou sazbu 20kč/km u taxi + něco nástup,čekačka,je pro vás lepší si vždy zavolat taxi a pohodlně se po tom městě bez starostí kde zaparkujete,kde to odřete,kde to odservisujete vklidu přepravovat....ročně uvažujte cca 40-60 000kč za taxi...takže 3 roky klidně mužete jezdit taxíkem bez starosti....s vedlejšími výdaji
reagovat
kristian2
počet příspěvků272
datum registrace31.03.2015
Úterý 21.07.2015 17:04, k
tak samozřejmě pokud chcete diesla tak si ho kupte .muj názor na věc- pokud opravdu ujedete 2000 km rocně, ještě ktomu po městě tak by byl vhodnější benzín moje kopretinka ma scenika 1.6 benzín 78 kw a jezdí to dobře dle počítače spotřeba 6,5 ale to je blbost spíše do 8 ale je to krátký scenic.samozřejmě výhledově tro bude něco stát na opravách třeba brzdy vpředu stali 5500 zadní ještě více tam jsou kotouče i z ložiskem ale to je spotřebák.v zimě to startuje bez problémů je to na vás
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Středa 22.07.2015 01:17, re:
Dobrý den. Pro Váš roční nájezd je vhodný spíše benzínový motor, konkrétně dieselová patnáctistovka u Renaultu je náchylná na opotřebení kluzných ložisek klikové hřídele, tento stav může nastat už po 150 tis. km.
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Středa 22.07.2015 07:14, RE: Pomoc při koupi- Renault Grand Scénic II
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobrý den,zvažuji koupi níže uvedného ojetého MPV Renault grand scénic II (http://www.autocentrumplzen.cz/autobazar-plzen/kvalitni-ojete-vozy/renault-grand-scĂ©nic-AVA5/055/). Jedná se o motor 1.5 dci 78 kw., 03/2009, najeto 158 000 km, cena 149 000,-. Vzhledem k tomu, že auto bude využíváno z velké většiny na krátké trasy po městě (celkový nájezd cca 2000 km ročně) by byl jistě lepší benzín, ale nabídka je velmi omezená. Proto zvažuji i naftu a doufám, že pokud se budu k vozidlu náležitě chovat (olej max. po 15 000 km, dochlazování před vypnutím atd.), vozidlo vydrží bez větších investic. Jak často je nutné motor prohnat na delší trati aby se \"vypálily\" nečistoty? Nebude motor v tomto nájezdu km již příliš opotřebovaný?Na co si dát při případné koupi tahoto vozidla konkrétně s tímto motorem pozor?Případně jakou alternativu k uvedenému vozu byste z rodiny ojetých MPV doporučili?Děkuji Jan Sedláček


Holý nesmysl, kromě benzínového Clia bych se všem Renaultům cca do 2010 vyhnul, až poté šla kvalita značně nahoru. Právě nejrizikovější jsou Mégane a Laguna 2 generace, kdy Renault zavedl mnoho nových technologií, ale začal výrazně šetřit. Teď už to dělá opačně (a správně). Navíc na 2000 km ročně, pokud to není nějaký sporťák na léto, podle mě nemá smysl auto kupovat vůbec. Jak už tu bylo uvedeno, taxi je výhodnější a bez starostí. A když píšete, že byste se k autu náležitě choval a olej měnil max po 15 000 km, tak mi to vychází na zhruba jednu výměnu za 7 let V pohodě, jen si trochu rýpu Pokud opravdu musíte vlastnit auto, koupil bych co nejlevnější s technickou na 2 roky a jen jezdil. Kupovat poměrně drahou ojetinu s rizikem nákladného servisu a údržby není dobrý nápad.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.