0
zpět
 

diskuze k tématu: Nový ale spolehlivý pickup

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla, ostatní, typ vozidla, osobní
Radim95
počet příspěvků4
datum registrace04.09.2016
Neděle 04.09.2016 19:16, Nový ale spolehlivý pickup
Zdravím pánové i dámy.

Narazil jsem na problém s výběrem auta. Hledám pořádný kvalitní spolehlivý nový offroad, ideálně pick up. Zatím jsem se díval po hillux, navara, patrol a zklamalo mě, že tyhle stroje jsou stavěné na málo kilometrů. Zejména hillux ze zkušenosti vím, že po 100 jde do háje. Patrol má motory nedořešené a navara se věčně kazí. Nesnažím se kritizovat, ale prostě to takhle je.

Samozřejmě, že klasika jako Pajero, které zrovna vydrží dobré nájezdy jsou taky všanc, ale jsou moc staré.

Tak pokud byste mi pomohli vybrat něco - offroad pickup. Máte zkušenosti s ford ranger, mitsubishi l200 či něco jiného?

Ježděná auta v terénu Land Rover Defender 2.5td a Ford Maverick (motor Nissan Terrano 2.7tdi + samosvory), takže hledám opravdu tereňák a ne zvýšené SUv. Děkuji
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Neděle 04.09.2016 19:48, RE: Nový ale spolehlivý pickup
Radim95 napsal:
Zdravím pánové i dámy.Narazil jsem na problém s výběrem auta. Hledám pořádný kvalitní spolehlivý nový offroad, ideálně pick up. Zatím jsem se díval po hillux, navara, patrol a zklamalo mě, že tyhle stroje jsou stavěné na málo kilometrů. Zejména hillux ze zkušenosti vím, že po 100 jde do háje. Patrol má motory nedořešené a navara se věčně kazí. Nesnažím se kritizovat, ale prostě to takhle je.Samozřejmě, že klasika jako Pajero, které zrovna vydrží dobré nájezdy jsou taky všanc, ale jsou moc staré.Tak pokud byste mi pomohli vybrat něco - offroad pickup. Máte zkušenosti s ford ranger, mitsubishi l200 či něco jiného?Ježděná auta v terénu Land Rover Defender 2.5td a Ford Maverick (motor Nissan Terrano 2.7tdi + samosvory), takže hledám opravdu tereňák a ne zvýšené SUv. Děkuji


odkud je info,že Hilux,Patrol vydrží 100 000km? děláte v servisu? opravdu by mne to zajimalo na základě čeho se dá říct,že tyto nejprodávěnjší modely by nevydržely rko dva provoz?
reagovat
Valnoha
počet příspěvků322
datum registrace03.01.2011
Neděle 04.09.2016 19:52, Hhhhhhj mmmmmmmm hhhhhhh
Tak jednak patrol neni ani novy natoz pickup... A druhak nevím co chces radit kdyz vsechno se podle tebe do kila vys...e....
reagovat
Radim95
počet příspěvků4
datum registrace04.09.2016
Neděle 04.09.2016 20:25, re
Pokud nebude zbití, tak staré auto. A jak jsem psal, možná špatně, ideálně pickupu.

Není to tak, že se všechno pokazí. Ale 2 známí mají hilluxe a po 100 možná 120 se jim vys*al a prý to tak u nich je. Navaru spravoval kámoš mechanik několikrát jinou a říkal, že do toho taky nemám jít, tak jen žádám o recenze, jestli někdo nemá něco jiného třeba rangera, l200 atd atd... klidně bych i rád slyšel nějaké recenze na právě zmíněné vozy.

U těch hilluxů neříkám, že 2 3 roky provozu nezvládnou. Jen že mám info, že při těch 100 jdou na VELKÝ servis. Máte taky hillux, poradíte?
reagovat
Radim95
počet příspěvků4
datum registrace04.09.2016
Neděle 04.09.2016 20:28, rere
Odpověd je níže, jen k tomu patrolu: prý nemají dobře vyřešené motory
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Neděle 04.09.2016 21:13, Zhhzg bhghh ghggh
Hilux má špičkové reference. Asi proto ho berou hoši z IS. Každopádně záruka se dá prodloužit za příplatek. Patrol nový stojí ke dvou miliónům. To je asi trochu nad tvůj budget. Pořídit se dá např na Ukrajině.
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Neděle 04.09.2016 21:19, cena
hillux se vyrábí přes 40.let a málokteré auto má lepší reference a take technologie...v tomto segmentu.

ono napsat,že známm se v 100-120 pokazil má setjnou váhu jako říct,že chlapi v hospodě povídali..

co tak napsat,co se na nich konkrétně pokazilo,a jestli to auto měly od novoty,nebo už si jej koupily proprděné od Helmuta?

reagovat
Radim95
počet příspěvků4
datum registrace04.09.2016
Neděle 04.09.2016 21:52, ..
Jeden plně od nova druhý z předváděčky.

Na té nové odešli vstřiky na druhé EGR ventil a na oboji náprava přední i s diferákama se vším... v podobných kilometrech, což je právě to, do čeho se mi nechce. EGR ventil se kazí všude a za ty vstřiky si beztak může sám

Samozřejmě, že když je to nejprodávánější auto tohoto typu a navíc toyota, tak by to mělo něco vydržet, právě proto se toho ještě nechci vzdávat.
reagovat
brin
počet příspěvků727
datum registrace28.03.2011
Pondělí 05.09.2016 00:07, Závisí na stylu provozování
Pokud se k tomu budete chovat jako člověk, tak to vydrží mnohem víc než 100000 km. Předpokládám, že známý jezdil hodně terén? A měnil oleje v diferáku? Měnil oleje v převodovce? Protože jestli ne, tak je idiot. Zatížené auto v terénu tohle prostě potřebuje.

Když s tím bude člověk lítat po silnici, tak je to skoro jedno¨, ale v terénu prostě nutnost.
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Pondělí 05.09.2016 00:57, RE: Závisí na stylu provozování
brin napsal:
Pokud se k tomu budete chovat jako člověk, tak to vydrží mnohem víc než 100000 km. Předpokládám, že známý jezdil hodně terén? A měnil oleje v diferáku? Měnil oleje v převodovce? Protože jestli ne, tak je idiot. Zatížené auto v terénu tohle prostě potřebuje.Když s tím bude člověk lítat po silnici, tak je to skoro jedno¨, ale v terénu prostě nutnost.


přesně tak...ještě bych doplnil kolikrát během těch 100 000 km ti dotyční dělali geometrii..vsadím se,že ani jednou...pak není daleko k tomu,aby náprava byla v takovém zatížení během roku dvou ko...
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.