0
zpět
 

diskuze k tématu: Mercedes Benz CLK 500

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2014 12:16, Mercedes Benz CLK 500
Dobrý den,

Uvažuji o koupi Mercedesu Benz 2. Generace (209) s morem M 113 E 50 - CLK 500. Vozidlo bych chtěl přivézt z Německa s cca 150 000 km. Čekají mě u tohoto motoru nějáké technické nástrahy? Případně jsou známy jakékoliv jiné problémy obecně u 2 generace CLK? Mohu očekávat servisní náklady na úrovni běžné třídy C?

Děkuji za odpovědi
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Pátek 19.09.2014 22:08, 150tkm
No myslím, že největší problém bude těch 150tkm :D a proč vlastně má mít zrovna 150tkm? není lepší teba poctivých 300 nebo 400 co tyhle auta mají?
reagovat
Cookiemunsta
počet příspěvků1
datum registrace05.10.2010
Neděle 21.09.2014 07:43, CLK 500
Koukal jsme na zahraniční nabídky a většina aut se pohybuje s nájezdem mezi 150 -250 tkm. Samozřejmě, že nechci kupovat auto od Turka. Chci vybrat něco s dohledatelným původem a nájezdem do 200 000 km. Obecně si myslím, že zrovna motor 5.0l a model CLK si původně nikdo nekupoval na denní ježdění na velké vzdálenosti ale spíše pro radost, stejně tak třeba 2-3 majitel. Každopádně netvrdím, že spousta aut nebude stočená... Pokud budu kupovat auto z roku 2004 myslím, že proběh do 20 000 p.a. je reálný .. ?
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Středa 24.09.2014 09:36, clk
osobně bych se na kilometry vůbec nedíval (pokud nechcete auto brzy prodávat) ono na ježdění těch delších tras po dálnicích a hlavních silnicích je ten 5litr ideální jede dobře a spotřeba je rozumná (pro někoho kdo má 2mil na auto). neříkám, že se nedá sehnat auto s najetýma 200tkm, ale těch 20tis ročně je dost málo. já uvažoval o 3,2 a co jsem zjištoval, tak měly kolem 3-400tkm, když by mi to dovezl někdo známý z D nebo I. nakonec jsem ho ale kvůli praktičnosti nebral začal jsem jezdit ve více lidech
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Středa 24.09.2014 10:38, RE: Mercedes Benz CLK 500
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobrý den, Uvažuji o koupi Mercedesu Benz 2. Generace (209) s morem M 113 E 50 - CLK 500. Vozidlo bych chtěl přivézt z Německa s cca 150 000 km. Čekají mě u tohoto motoru nějáké technické nástrahy? Případně jsou známy jakékoliv jiné problémy obecně u 2 generace CLK? Mohu očekávat servisní náklady na úrovni běžné třídy C? Děkuji za odpovědi


Ano, naklady jsou na urovni Ccka ze ktereho toto CLKcko vychazi. Jedinym problemem navic jsou notoricke problemy s bezramovymi okny, ktere uz u takto starych vozu jsou dosti obtizne resitelne. Samozrejme tyto problemy nasobi jakakoliv havarka, ktera potkala oblast dveri. Obecne jinak servisnimi naklady je Ccko velmi privetive auto, mozna vubec servisne nejlevnejsi volba ze vsech premiovych aut stredni tridy. Vyssi naklady budou na ten osmivalec, protoze bezny servis osmivalce proste stoji dvakrat tolik co servis ctyrvalce (svicky, objem oleje). Na druhou stranu tato verze 500vky je jeste jednoducha a tim i spolehliva a s trochou pece najede celkem neomzene mnozstvi kilometru.
Co se tyce diskuse kolem najezdu je mozne sehnat i mene jete vozy, protoze ano 500vka vzhledem ke spotrebe nebyla uplne idealnim vozem na kazdodenni jezdeni, na druhou stranu u auta s novou cenou dve mega to spousta lidi proste neresila, takze i ty kousky co maji 400k se najdou. U takhle starych aut je vsak nez najezd dulezitejsi celkovy stav a jak se k tomu minuly majitele chovali. Obecne sehnat pekne CLKcko nebude jednoduche, preji hodne stesti, budete ho potrebovat.
Co se tyce spotreby pocitejte pri normalnim jezdeni se spotrebou kolem trinacti litru, ve meste a pri vyuziti dynamiky neni problem opravdu vyrazne vice. V tomto ohledu je malinko nestestim pouze 60 litrova nadrz, ktera vam pri opravdu rychle jizde na dalnici muze vydrzet treba jenom na 200 kilometru. Ale to je spolecna nevyhoda vsech malych aut s velkym benzinem.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.